Hop til indhold
Smutje67

Nancy (Valby) nu i Rødovre

Recommended Posts

Så er søde Nancy tilbage efter 2 måneder og jeg besøgte hende 2 timer efter hun landede i CPH.

Hun var temmelig liderlig efter 2 mdr. uden sex i Thailand....så skønt. Jeg slikkede hende til orgasme 2 gange Total GFE (søg på Nancy valby for detaljer).

Nancy i Rødovre - Annoncelight

Stedet er Tårnvej tæt på Rødovre Centrum. Fin Parkering og gadedøren er åben så du går bare op og banker på efter aftale.

Har chattet med hende de sidste 9 uger så hvis du har spørgsmål har jeg nok/måske svaret. Du kan skrive PB hvis det er.....

Hvis du har en dårlig oplevelse med hende fryser helvede til is..........

Stiv pik og håret tilbage........god weekend !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Smutje67 skrev, for 19 minutter siden:

Så er søde Nancy tilbage efter 2 måneder og jeg besøgte hende 2 timer efter hun landede i CPH.

Hun var temmelig liderlig efter 2 mdr. uden sex i Thailand....så skønt. Jeg slikkede hende til orgasme 2 gange Total GFE (søg på Nancy valby for detaljer).

Stedet er Tårnvej tæt på Rødovre Centrum. Fin Parkering og gadedøren er åben så du går bare op og banker på efter aftale.

Har chattet med hende de sidste 9 uger så hvis du har spørgsmål har jeg nok/måske svaret. Du kan skrive PB hvis det er.....

Hvis du har en dårlig oplevelse med hende fryser helvede til is..........

Stiv pik og håret tilbage........god weekend !!!

Ja, hun er fræk. Besøgte hende i Valby og booker snart igen.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
victora skrev, for 8 timer siden:

Foretrækker lidt mere modne m naturlige bryster :-P

Hvad har det med Nancy i Valby at gøre, at du foretrækker noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 8.10.2021 at 18:35:

Stiv pik og håret tilbage........god weekend

Opfordret af Jeres beskrivelser af Nancy, fik jeg besøgt hende i dag i 1 times massage og sex. Allerførst- hun er nok den smukkeste asiatiske kvinde jeg har set - hold nu op - jeg var helt væk i det smukke ansigt, ikke at forglemme bryster som jeg vurderer er ægte??, og resten af kroppen som er sat sammen af en venlig gud. Massage er ikke hendes spids kompetence, men at få lov til at "vælte rundt" med så smuk en krop i ca 25 min, var hele besøget værd. Hun er smilende og nem at konversere med.

Tilslutter mig alle positive anmeldelser og giver mine med. Tror oplevelsen bliver optimeret ved et genbesøg som jeg kraftigt overvejer.

ps. hun er ikke i Rødovre, men er rykket til Vanløse..

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
1955 skrev, for 39 minutter siden:

Opfordret af Jeres beskrivelser af Nancy, fik jeg besøgt hende i dag i 1 times massage og sex. Allerførst- hun er nok den smukkeste asiatiske kvinde jeg har set - hold nu op - jeg var helt væk i det smukke ansigt, ikke at forglemme bryster som jeg vurderer er ægte??, og resten af kroppen som er sat sammen af en venlig gud. Massage er ikke hendes spids kompetence, men at få lov til at "vælte rundt" med så smuk en krop i ca 25 min, var hele besøget værd. Hun er smilende og nem at konversere med.

Tilslutter mig alle positive anmeldelser og giver mine med. Tror oplevelsen bliver optimeret ved et genbesøg som jeg kraftigt overvejer.

ps. hun er ikke i Rødovre, men er rykket til Vanløse..

1955

Det er altså ikke mig, der har skrevet "stiv pik og håret tilbage".

Men Nancy er sød. Tak for opdatering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Det er altså ikke mig, der har skrevet "stiv pik og håret tilbage".

Var vel også S,mutje jeg har citeret - blot for fikke at gengive hele hans indlæg - og jeg vil drømme om hende i nat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
1955 skrev, 1 time siden:

Var vel også S,mutje jeg har citeret - blot for fikke at gengive hele hans indlæg - og jeg vil drømme om hende i nat

Det kan jeg da godt forstå. Jeg må se at få booket en time hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 11 timer siden:

Var vel også S,mutje jeg har citeret

Det var det nu ikke, eftersom der står “Mr. Sensual skrev. 
Den dag han skriver “stiv pik og håret tilbage”, ved jeg hans konto er blevet hacket. B)
Bare for god ordens skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smutje67 skrev, den 8.10.2021 at 18:15:

Det er simpelthen ikke til at opstøve en tissemand i hele Thailand. Selv for en skønhed som Nancy... come on mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har iøvrigt selv besøgt damen i går aftes. Skønt, skønt væsen. Boblende humør, og en nærmest perfekt lille krop. Hun er nok lidt ældre end 25, men det er aldeles uvæsentligt når hun holder sig i så god form. Virkelig letantændelig som trådstarter også pointerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...