salla123 82 Skrevet 4. Oktober, 2021 Hej nogle der besøgt - Danske Saffron, Diskret og rene omgivelser i Odense SØ Danske Saffron, Diskret og rene omgivelser i Odense SØ - Annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 4. Oktober, 2021 Nå nu hedder hun Saffron igen...hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 4. Oktober, 2021 Hendes dage og tidspunkter er ret begrænset, så det er svært at lave en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 4. Oktober, 2021 DKC skrev, for 43 minutter siden: Nå nu hedder hun Saffron igen...hehe Hvad har hun da ellers kaldt sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 4. Oktober, 2021 most wanted skrev, for 3 minutter siden: Hvad har hun da ellers kaldt sig Sandra fra Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. Oktober, 2021 salla123 skrev, 1 time siden: Hej nogle der besøgt - Danske Saffron, Diskret og rene omgivelser i Odense SØ Danske Saffron, Diskret og rene omgivelser i Odense SØ - Annoncelight Søg på "Saffron" i søgefeltet øverst til højre. Så får du en masse tråde du kan læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 4. Oktober, 2021 (edited) Jeg har besøgt hende for længe siden, køn pige og det kan jeg se hun stadig er for hun har da fået nye billeder på hendes profil Nogle kritisere hende for at være kold, men det var nu ikke min oplevelse jeg var fuldt ud tilfreds. Jeg synes da du skal tage en tur med hende og skrive en anmeldelse af din oplevelse Redigeret 4. Oktober, 2021 af Mr Black 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 11. Oktober, 2021 Håber at Saffron får en annonce på. Gerne Esbjerg området På billederne har hun en Super krop, helt perfekt sexet og hot og hvis ansigtet er på samme niveau wauw Wauw Hot siger jeg håber at hun snart laver ny annonce 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg