Hop til indhold
TT123

Ny dejlig flot pige pige Cattleya ;-). Midtjylland/Ålborg

Recommended Posts

Blot mit andet beskrivelses af en pige blandt mange. 

Men her er der også tale om en helt vild fantastisk pige, efter min opfattelses.

Cattleya er en skøn flot smilende pige, der giver en rigtig god nydelses.

Bedst som jeg troede det ikke kun blive bedre, tog jeg chancen besøgte den skønhed.

Som virkelig vækkede en midaldrende mand, så godt at der måtte en ekstra besøg til mens hun var

på det sted i det midtjyske. Tror der kommer mange flere med tiden. 

Cattleya er en flot slank  langbenet pige med nogen dejlige ungpige bryster. Snakker rigtig godt engelsk.

Desuden har hun nogen pæne brune hypotisørende øjne, enhver mand vil falde for.

Hendes billeder er så meget hende uden tvivl, nogen med det samme søde smil som når du ser hende.

Legen vil jeg ikke gå i detaljer med, men der var alt det du kunne tænke dig, god til at spørge ind til det.

Men vil dog anbefale at bestille tid med kys. Uha er fantastisk til kysse.

Går du fra hende med en dårlig oplevelses, vil jeg påstå det er dine egen skyld. 

Tag godt i mod hende, hun er det hele værd og fortjener det ;-) God fornøjelses med den dejlige flotte og søde pige.

https://annoncelight.dk/showad/321092

Redigeret af TT123
Skrevet hendes navn forkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg havde en aftale med hende i mandags i Midtjylland men blev desværre syg over weekenden.. hvordan er ‘tilholdsstedet’ i Aalborg ? Tænker i forhold til parkering, tilgang og generelt at komme ind ad døren :) - jeg kender ikke Aalborg og om det er et såkaldt kendt sted , som så mange andre steder  

jeg er slet ikke i tvivl om pigen skal være et besøg værd og jeg vil glæde mig. 
Måske jeg kører dertil i morgen

ser frem til at høre tak. 

Redigeret af Excess ‘cause I can

Del dette indlæg

Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, for 2 timer siden:

Hej

jeg havde en aftale med hende i mandags i Midtjylland men blev desværre syg over weekenden.. hvordan er ‘tilholdsstedet’ i Aalborg ? Tænker i forhold til parkering, tilgang og generelt at komme ind ad døren :) - jeg kender ikke Aalborg og om det er et såkaldt kendt sted , som så mange andre steder  

jeg er slet ikke i tvivl om pigen skal være et besøg værd og jeg vil glæde mig. 
Måske jeg kører dertil i morgen

ser frem til at høre tak. 

Som skrevet så vækkede den skønne pige, en midaldrende mand. 

Ved ikke hvordan stedet og hvor i Ålborg.. Da jeg besøgte hende 2 gang i det Midtjyske.

Faldt godt i snak med den skønne pige. Som fortalte hun skulle til Ålborg næste gang

bliver der i 8 dage, hvor turen derefter går til Vejle. efter Vejle kommmer hun til viby/Århus.

Så tager hun hjem på en lille ferie. 

Kan godt forstå du glæder dig til at møde hende, Glæder mig også allerede til det bliver muligt for 

mig igen. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...