Hop til indhold
SlikkeFrands

Sutter jeres kone pik?

Recommended Posts

Guest Tv 2
SlikkeFrands skrev, for 1 minut siden:

Hej brødre,

Min kone sutter helst ikke pik.

Hvordan har jeres koner det med det?

Måske er der mange, der ligner min kone.

I mit tilfælde var det lige modsat, hun vil helst sutte pik, det vil jeg så ikke nøjes med :rolleyes:

Sådan er vi så forskellige (vi mænd vil ofte ønske det andet) good luck 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 8 minutter siden:

I mit tilfælde var det lige modsat, hun vil helst sutte pik, det vil jeg så ikke nøjes med :rolleyes:

Sådan er vi så forskellige (vi mænd vil ofte ønske det andet) good luck 

Jeg ville være tilfreds med et mix af sut og knep.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SlikkeFrands skrev, for 16 minutter siden:

Hej brødre,

Ja. Til spørgsmålet i din overskrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Må med beklagelse indrømme at det er en mangelvare i mit forhold. Det sker men ikke hver gang. Den modsatte vej er hun til gengæld den glade modtager, og jeg er den glade giver. Jeg tror hun har haft en dårlig oplevelse i sine unge år, og derfor ikke bryder sig om det, og når hun ikke kan lide det, så kan jeg ikke lide at modtage det fra hende. Det er også det eneste der mangler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug denne information med omtanke..

Svaret er ja, det gør hun. Til gengæld er der andre ting hun ikke er så vild med f.eks. Shower together, strip, anal.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Ja det gør hun gerne -specielt i mellem vi skifter stillinger -hun kan godt lide hendes egen safter... -Hvis hun skal tag klatten vil hun kysse lige bagefter -og det kan jeg slet ikke tåle...gg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke svare på spørgsmålet, da jeg er single, men tænker at jeg ville være ked af det, hvis hun ikke ville give mig den glæde, for det er virkelig rart. Jeg er selv helt vild med at slikke fisse på en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kristianv skrev, for 5 minutter siden:

Kan ikke svare på spørgsmålet, da jeg er single, men tænker at jeg ville være ked af det, hvis hun ikke ville give mig den glæde, for det er virkelig rart. Jeg er selv helt vild med at slikke fisse på en pige.

Mht slikkeri har vi samme interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min sidste kæreste blev så liderlig af at sutte pik, at det bogstaveligt talt dryppede fra hendes fisse. Hun nød også at sutte pik mellem stillingerne, hun syntes det var frækt at smage sig selv. Desværre fungerede forholdet ikke på andre plan. Men det var nok det seksuelt mest velfungerende forhold jeg har været i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Don T skrev, for 6 minutter siden:

Min sidste kæreste blev så liderlig af at sutte pik, at det bogstaveligt talt dryppede fra hendes fisse

Sådan var det også med min første hustru. Hun blev først åben når hun havde suttet mig. Så det tillod jeg hun gjorde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle  mine ekser suttede med største glæde og tog det præcis som de ville ...

Den sidste eks , hun kunne give et Bj så jeg så sol måne og stjerner , meeeeeen nu er der jo andet i livet end det , nu er jeg tilfreds med en Rejemad og et godt glas Chablis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jada, nok sutter hun pik - dog ikke min. Jeg hører her i landsbyen at hun sutter eminent, f.eks har han grisebonden på den anden side om rapsmarken, fortalt smeden i byen at hun sutter fantastiskt. Det er jeg altså ikke overhoved enig i - mener nog at smedens datter sutter langt bedre. Men bedst sutter hun i boutiquen som sælger lækre handlavede (made in India) landsby-idyll-ting til danskere og stockholmere. Hun sutter som en kone skal - kærlighedsfuldt og grådigt. Forstår altså ikke hun kan være gift med grisebonden som har en pik som en svinehale. Det siger i hvert fald smedens datter, som mener at min er meget meget smukkere.

Jeg tror hende gerne.

1156626674_Knorr-kopia.jpg.c61fd3420b1d9fc0b5edcea869cf5d7f.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
SlikkeFrands skrev, for 2 timer siden:

Hej brødre,

Ja selvfølgelig og sluger og hun er god til det. 
Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det for mange mænd, er vigtigt, at deres kone/ kæreste osv. - sutter pik !!

Tror mange mænd føler det som en decideret kærligheds erklæring, når ens Partner, også sutter sin mand "færdig" og ikke er sædforskrækket - 

For ut. bliver fruen liderlig af at sutte pik - men desværre er det ikke er ritual, der følger med hver gang vi sexer - 

Jeg elsker selv at slikke, og slubre fisse - Elsker når fruen kommer i munden på mig, og har decideret været ved at blive kvalt, af squirt -

Desværre, oplever jeg ikke det samme engagement, fra fruen - selvom hun tydeligvis bliver liderlig af at sutte pik -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Bødlen skrev, for 9 timer siden:

Ja selvfølgelig og sluger og hun er god til det. 
Bødlen

Hvad laver du så herinde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 12 timer siden:

Så vidt jeg ved, har min såkaldt bedre halvdel ikke nogen holdning til, at din kone ikke sutter pik. ;-)

(Undskyld, jeg finder selv ud)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de kæreste forhold jeg har været i, i tidens løb, har inkluderet blow job… og en helt masse andet.

selvfølgelig skal hun elske at slikke min pik, som jeg elsker at slikke hendes kusse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spurgte engang en kæreste, hvad hun fik ud af en hurtig tur på køkkenbordet, eller et BJ uden gengæld, sådan lige midt i vasketøjet f. eks. Svaret kom prompte “en glad mand”;-)B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...