SlikkeFrands 129 Skrevet 8. Oktober, 2021 Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 8. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 1 minut siden: Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. I mit tilfælde var det lige modsat, hun vil helst sutte pik, det vil jeg så ikke nøjes med Sådan er vi så forskellige (vi mænd vil ofte ønske det andet) good luck Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2021 Jeg kan faktisk ikke huske det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 8. Oktober, 2021 Mine kone elsker at slikke og blive slikket, oftest når vi aldrig videre Hun er en lille suttetrold 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 8. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 8 minutter siden: I mit tilfælde var det lige modsat, hun vil helst sutte pik, det vil jeg så ikke nøjes med Sådan er vi så forskellige (vi mænd vil ofte ønske det andet) good luck Jeg ville være tilfreds med et mix af sut og knep. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 16 minutter siden: Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. Ja. Til spørgsmålet i din overskrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 8. Oktober, 2021 Må med beklagelse indrømme at det er en mangelvare i mit forhold. Det sker men ikke hver gang. Den modsatte vej er hun til gengæld den glade modtager, og jeg er den glade giver. Jeg tror hun har haft en dårlig oplevelse i sine unge år, og derfor ikke bryder sig om det, og når hun ikke kan lide det, så kan jeg ikke lide at modtage det fra hende. Det er også det eneste der mangler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmanuco 21 Skrevet 8. Oktober, 2021 Brug denne information med omtanke.. Svaret er ja, det gør hun. Til gengæld er der andre ting hun ikke er så vild med f.eks. Shower together, strip, anal.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 8. Oktober, 2021 -Ja det gør hun gerne -specielt i mellem vi skifter stillinger -hun kan godt lide hendes egen safter... -Hvis hun skal tag klatten vil hun kysse lige bagefter -og det kan jeg slet ikke tåle...gg 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 8. Oktober, 2021 Min eks suttede også pik. Men jeg måtte ikke komme i hendes mund. Det synes hun var ulækkert 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 8. Oktober, 2021 Kan ikke svare på spørgsmålet, da jeg er single, men tænker at jeg ville være ked af det, hvis hun ikke ville give mig den glæde, for det er virkelig rart. Jeg er selv helt vild med at slikke fisse på en pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 8. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 5 minutter siden: Kan ikke svare på spørgsmålet, da jeg er single, men tænker at jeg ville være ked af det, hvis hun ikke ville give mig den glæde, for det er virkelig rart. Jeg er selv helt vild med at slikke fisse på en pige. Mht slikkeri har vi samme interesse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 8. Oktober, 2021 Min sidste kæreste blev så liderlig af at sutte pik, at det bogstaveligt talt dryppede fra hendes fisse. Hun nød også at sutte pik mellem stillingerne, hun syntes det var frækt at smage sig selv. Desværre fungerede forholdet ikke på andre plan. Men det var nok det seksuelt mest velfungerende forhold jeg har været i. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2021 Don T skrev, for 6 minutter siden: Min sidste kæreste blev så liderlig af at sutte pik, at det bogstaveligt talt dryppede fra hendes fisse Sådan var det også med min første hustru. Hun blev først åben når hun havde suttet mig. Så det tillod jeg hun gjorde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 8. Oktober, 2021 Alle mine ekser suttede med største glæde og tog det præcis som de ville ... Den sidste eks , hun kunne give et Bj så jeg så sol måne og stjerner , meeeeeen nu er der jo andet i livet end det , nu er jeg tilfreds med en Rejemad og et godt glas Chablis 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 8. Oktober, 2021 Jada, nok sutter hun pik - dog ikke min. Jeg hører her i landsbyen at hun sutter eminent, f.eks har han grisebonden på den anden side om rapsmarken, fortalt smeden i byen at hun sutter fantastiskt. Det er jeg altså ikke overhoved enig i - mener nog at smedens datter sutter langt bedre. Men bedst sutter hun i boutiquen som sælger lækre handlavede (made in India) landsby-idyll-ting til danskere og stockholmere. Hun sutter som en kone skal - kærlighedsfuldt og grådigt. Forstår altså ikke hun kan være gift med grisebonden som har en pik som en svinehale. Det siger i hvert fald smedens datter, som mener at min er meget meget smukkere. Jeg tror hende gerne. 2 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 8. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 2 timer siden: Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. Ja selvfølgelig og sluger og hun er god til det. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 147 Skrevet 8. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 1 time siden: Jeg er selv helt vild med at slikke fisse på en pige. Jeg kan også bedst lide at slikke fisse på en pige 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 8. Oktober, 2021 Tror det for mange mænd, er vigtigt, at deres kone/ kæreste osv. - sutter pik !! Tror mange mænd føler det som en decideret kærligheds erklæring, når ens Partner, også sutter sin mand "færdig" og ikke er sædforskrækket - For ut. bliver fruen liderlig af at sutte pik - men desværre er det ikke er ritual, der følger med hver gang vi sexer - Jeg elsker selv at slikke, og slubre fisse - Elsker når fruen kommer i munden på mig, og har decideret været ved at blive kvalt, af squirt - Desværre, oplever jeg ikke det samme engagement, fra fruen - selvom hun tydeligvis bliver liderlig af at sutte pik - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 8. Oktober, 2021 Er det ikke et lov krav?! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. Oktober, 2021 Bødlen skrev, for 9 timer siden: Ja selvfølgelig og sluger og hun er god til det. Bødlen Hvad laver du så herinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 9. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 12 timer siden: Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Så vidt jeg ved, har min såkaldt bedre halvdel ikke nogen holdning til, at din kone ikke sutter pik. (Undskyld, jeg finder selv ud) 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 9. Oktober, 2021 lille_peter skrev, for 8 timer siden: Er det ikke et lov krav?! Det burde være. . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 9. Oktober, 2021 Alle de kæreste forhold jeg har været i, i tidens løb, har inkluderet blow job… og en helt masse andet. selvfølgelig skal hun elske at slikke min pik, som jeg elsker at slikke hendes kusse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 9. Oktober, 2021 Jeg spurgte engang en kæreste, hvad hun fik ud af en hurtig tur på køkkenbordet, eller et BJ uden gengæld, sådan lige midt i vasketøjet f. eks. Svaret kom prompte “en glad mand” 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg