Peter-60 41 Skrevet 19. Marts, 2022 Liv skrev, den 9.10.2021 at 16:49: Bare et fif, hvis man behandler kvinder med respekt, kan man få langt mere end der betales for. Ucharmerende og usympatisk, uanset om du har presset piger på den måde eller ej. Når jeg har en god kontakt med en pige, spørger jeg ind til hvad hendes forventning til sugar er. Jeg forhandler ikke, men siger ja tak eller nej tak. 2000 er mange penge for de fleste og det er også min smertegrænse. Har jeg sagt nej tak, sker det at de spørger tilbage "hvad vil du give" Så står jeg helt af, for så er hun useriøs. Det er rigtig at har man fundet en fast så kan man fint spørge ind til en anden pris. Er det første gang er det rigtige at man ryster op med slanterne inden legen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Marts, 2022 TorbenMadsen skrev, den 9/10/2021 at 11:52: Jeg har mange gange med held brugt hårde forhandlingsmetoder for at få prisen ned. Hvis hun har taget toget en time... Og får valget om at tage hjem igen eller sætte prisen ned så vælger hun ofte det sidste. Fra 5000 til 2000, fra 2000 til 1000/1500 fx Så skal du være glad for jeg ikke var pigen, normalt et jeg meget reel og ærlig, men i det scenarie du sætter op, havde jeg taget pengene og sagt tak det dækker lige tiden til transport og udgiften til transport farvel. Når hun kommer til dig betaler du altså ikke kun for den tid i er sammen og ydelsen. Du betaler for hele del tid hun bruger på aftalen med dig. Nok derfor den høje pris. Øv der findes typer som dig. Du er lige så slem som de piger der fusker og faker. Og vil ha merpris efter kunden er ankommer liderlig og “svagt tænkende” til hendes dør. Præcis en af årsagerne til jeg ikke kører ud. Ingen vil betale det transport tiden koster (omvendt sagt det jeg kunne tjene ved at blive hjemme, ikke kun benzin) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemongrass Lingam 162 Skrevet 17. April, 2022 (edited) Det virker som om der for tiden "rystes med posen" i branchen både fra den ene og den anden side. Post-pandemiske tilpasninger vil jeg gætte på. Jeg har for første gang i over et år i dag modtaget en af disse skøre henvendelser hvor nogen bare sidder og sms'er til alle numre på Annoncelight.dk I sidste uge fik jeg en der linkede til sin profil på Sugardaters - og mit koncept er sådan RET langt fra både taxametersex, sugardating og alt muligt andet. Det står højt klart og tydeligt i min annonce på annoncelight "Intet koster ekstra og der kan ikke tilkøbes extras". Alligevel fik jeg nedenstående besked i morges (den øverste) på Lingam-o-fonen Jeg nøjes med at gi' den gas med veninderne pr. sms... men er ikke en disse bedre Min dialog med en veninde nedenfor (den nederste) Det er næsten forår... der er amoriner i luften. Vi må ryste lidt med posen, tilgive folk lidt for deres kådheder og mangel på evner til dit og dat. Det kommer tilbage til noget nyt normalt. Ja og så naturligvis glæde os til at brikkerne falder lidt til ro så vi kan få BANKO igen Kh. Eva Redigeret 17. April, 2022 af Lemongrass Lingam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 17. April, 2022 Man skal være påpasselig med hjemmebesøg, hvis ikke man kender pigen i forvejen. Jeg har engang imellem invitere thaier hjem jeg kendte i forvejen og som kunne se fornuften i at der ikke skal deles med mutter, og så finder vi nogle fornuftige priser. Men vi har jo reelt set ingen rettigheder som pæne høflige mænd. Leverer man en ydelse som selvstændig, så er der trods alt nogle spilleregler, man kan gå i retten med en leverandør, der ikke leverer varen osv. Men behager det pigen at levere en dårlig service, så kan man som "pæn mand" ikke gøre ret meget. Vores stærkeste kort er konkurrencen, der skubber på ydelsens kvalitet. Men derfor det er godt at lægge forsigtigt ud, og ikke invitere en vildt fremmed hjem til en kostbar ydelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg