Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften

Jeg er ny bruger herinde, men har læst med i et par år. Derudover var jeg forbi til en super dejlig tantra massage hos Sida på Maglegårds allé i Søborg.

Jeg har besøgt Sidas massage klinik et par gange før, men det har primært været hendes grundige og hårde thaimassage jeg før har gået efter. Blev vaccineret i torsdag, så havde idag, søndag, stadig lidt ondt i musklerne og ville godt prøve noget fuldstændigt andet.

Vi skrev lidt længe frem og tilbage om tidspunktet, men kom frem til noget. Da jeg ankom blev jeg modtaget af en storsmilende Sida som stod og tog imod mig i døren. Der blev hurtigt aftalt præcis, hvad jeg godt ville ha' og hun var meget forstående. Jeg fik alt tøjet af og lægger mig op på briksen. Til at starte med får jeg den obligatoriske, behagelige massage (det hun kaldte mormor massage, hehe) og efter en 10-15 min gik vi over til først let tantra og senere også erotisk massage. Det hele kulminerede i at vi begge kom og hun hoppede hurtigt i bad og derefter mig.
Bagefter snakkede vi lidt sammen om vind og vejr og sagde farvel til hinanden.

Overordnet set en fuldstændig fantastisk oplevelse og jeg kan kun anbefale at tage forbi og prøve hendes massage. Samlet set tror jeg at jeg var der ca. 45 min og betale 1500 kr. Det er lidt i den dyre ende, men det er fandme også god massage/b2b for pengene.

Redigeret af King_kongo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først et stort tak til @King_kongofor at gøre opmærksom på Sida.

Jeg var forbi hende her til middag. Jeg valgte hende, da det fremgik at hun også kunne massere "rigtigt". Så jeg valgte at sige hun godt måtte tage lidt fat, da jeg havde ondt i skulder og ryg. Derudover, så valgte jeg lidt mix Tantra på i alt 1 time. På hendes hjemmeside forstår jeg det sådan, at det skal koste 800 kr. Hun sagde 1000 kr. Og det gad jeg så ikke diskutere så vi gik i gang. 

På et tidspunkt da det sortnede for mine øjne og hun lavmælt siger at det ok at græde, tænkte jeg om det nu var smart træk at lade hende trykke på mig så voldsomt. Men fandme om jeg ikke flyver på en lyserød sky nu. Hun fik åbenbart fjernet en del af det lort der havde sat sig i mine skuldre. 

Efter hun fysisk havde smadret mig, begyndte hun nu på lidt lækkert rolig massage, med lidt let berøring af kalorius. Jeg blev vendt om og håndarbejdet begyndte. Til min store glæde så jeg nu at hun var helt nøgen, så jeg tænkte at de ekstra 200 kr. Var ok givet ud. Jeg fik lov at røre imens og generelt er hun en flot dame. 

Nu kommer så højdepunktet på besøget. Hun spørger om jeg vil betale for at hun squirter imens hun spiller den af på mig. Jeg kan vælge at betale 300 eller 500 kr. Jeg spørger hvad forskellen er og hun svarer at for 500 kr. Får jeg den frække udgave. Jeg siger ok til 500 og ved ikke hvad jeg skal forvente. Nu begynder hun så at onanerer sig selv, med min pik, indtil hun squirter udover min pik og mave:) om det var rigtig squirt, pis, vand, spyt, what ever, det virkede for mig. Det præsterede hun at gøre 4-5 gange, imens hun samtidig spillede den af på mig. Til sidst måtte jeg overgive mig og sprøjte ud over min egen mave. 

Hurtigt bad og afregne se sidste 500 og så ud i bilen og sidde og summe lidt:)

Suverænt bedste thai massage til dato og bedste håndtrold jeg nogensinde har fået. Jeg bliver fast inventar der nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for nogle velskrevne anmeldelser, begge to. Kan ikke lade være med at tænke på, at forløbet for @Sweex2 meget godt beskriver, hvorfor det nogen gange godt kan betale sig at betale det lidt højere beløb, hvis pigen giver et valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 26 minutter siden:

Tak for nogle velskrevne anmeldelser, begge to. Kan ikke lade være med at tænke på, at forløbet for @Sweex2 meget godt beskriver, hvorfor det nogen gange godt kan betale sig at betale det lidt højere beløb, hvis pigen giver et valg.

Nogen gange er man heldig. Jeg har dog desværre en dårlig track record hos thaier. De fleste jeg har besøgt, har ingen skrubler med at kalde en gang olie sjask for Tantra og så tage 600 i stedet for 400, fordi nu hedder det jo Tantra. 

Her fik jeg så fuld valuta for pengene og så skal man nok bare glæde sig over det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Sida er sød og har et behageligt væsen, hendes butik er rigtig flot men hendes priser er desværre for høje.

Hun er ikke i top 20, hverken hvad angår skønhed, massage eller sex, synes desværre ikke kvaliteten af hendes ydelser stemmer overens med hendes priser.

Hendes ydelser er fine, med bare ikke bedre end hvad man finder til bedre priser mange andre steder.

Redigeret af Zweimal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sida er utrolig sød, charmerende og smuk, men man bør holde sig til massagen, som er fantastisk, for sidegevinsterne kan på ingen måde matche dette i hverken udførelse eller pris. Men hvis man er til gyldne dråber, er man kommet rette sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg synes også hendes massage er ganske god de første 15 minutter, men så begynder der et stort “up-sellings” show med det ene og det andet. Alt jeg ønskede har en time med hånden til sidst og hun blev vare ved med at presse på Med b2b og våd orgasme. Et stort show for at få mig ud af døren på 30 istedet for 60 minutter. 
man kan jo sige jeg blot kunne holde fast i det jeg kom efter, men det er faktisk ikke fedt at blive masseret af en der er helt irriteret på En fordi man ikke bider på den madding hun hænger på krogen. 
Jeg kommer der desværre ikke igen. For mig er det et no-go at man ikke bare kan få det man aftaler i starten. Det er fint med et forsøg/tilbud på at lidt flere ydelser, men et stille nej skal altså accepteres hvis jeg skal være tilfreds som kunde og komme igen. Og der var det bare ikke her :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, den 18.10.2021 at 16:22:

Jeg synes også hendes massage er ganske god de første 15 minutter, men så begynder der et stort “up-sellings” show med det ene og det andet. Alt jeg ønskede har en time med hånden til sidst og hun blev vare ved med at presse på Med b2b og våd orgasme. Et stort show for at få mig ud af døren på 30 istedet for 60 minutter. 
man kan jo sige jeg blot kunne holde fast i det jeg kom efter, men det er faktisk ikke fedt at blive masseret af en der er helt irriteret på En fordi man ikke bider på den madding hun hænger på krogen. 
Jeg kommer der desværre ikke igen. For mig er det et no-go at man ikke bare kan få det man aftaler i starten. Det er fint med et forsøg/tilbud på at lidt flere ydelser, men et stille nej skal altså accepteres hvis jeg skal være tilfreds som kunde og komme igen. Og der var det bare ikke her :( 

Nu tillader jeg mig at citere hele din beskrivelse, da den jo er retvisende for 95 % af alle thai damer jeg har mødt. Det er nemlig et stort show, for at få mersalg. Ud af mine 20+ besøg, kan jeg kun komme i tanke om 1 der bare masserede og efter 1 time, pænt spurgte om jeg ville have mere. Alle andre gange er den rigtige massage mere eller mindre stoppet efter 30 min. Så en times massage med handjob, bliver til 30 min. Massage med 5 min handjob og så er det ud af døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Sweex2 skrev, for 4 timer siden:

Nu tillader jeg mig at citere hele din beskrivelse, da den jo er retvisende for 95 % af alle thai damer jeg har mødt. Det er nemlig et stort show, for at få mersalg. Ud af mine 20+ besøg, kan jeg kun komme i tanke om 1 der bare masserede og efter 1 time, pænt spurgte om jeg ville have mere. Alle andre gange er den rigtige massage mere eller mindre stoppet efter 30 min. Så en times massage med handjob, bliver til 30 min. Massage med 5 min handjob og så er det ud af døren. 

hold da helt op, det synes jeg er virkeligt uheldig for dig. Jeg vil faktisk mene at det er uhyre sjældent at jeg oplever noget der bare ligner en lille smule. Jeg synes som jeg også nævner st det er helt ok lige st prøve at sælge lidt op. Så længe man kan forstå et nej tak. 
jeg synes helt generelt at det er rigtigt gode oplevelser jeg får på de steder jeg er kommet gemmen tiden. Det kan jeg da også se på andres beskrivelser her i Forum at jeg heldigvis ikke er ene om.

måske kan du få en fordel af at arbejde med din venlige men bestemte måde at sige tak for tilbudet men nej tak på :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...