Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mona Lisa Thaimassage som ligger centralt i København bag Tivoli. http://www.monalisamassage.dk Jeg kan ikke længere finde et link på EG til dem. Jeg har før anmeldt Liza, som jeg har været fast kunde hos et par år nu når min ryg har problemer. Denne gang var der gået kludder i bookningen, hvilket var min skyld da jeg ikke havde bekræftet aftalen ordentligt. Liza var desværre optaget og da jeg havde behov for massage prøvede jeg en ny dame der lige er startet. Hun hedder Lin og forstår Dansk/Svensk men har lidt problemer med at udtrykke sig. Heldigvis er mit Thailandske fint så vi kunne snakke lidt sammen. Valgte en semihård oliemassage til 500 kr. Lin er en absolut moden dame som efter eget udsagn kun giver grøn massage. Jeg blev godt æltet igennem og den fik både med hænder og albuer. Rigtig god massage og jeg gik derfra fyld med ny energi.

Kommer jeg igen? Ja som sagt er jeg lidt fast kunde der, men får som regel kun massage af Liza selv. Jeg kunne dog godt finde på at at få en af Lin igen en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg kan se på deres annonce at de tilbyder både tantra massage og body tantra massage. Er der nogen som har prøvet disse og kan fortælle hvordan de er ?

Jeg er i København på tirsdag og vil gerne finde et dejligt sted med tantra massage nær Hovedbanegården eller Blegdamsvej. Nogen anbefalinger ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...