Hop til indhold
kingdane68

Cattleya - Aalborg

Recommended Posts

Ja, der er en del andre anmeldelse af Cattleya - men jeg kræver min egen...:P https://annoncelight.dk/showad/321092

---For WOW, bare wow. Ikke siden Sweet Sophie har jeg mødt så sød og dejlig en pige. Hun er helt klart i top 2 over piger jeg har været sammen med (som er en del efterhånden).

Hun er SÅ smilende og glad, og virkede til oprigtigt at nyde samværet med mig. Det er en klar anbefaling herfra, til alle - også dem der skal på deres første besøg. Det vil være den helt rigtige pige at besøge, for hun er super naturlig og rolig. Har bestemt ikke travlt og er bare et stort smil, uden at være overdrevet.

I skal alle være top søde ved hende (det er i selvfølgelig også), for hun skal helst holde længe. Der er nemligt langt mellem piger som hende.

Det lyder som et helt reklameindslag, og det er også fuldt fortjent. Hun er ALLE pengene værd!

Jeg bestilte en time med kys og cim, og hun fik mig til at komme to gange på den time, hvilket jeg sjældent magter. Stor ros også for den del....

Pigen 9/10 - super flot, med fantastiske kurver, og små søde bryster

Sexen 10/10 - hun ved hvad hun laver, og er god til det

Stedet 10/10 - det gode sted, tæt på pladsen, som alle os fra Aalborg kender

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må give dig fuldstændig ret. Hun er så en skøn sød pige.

Der er rigtig langt mellem piger som hende. Måtte også give fortabt over for hende.

Meget sjældent jeg laver en anmeldeses på pigerne. Men hun er så fahtastisk som du skriver at det kræver sin egen. 

Er hellere ikke faldt ned endnu over besøg hos hende. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan helt tilslutte mig ovenstående, hun er virkelig en perle. Har besøgt hende i Engesvang et par gange og ser frem til genbesøg når hun igen er kommer på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...