steve 116 Skrevet 28. September, 2021 Hej er der nogen der har besøgt Sandra i Aarhus eller andre steder? Jeg syntes ikke jeg har set hende før, men måske andre har haft fornøjelsen? https://annoncelight.dk/showad/328498 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 28. September, 2021 Er det ikke Safron eller Saffron? Hende der plejede at tilbyde uden kondom? Synes jeg kan kende hendes krop og især brysterne er ret unikke, fra hendes gamle billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 28. September, 2021 Frederik82 skrev, for 8 minutter siden: Er det ikke Safron eller Saffron? Hende der plejede at tilbyde uden kondom? Synes jeg kan kende hendes krop og især brysterne er ret unikke, fra hendes gamle billeder Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 28. September, 2021 Zar skrev, for 1 minut siden: Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Dejligt for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 28. September, 2021 Zar skrev, for 50 minutter siden: Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Hvordan var et besøg hos hende så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 29. September, 2021 Zar skrev, for 9 timer siden: Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Men det er ikke mere end 8 dage siden hun tilbød “uden” https://annoncelight.dk/showad/269595 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 29. September, 2021 Tja måske er det anderledes når hun hedder Sandra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vantheman 51 Skrevet 29. September, 2021 Hun ser fandme dejlig ud. Hende ku jeg sku godt tænke mig rive rundt på langerne ( ved i om hun besøger Kbh ) https://annoncelight.dk/showad/328498 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 29. September, 2021 En fantastisk krop med Uimodståelige bryster, hvordan med ansigtet og udstråling når man møder denne Smukke pige. Er hun kun i Aarhus ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2021 (edited) Zar skrev, for 23 timer siden: Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Eller også er hun, ligesom mange andre piger i branchen, blevet træt af at blive hetzet, så nu annoncer hun ikke længere med det, men tilbyder det når du står nøgen foran hende. Redigeret 29. September, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 30. September, 2021 Jens P skrev, for 19 timer siden: En fantastisk krop med Uimodståelige bryster, hvordan med ansigtet og udstråling når man møder denne Smukke pige. Er hun kun i Aarhus ? Er brysterne ægte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 30. September, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 11 minutter siden: Er brysterne ægte ? ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 28. Oktober, 2021 Nej ..de er ikke ægte men det er lavet rigtig pænt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 28. Oktober, 2021 hvordan er hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) Zar skrev, den 28.9.2021 at 20:25: Jo den er god nok. Det er hende. Men nu er hun åbenbart blevet klogere. Frederik82 skrev, den 28.9.2021 at 20:15: Er det ikke Safron eller Saffron? Hende der plejede at tilbyde uden kondom? Synes jeg kan kende hendes krop og især brysterne er ret unikke, fra hendes gamle billeder Redigeret 31. Oktober, 2021 af Sandra_d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) vantheman skrev, den 29.9.2021 at 07:04: Hun ser fandme dejlig ud. Hende ku jeg sku godt tænke mig rive rundt på langerne ( ved i om hun besøger Kbh ) https://annoncelight.dk/showad Redigeret 31. Oktober, 2021 af Sandra_d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) messi61 skrev, den 28.10.2021 at 17:05: Redigeret 31. Oktober, 2021 af Sandra_d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg