Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Oktober, 2021 sweetstone skrev, for 29 minutter siden: Man for tit tudet i ørerne, " kvinderne er det svage køn " Det løgn , de er det stærkeste køn. Mon ikke det handler mest om det enkelte menneske og deres ressourcer end om køn bare lige for at være træls og politisk korrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 2. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden: Jeg har været en del på scor og haft det sjovt - men jeg ved ikke helt, om min oplevelse kan bruges som reference, for det er helt sikkert noget andet som kvinde Nanna. Mit indtryk er, at det er en del nemmere for kvinder på scor, hvis det kun er sex, som man søger. Hvis det er en kæreste, så er scor nok ikke lige det rigtige sted at søge, hverken for kvinder eller mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 2. Oktober, 2021 Hvor vi finder vores bolleven eller kæreste? En bolleveninde finder du ofte i dit nærmiljø. Det kan være en, som du har gået i skole med. Det kan være en pige, som du snakker meget med. Det vigtigste er dog, at hun er klar over, om du ser hende som en bolleven eller en potentiel kæreste. En kæreste kan du også finde i dit nærmiljø eller i din alder i byen. Hvis du er god til kropssprog, så kan man hurtigt spotte om en pige er interesseret i en. Kvinder sender langt flere signaler end mænd I din alder har du ikke travlt og det plejer at være meget nemt. Det bliver sværere med årene. Hvis du vil bruge internettet, så er scor et godt sted, hvis det er en sex partner. Hvis det er et seriøst forhold, så brug dating eller lignende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 25 minutter siden: Nanna. Mit indtryk er, at det er en del nemmere for kvinder på scor, hvis det kun er sex, som man søger. Hvis det er en kæreste, så er scor nok ikke lige det rigtige sted at søge, hverken for kvinder eller mænd. Hvis nemmere er lig med flere tilbud, så ja, helt sikkert Nu er jeg nok lidt særlig i og med, at jeg stort set kun bruger scor til setups som involverer flere mænd om mig, og indenfor den genre er nemt virkelig ikke ordet, jeg vil bruge. Jeg må konstatere at personer som ikke læser teksten, udebliver, får kolde fødder, lyver og truer er nogenlunde den samme på scor som når man arbejder som GP Men der er også virkelig spændende oplevelser at finde. Jeg har fundet længerevarende legekammerater igennem scor, men aldrig kærester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 2. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden: Hvis nemmere er lig med flere tilbud, så ja, helt sikkert Nu er jeg nok lidt særlig i og med, at jeg stort set kun bruger scor til setups som involverer flere mænd om mig, og indenfor den genre er nemt virkelig ikke ordet, jeg vil bruge. Jeg må konstatere at personer som ikke læser teksten, udebliver, får kolde fødder, lyver og truer er nogenlunde den samme på scor som når man arbejder som GP Men der er også virkelig spændende oplevelser at finde. Jeg har fundet længerevarende legekammerater igennem scor, men aldrig kærester. Enig. Det er ikke nemt med det setup, som du kører med flere mænd og det er ganske rigtigt eller ikke nemt, hvis man man søger en kæreste. Jeg har dog aldrig løjet med hensyn til en aftale, har jeg sagt, at jeg kommer, så kommer jeg også. Scor er i min verden ikke til at finde en kæreste, men perfekt til en sex partner og her er Scor lidt nemmere for kvinder end mænd grund af flere tilbud. Trusler og lignende hører ikke hjemme nogen steder ikke på scor og heller ikke i dit arbejde som glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 2 minutter siden: Enig. Det er ikke nemt med det setup, som du kører med flere mænd og det er ganske rigtigt eller ikke nemt, hvis man man søger en kæreste. Jeg har dog aldrig løjet med hensyn til en aftale, har jeg sagt, at jeg kommer, så kommer jeg også. Scor er i min verden ikke til at finde en kæreste, men perfekt til en sex partner og her er Scor lidt nemmere for kvinder end mænd grund af flere tilbud. Trusler og lignende hører ikke hjemme nogen steder ikke på scor og heller ikke i dit arbejde som glædespige. Det var helt sikkert heller ikke en hentydning til at alle mænd på scor gør disse ting, bare at alle oplever udfordringer, når det kommer til online dating - også hvis det bare er sexdating, og også som kvinde. Helt enig i at trusler ikke hører nogen steder hjemme. Men igen der er også mange sjove oplevelser at hente. Til mænd anbefaler jeg altid at skrive beskeder som forholder sig til profilteksten (hvis der er en), og at beskeder ikke kun indeholder ønsker om hvad man selv kunne tænke sig, eller hvorfor kvinden interesserer en, men også beskriver, hvad man selv kan byde ind med. Og så anbefales Giga stor tålmodighed og gå på mod, for man bliver nok ignoreret eller afvist en del gange, men selv da tror jeg stadig, at det er bedre end at skyde med spredehagl. Pyh, jeg er glad for, at jeg bare kan arbejde et par dage når liderligheden presser på, og jeg ikke har overskuddet til at finde folk på scor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 2. Oktober, 2021 Netdating er fint til at finde en bolleveninde…. Jeg har selv brugt Scor og Dating.dk gennem mange år. Det kræver noget arbejde og en allerhelvedes masse tid. Men jeg har gennem de sider knaldet +100 kvinder og såmænd også mødt kærester der. Det man dog lige skal skrive sig bag øret er, at særligt scor godt kan være en smule kynisk, så hvis man er lidt fintfølende så er det ikke sikkert at det er stedet. Det er blevet et dårligere site over årene og i kraft af at kvinderne er i massivt overtal så stiger det altså nogle af dem til hovedet…. Kvinder der ALDRIG ville få den store opmærksomhed i byen kræver pludselig at man skal ligne David Beckham for at åbne lidt for posen… de skal bare blokeres og så leder man videre…. Der er dating faktisk lidt mere åbent og lidt mere roligt, hvis man kan sige det sådan…. Tinder, har jeg ikke prøvet… Omkring glædespiger… det er jo lidt kalorie fattigt. Ofte er det jo kun udelukkende selve udløsningen man får der. Selv med dem der reklamere med GFE er det sq sjældent at det er andet end følelsen af at ligge med én der der for andet end de par sedler du har i pungen…. Men sådan kan det jo også være med en kæreste Der er helt sikkert også undtagelser med gp’ere… men det er altså sjældent, og sådan må det nødvendigvis også være…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella2000dk 33 Skrevet 2. Oktober, 2021 (edited) Så jeg kan konkludere at scor og dating.dk er stedet? Der er jo et hav af sider på nettet, og jeg synes det er svært at gennemskue deres validitet!!!? Jeg går kun efter et setup, og ikke en kæreste. Jeg har en fast partner, men jeg ville gerne have mig noget inspiration i ny og næ. Jeg har dog også besøgt en dejlig varm glædes pige (GF), som toppede helt, og var en dejlig oplevelse. Jeg har også set et kæreste par(købe sex) indenfor de sidste 2 mdr. Men kunne godt tænke mig at slippe for den økonomiske bagdel der er ved min glæde ved sex, og intimitet. (-: Redigeret 2. Oktober, 2021 af Bella2000dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 2. Oktober, 2021 Bella2000dk skrev, for 25 minutter siden: Så jeg kan konkludere at scor og dating.dk er stedet? Der er jo et hav af sider på nettet, og jeg synes det er svært at gennemskue deres validitet!!!? Jeg går kun efter et setup, og ikke en kæreste. Jeg har en fast partner, men jeg ville gerne have mig noget inspiration i ny og næ. Jeg har dog også besøgt en dejlig varm glædes pige (GF), som toppede helt, og var en dejlig oplevelse. Jeg har også set et kæreste par(købe sex) indenfor de sidste 2 mdr. Men kunne godt tænke mig at slippe for den økonomiske bagdel der er ved min glæde ved sex, og intimitet. (-: Så er det bare med at give Scor et forsøg…. og evt Dating… det er 2 meget forskellige verdener. Hvor scor er mere ærligt omkring at det er det seksuelle der ligger først for, så er dating lidt mere kæreste præget. Men foregiver man at ville have en kæreste kan man få sig en masse dejlige seksuelle oplevelser… men ikke så ærligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 3. Oktober, 2021 Kubrick skrev, for 4 timer siden: Det er blevet et dårligere site over årene og i kraft af at kvinderne er i massivt overtal kvinderne i massivt overtal ?? hvot the heck ah ka det nu passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 3. Oktober, 2021 Bella2000dk skrev, for 19 timer siden: Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle her inde oprigtig har positiv erfaring med sex-sider?. Jeg kalder det sex sider da det ikke handler om dating men kun om at have sex med et fremmede menneske. Hvilke sider har man haft succes med? Jeg har hørt at det er fup og svindel, med falske profiler og billeder??? Ved ikke om det er rigtig?. Der må selvfølgelig være andre ligesindede, som higer efter at møde nye sexpartner. Så hvor mødes man er det store spørgsmål??? Hilsen Bella2000 jeg har skam gode erfaringer fra eksempelvis scor det er bare en del år siden ala 5+ nu er den mest til tidsfordriv der er en del fup profiler derinde men med tiden lærer man at genkende metoderne, ellers er det mest piedestal trunter der huserer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 3. Oktober, 2021 Jeg har selv ganske god succes med en app som Tinder, hvor jeg inviterer mine match ud på et par glas bobler og en let frokost, og nogle gange slutter daten hjemme hos en af os, andre gange skal der et tredje møde til, og så er der selvfølgelig en god del, som ikke vil noget som helst, men så har man da spist frokost med et andet menneske og haft en fornøjelig times tid. Andre gange kan jeg finde på at gå op til en skønhed på gaden, og indlede en samtale, som måske ender ud i, at jeg får lov til at ringe og invitere hende på en kop kaffe eller en lidt brunch, som kan efterfølges af en spadseretur et smukt sted. Uanset hvordan jeg forsøger at række ud, så skruer jeg "bad guy"-attituden på, da man simpelthen scorer mere, end hvis man er "mr nice guy", som konstant bliver "friend zoned". Hvis jeg møder piger gennem min bekendtskabskreds, som jeg føler, kunne være friske på lidt af hvert, kan jeg godt finde på at tilbyde lidt sedler, hvis hun vil mødes med mig til en omgang sjov derhjemme. Lige pt. mødes jeg ca. 4 gange om måneden hjemme hos en sød latina, hvor vi spiser lidt god mad og bagefter kaster os ind i sengen i nogle timer, og til gengæld betaler jeg hendes husleje + varme, vand, strøm. Og så har jeg planlagt at mødes med tre svenske piger (uafhængigt af hinanden), som alle gerne vil have lidt faste ekstra penge at shoppe for. Vi har ikke lagt fast os fast på noget endnu, men vi har talt om ca. 2.000 svenske kroner for en en god håndfuld timer/en nat. Den ene af de tre sidstnævnte, har jeg mødt igennem en bekendt, den anden var ved at køre mig ned i sin bil, og vi faldt nogle dage efter i snak, da vi mødte hinanden på gaden, og den tredje har jeg øjenflirtet med i en rum tid, når vi har passeret hinanden, inden jeg fik overvundet min ekstreme introverthed, og inviteret hende ud. Pointe? Hold øjnene åbne og se muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 3. Oktober, 2021 sweetstone skrev, for 7 timer siden: kvinderne i massivt overtal ?? hvot the heck ah ka det nu passe. Arrrgggg…. Det var vist ønsketænkning… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 10. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 2.10.2021 at 16:32: Jeg har været en del på scor og haft det sjovt - men jeg ved ikke helt, om min oplevelse kan bruges som reference, for det er helt sikkert noget andet som kvinde Jeg har også for snart en del år siden haft det sjovt på scor. Det gode var den dengang relativt høje pris, for det sorterede nærmest alle fake profilerne fra på deres chat. Så hvis du chattede med et andet medlem vidste man ofte at personen var seriøs (man kunne kun købe 1 års medlemsskaber dengang og ingen gad betale +500 for at lave en fake profil). Dengang var der et ret seriøst chatmiljø med mange gengangere som efterhånden også mødtes til diverse irl arrangementer og har da haft nogle gode frække oplevelser derigennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg