Copenfun 9 Skrevet 28. September, 2021 Hej… nogen som ved hvornår denne skønne pixie vender tilbage til København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 29. September, 2021 Copenfun skrev, for 9 timer siden: Hej… nogen som ved hvornår denne skønne pixie vender tilbage til København? jeg spørger hende på lørdag når hun kommer til fødselsdag hos mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane Viking 104 Skrevet 29. September, 2021 Copenfun skrev, for 10 timer siden: Hej… nogen som ved hvornår denne skønne pixie vender tilbage til København? Pixie sagde til mig at hun kom til København igen til november Ny startegi skrev, for 9 minutter siden: jeg spørger hende på lørdag når hun kommer til fødselsdag hos mig . Er du sød at hilse hende mange gange fra mig mvh Dane Viking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 29. September, 2021 Det vil jeg helt sikkert gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 30. September, 2021 Ny startegi skrev, den 29.9.2021 at 09:14: jeg spørger hende på lørdag når hun kommer til fødselsdag hos mig . ....så bor du altså ikke i Danmark Hun kommer tilbage til november, har jeg hørt fra hende selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg