Hop til indhold
NN 8000

God mega I Kbh-området

Recommended Posts

NN 8000 skrev, for 12 timer siden:

Parkeringsmulighed? 

Der er ingen steder du ikke kan parkere. Det er bare et spørgsmål om pris og hvor langt du kan gå. Hvad er det præcis du vil vide? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Der er ingen steder du ikke kan parkere. Det er bare et spørgsmål om pris og hvor langt du kan gå. Hvad er det præcis du vil vide? 

Der er 2 timers fri parkering på hele Frederiksberg. Specielt nemt, at finde parkering omkring den oplyste Metro Station.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 8 minutter siden:

Der er 2 timers fri parkering på hele Frederiksberg. Specielt nemt, at finde parkering omkring den oplyste Metro Station.

Ja, men man skal bruge en app og registrere sin parkering. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om den overvågning, så kan det måske være et problem. Dog ikke lige ved Tina, da der er supermarkedsparkering tæt på.

Måske handler det om, at det ikke må tage lang tid? Jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 11 minutter siden:

Ja, men man skal bruge en app og registrere sin parkering. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om den overvågning, så kan det måske være et problem. Dog ikke lige ved Tina, da der er supermarkedsparkering tæt på.

Registrere sin parkering. Hmm.  Er du sikker på det?

Mig bekendt er eneste registrering at stille sin P-skive, for at kunne holde omtalte 2 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
sanook skrev, for 12 minutter siden:

Registrere sin parkering. Hmm.  Er du sikker på det?

Mig bekendt er eneste registrering at stille sin P-skive, for at kunne holde omtalte 2 timer.

På Frederiksberg skal du bruge parkeringsappen, også selv om det er under 2 timer.

Hvor cirka på Frederiksberg holder Tina til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 23 minutter siden:

På Frederiksberg skal du bruge parkeringsappen, også selv om det er under 2 timer.

Klart. Det er kun Frederiksberg borgere med beboer licens, som ikke behøver p-appen.

Redigeret af sanook
rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...