Hop til indhold
Den_glade_amatør

Lækker Massage Surprise på Rosenkæret i Søborg

Recommended Posts

jeg var også forbi, og fik en aftale i stand. Problemet er at i min verden er B2B ink HJ. Jeg spørger efter deres tilbud, og jeg kan se det ikke falder i god jord. Jeg bliver spurgt om jeg vil røre mm, og fornemmer at det koster ekstra. Jeg får til sidst af vide at det må jeg aftale med pigen. Jenny kommer ind og prisen er 800 kr. Selve ydelsen og Jenny er egentligt middel, massagen er ikke noget at prale af, men vi har god kemi, og resten af seancen går fint. Jeg kan sagtens finde på at besøge hende igen, men af rent princip gider jeg ikke lokkes af tilbud, der viser sig ikke at være reelle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, den 20.11.2021 at 12:22:

Så vare lige for at være sikker.  “Massage surprice” er massage med håndjob? 

Da jeg var forbi en sen aften var det en pudsig blanding, hvor der ikke rigtig var massage, men lidt B2B hj+bj mens jeg gramsede og pillede. Til gengæld var det overstået noget hurtigere end en ½ time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hellen er en skøn sag, besøgte hende for år siden i Valby og for en måneds tid siden i Søborg - hun var desværre optaget af at lave mad, men lukkede ikke døren til værelset og smilede med små kommentarer, når hun kikkede ind og til og fra badet - frække pige;)

Jeg havde i stedet glæde af en pige uden de store former, lidt genert og med tømmermænd, , men men men - den lille skolepige leg, hun viste udmærket hvad der skulle ske, og ville gerne og jeg tror der var meget mere at komme efter ;)

Skal klart prøves igen - sider pt i den forkerte ende af Amagerbrogade, men kunne nemt fristes til en gang massage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...