Møffe 2207 Skrevet 9. Oktober, 2021 Liv skrev, for 29 minutter siden: Bare et fif, hvis man behandler kvinder med respekt, kan man få langt mere end der betales for. Ucharmerende og usympatisk, uanset om du har presset piger på den måde eller ej. -det går jo begge veje ik...? -forstår jer begge -og begge har ret i en, hvis forstand eller mangel på samme;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 153 Skrevet 9. Oktober, 2021 Er helt enig med Liv. Forhandling af pris sker INDEN man aftaler at mødes. Forestil dig at du laver en aftale med en pigeom 2k, du kører 100 km, og hun så vil have 5k når du er kommet? At opføre sig ordentligt, og overholde aftaler er et must i alle typer af relationer. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 135 Skrevet 9. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, for 5 timer siden: Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx Du er da godt nok noget af det mest ulækre afskyelige menneske jeg har set herinde nogensinde. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 153 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) TorbenMadsen skrev, for 7 timer siden: Du er naiv... Pigerne gør præcis det samme. Når hun har fået pengene skal hun "lige pludslig" på arbejde om en time. Eller hun sutter ikke selv om det er aftalt... You name it jeg har mange eksempler på piger på sd ikke levere det aftalte. Hvis hun ikke har fået pengene til start trækker jeg hende naturligvis i løn som en værd anden kunde ville gøre hos frisøren. Men har hun fået dem på mp forud er pengene spildt. Hold da op. Forstår godt at pigerne begynder at ville have penge forud "på grund af dårlige oplevelser". Troede ikke at de talte sandt.....at nogen opførte sig sådan men med Torben "out there", så er det jo rigtigt det jeg hører. Det er på grund,af den slags oplevelser, som Torben giver pigerne, at mange stopper, eller vil have pengene forud. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Mr.NiceGuy1980 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 9. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, for 8 timer siden: Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx Hold kæft det er mega mega klam stil du har dig der. Mage til manglende empati er faktisk svært at forestille mig. er det hele ren mekanik for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 365 Skrevet 9. Oktober, 2021 Har aldrig givet mere end 1500 og søger kun 18-23 segmentet. Men det er også grunden til at jeg ikke bruger SD for tiden. Det er seriøst et deltidsjob at sidde og kontakte alle mulige og gennemskue fakes osv., så man ikke ender med at have rejst til den anden side af Storkøbenhavn for at blive brændt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. Oktober, 2021 Anders-and skrev, for 2 timer siden: Hold kæft det er mega mega klam stil du har dig der. Mage til manglende empati er faktisk svært at forestille mig. er det hele ren mekanik for dig? Det er kun dumme eller naive mennesker der betaler mere for en vare eller ydelse end nødvendigt. Og når en udbyder af varer eller ydelser sætter prisen højt må man leve med at kunderne takker nej eller kun vil betale en lavere pris (kilde: hvilken som helst universitets lærebog i Microeconomics jeg har op til flere i gerne må låne). Det er spillet om udbud og efterspørgsel hvor partnerne naturligvis udnytter deres forhandlingsposition. Det er derimod ikke en sosial foranstaltning vi taler om men cool business. Og kan man ikke leve med det må man holde sig væk. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) TorbenMadsen skrev, for 11 minutter siden: Det er kun dumme eller naive mennesker der betaler mere for en vare eller ydelse end nødvendigt. Og når en udbyder af varer eller ydelser sætter prisen højt må man leve med at kunderne takker nej eller kun vil betale en lavere pris (kilde: hvilken som helst universitets lærebog i Microeconomics jeg har op til flere i gerne må låne). Det er spillet om udbud og efterspørgsel hvor partnerne naturligvis udnytter deres forhandlingsposition. Det er derimod ikke en sosial foranstaltning vi taler om men cool business. Og kan man ikke leve med det må man holde sig væk. Omg - du må have et mega fedt liv der. Men ok det lyder til du er økonom og nogle økonomer tror jo faktisk penge er det Aller vigtigste i hele verden. jeg fatter ikke hvordan du kan være så naiv at tro du får den samme oplevelse bare fordi det er den samme pige/kvinde (det du kalder vare) når du behandler hende så umenneskeligt. shit det må være et fattigt liv på det relationelle plan du lever. wow. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Anders-and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. Oktober, 2021 Anbefaler stadig alle at læse mit første indlæg i tråden. Pigerne sætter priserne op eller forsøger atvsvindle på sugardaters. Det kræver modsvar ved at vi anmelder svindlerne og ikke bare acceptere køjerne priser. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 9. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, for 3 minutter siden: Anbefaler stadig alle at læse mit første indlæg i tråden. Pigerne sætter priserne op eller forsøger atvsvindle på sugardaters. Det kræver modsvar ved at vi anmelder svindlerne og ikke bare acceptere køjerne priser. Du må sgu da anerkende at pigerne selv må bestemme hvad de tager for det. hvis du vil have et menukort så kan du overveje at gå i en pølsevogn. Erotiske ydelser kræver altså der er kemi mellen de to mennesker der er involveret. Og det kan der ikke være sådan rigtigt når den ene ses som en vare. når det så er sagt, så er jeg da enig i at der er hustlere derude, men det er ikke et godt modsvar du har i lommen mester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 9. Oktober, 2021 Denne tråd tog vist en kedelig drejning. Jeg har respekt for dem, jeg møder. Og dem, jeg skriver med. Har de ublu krav, siger jeg bare held og lykke. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 153 Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) TorbenMadsen skrev, for 9 timer siden: Anbefaler stadig alle at læse mit første indlæg i tråden. Pigerne sætter priserne op eller forsøger atvsvindle på sugardaters. Det kræver modsvar ved at vi anmelder svindlerne og ikke bare acceptere køjerne priser. Det er jo udbud efterspørgsel, ikke? Du må takke nej eller holde dig væk! Dit helt eget argument. At du vil "genforhandle" efter at pigen har rejst 1 time med tog, for at mødes til en aftale - det er svindel, usympatisk, modbydeligt og umenneskelig. Har hørt den slags fra piger, som argument for forudbetaling,og troede seriøst ikke nogen kunne opføre sig så usselt. Redigeret 10. Oktober, 2021 af Mr.NiceGuy1980 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 10. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, for 10 timer siden: Det er kun dumme eller naive mennesker der betaler mere for en vare eller ydelse end nødvendigt. Og når en udbyder af varer eller ydelser sætter prisen højt må man leve med at kunderne takker nej eller kun vil betale en lavere pris (kilde: hvilken som helst universitets lærebog i Microeconomics jeg har op til flere i gerne må låne). Det er spillet om udbud og efterspørgsel hvor partnerne naturligvis udnytter deres forhandlingsposition. Det er derimod ikke en sosial foranstaltning vi taler om men cool business. Og kan man ikke leve med det må man holde sig væk. Nu er det her jo ikke et marked med "fuldkommen konkurrence" med mindre din indstilling er, at "et hul er et hul" - og hvis det er det, der er tilfældet, behøver du jo nok ikke betale noget som helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 10. Oktober, 2021 Liv skrev, for 20 timer siden: Ja, et er tiden pigen har brugt. Et andet er den fornedrelse det er, når folk tinger om prisen. Og i dette tilfælde presser han hende ovenikøbet til at gå ned i pris. Det er SÅ usympatisk! Det er simpelthen så klamt, modbydeligt og umenneskelige, som noget kan være. Det menneskesyn, som Torben ligger for dagen er så forfærdeligt, at jeg total mangler ord. Det er ikke en ting, som man forhandler om, men ét menneske af kød og blod. Det er så usselt og modbydeligt, at man kan opføre sig på den måde og jeg har ikke ord, der kan beskrive en person som Torben. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 234 Skrevet 10. Oktober, 2021 Skal vi ikke lade Torben være nu, jeg tænker han har fattet budskabet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 153 Skrevet 10. Oktober, 2021 ild i piben skrev, for 20 minutter siden: Skal vi ikke lade Torben være nu, jeg tænker han har fattet budskabet Tror desværre aldrig at Torben fatter budskabet. Det kræver empati, hvilket han tydeligt viser at han ikke ejer. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 10. Oktober, 2021 Men det når hurtig til en form for lynchstemning, når nogen skriver noget der ikke lige er, så spiseligt for de fleste -og det er ikke grænser for, hvor ringe/ussel man kan forstille sig vedkommende måtte være... Og flertallet bliver lynhurtig enige om, at være forarget... I sted for at være nysgerrig og undersøgende... -Dømmer man, og føler sig krænket... Han og andre har sikkert deres grunde -men dem vil man ikke høre... Det er nogen i denne Verden der lukker øjnene over for den virkelige verden -og det der forgår -man vil helst kun se det positive og det lyserøde -og man skal være ååh og ihh så positiv og gå med flokken... Det er sguda mange der udnytter og presser priser alle steder -og specielt i sd/gp/massageverden -men det virker som tabu i dette forrum -når nogen fortæller om det... Det kan godt være man/i ikke selv har oplevet det endnu -så må jeg sige i eddermame har været heldig -og det skal nok komme til jer en dag... Jeg oplever jævnligt gp der forsøger at udnytter min liderlighed til lige, at få et par hundrede mere -når man ligger der med alle sine talenter (el. mangle på samme) på briksen -pludselig kan de sige f.eks. "tiden er gået" selv om der er ½delen af tiden tilbage -1500kr. for fp -selv om vi har aftalt 1000kr. -på sms har jeg aftalt prisen -når jeg kommer er den pludselig 200kr. mere... Betalte før massagen -og pigen gik flere gange og sms og kikkede på sin mobil hele tiden i 1 time el. ligger sig på ryggen ved siden af ut. og ringer på sin mobil osv. osv. osv. -så kan man godt blive træt! -jeg føler mig i den grad pisset på! -og spørg tit "hvad har du gang i" -så kan de grine og kikke undrende på mig -hvor jeg så videre kan spørge "har du ikke fået dine penge for massage/sex" -så kan de pludselig ikke forstå -dansk el. engelsk -eller sågar thai... Det er da noget jeg forholder mig til, og har ikke store forventninger fra starten ved et besøg -så er det bedre at blive glædeligt overrasket, når jeg får det jeg har betalt for/en god oplevelse -og det er da heldigvis det der sker oftes;-) Jeg bruger normalt ikke energi på at være negativ, eller tænke negativt om andre på forhånd... Men i dette forrum er det godt nok mange "kagekoner" og små gamle mænd -der elsker at lefle og klappe andre på skulderen specielt de gp der er i dette forrum -som nærmes har gudestatus -og hvad de siger -vil man gerne loveprise -selv om de ikke altid ved, hvad det foregår ude i samfundet... (fordi de ikke er kunde eller bilder sig ind -at alle kører det lige så fair, og godt som mig) Jeg ved godt, jeg nok ikke vinder popularitetskonkurrencen herinde i år, men synes det skal siges;-) Jeg vil gerne tag ansvaret for mig selv, og mine handlinger -jeg er ikke perfekt på nogen måde, og har sikkert misforstå en masse, og begået fejl -Jeg er ikke bange for at give en undskyldning -hvis det er tilfældet;-) 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 10. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, den 9.10.2021 at 11:52: Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx Du er godt nok et usympatisk menneske. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 10. Oktober, 2021 Møffe skrev, for 2 timer siden: Jeg oplever jævnligt gp der forsøger at udnytter min liderlighed til lige, at få et par hundrede mere Nu handlede Torbens indlæg om, hvordan han hævder, at han med held behandler SB, hvor jeg i hvertfald aldrig har været udsat for det, som du beskriver som hverdagskost hos GP. Min GP-erfaring er stærkt begrænset, så det vil jeg ikke kloge mig på, men at Torbens påståede fremgangsmåde over for SB, bare skulle være et fortjent "tak for sidst" er helt skudt forbi. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 10. Oktober, 2021 Møffe skrev, for 3 timer siden: Jeg oplever jævnligt gp der forsøger at udnytter min liderlighed til lige, at få et par hundrede mere - Andres dårlige opførsel berettiger ikke til, at man selv opfører sig dårligt. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 10. Oktober, 2021 Casten skrev, for 40 minutter siden: Nu handlede Torbens indlæg om, hvordan han hævder, at han med held behandler SB, hvor jeg i hvertfald aldrig har været udsat for det, som du beskriver som hverdagskost hos GP. Min GP-erfaring er stærkt begrænset, så det vil jeg ikke kloge mig på, men at Torbens påståede fremgangsmåde over for SB, bare skulle være et fortjent "tak for sidst" er helt skudt forbi. -så i stedt for forslår du han skal gøre hvad? Det beskrives jævnligt hvordan Sb forsøger at snyde kunder... hvorfor gør de det?? -det er fordi de kan -og der ingen konsekvenser er eller der er andre kunder der finder sig i det... -sådan er det også med nogen gp/massagesteder... jeg kan godt forstå, t.m. men om han ligefrem skal have en madajle ved jeg ikke. Og jeg ville nok helle ikke gøre som ham, men det er alt for mange mænd der finder sig i, hvad som helst (for meget) det bøde vi andre for -og det er lige så forkert;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 10. Oktober, 2021 Liv skrev, for 7 minutter siden: Andres dårlige opførsel berettiger ikke til, at man selv opfører sig dårligt. -det har du ret i -men det kan også blive for groft... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Fortrød Redigeret 10. Oktober, 2021 af Kind of Blue Orker ikke rigtig at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 10. Oktober, 2021 Møffe skrev, for 7 minutter siden: så i stedt for forslår du han skal gøre hvad? Hvis han synes prisen er for høj, skal han lade være med at lave en aftale, det er jo helt simpelt. Tjek iøvrigt DR nyhedsapp i dag, dagsaktuelt indlæg om en sugarbabe…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 10. Oktober, 2021 Liv skrev, for 4 minutter siden: Hvis han synes prisen er for høj, skal han lade være med at lave en aftale, det er jo helt simpelt. Tjek iøvrigt DR nyhedsapp i dag, dagsaktuelt indlæg om en sugarbabe…. -Han gør det jo også fordi han kan (har haft held med det) -prøver ikke at retfærdiggøre det -synes det er en røgen branche... og jeg tror desværre ikke det bliver bedre -tvært i mod... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg