Pachamama 7 Skrevet 29. September, 2021 Noget som har besøgt “Kun en pige” og vil fortælle om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/328548 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 29. September, 2021 Lugter langt fra af falsk profil. Det vil ikke overraske mig hvis vedkommende kræver ID og forudbetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 29. September, 2021 Godt nok nogle høje priser hun holder sig, især med tanke på at hun ikke tilbyder megafransk, tænker der er flere man kan besøge og få samme oplevelse til en noget billiger pris. Selv har jeg en aftale med en skøn pige på 20 der tilbyder 45 min med superfransk til 800 så 3 besøg hos hende er billiger end en time med en dyr dame der er dobbelt så gammel, tænker jeg holder mig til min unge dame. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 (edited) Halløjsa, Jeg er skam ægte nok, og har hverken brug for jeres ID eller kreditkortoplysninger Ift. mine priser er der jo heldigvis ingen, der tvinger jer til at besøge mig - alle er ikke for alle Knus og ønsket om en skøn dag. Redigeret 30. September, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 (edited) Pachamama skrev, for 8 timer siden: Noget som har besøgt “Kun en pige” og vil fortælle om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/328548 Jeg har ikke nogen nyere anmeldelser liggende men flere fra tidligere, hvor jeg gik under et andet navn. Hvis du kontakter mig, vil jeg fortælle dig hvilket Redigeret 30. September, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. November, 2021 Kun En Pige skrev, den 30.9.2021 at 06:27: Jeg har ikke nogen nyere anmeldelser liggende men flere fra tidligere, hvor jeg gik under et andet navn. Hvis du kontakter mig, vil jeg fortælle dig hvilket Hvor er du henne ad i vores smukke (i øjeblikket tissekolde) land? Omtalte annonce er udløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 6. November, 2021 Genert Synder skrev, for 4 minutter siden: Hvor er du henne ad i vores smukke (i øjeblikket tissekolde) land? Omtalte annonce er udløbet. Jeg har ikke længere en offentlig tilgængelig annonce, men hvis du skriver en PM, så svarer jeg retur med de nødvendige oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ricograziano 37 Skrevet 6. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 33 minutter siden: Jeg har ikke længere en offentlig tilgængelig annonce, men hvis du skriver en PM, så svarer jeg retur med de nødvendige oplysninger Besked sent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg