exostar 373 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Hej Brødre. ved det er et lidt større geografisk område. Har prøvet mange af de velkendte i bette-pattaya. (Beer, Rose, Ten) leder efter lidt nyt, petit/mindre thai, ikke for buttet, bryst størrelse lettere underordnet, helst ik for meget plastic, indlevende og giver både en god omgang massage og sex, gerne med mulighed for en tur i 2’eren, dog ikke et must nogle forslag? Hit me (gerne idag) Redigeret 12. Oktober, 2021 af exostar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 12. Oktober, 2021 Slet ingen forslag, hvor annoncens billeder / tekst holder vand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sadisticdane 0 Skrevet 14. Oktober, 2021 Var den anden dag forbi Storegade i Esbjerg. Der var en meget petit thai pige som gav en god hård massage, og som også var ferm med hånden. Om hun sælger en tur i 2’eren ved jeg ikke, men hun er i hvert fald petite. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 14. Oktober, 2021 Sadisticdane skrev, 1 time siden: Var den anden dag forbi Storegade i Esbjerg. Der var en meget petit thai pige som gav en god hård massage, og som også var ferm med hånden. Om hun sælger en tur i 2’eren ved jeg ikke, men hun er i hvert fald petite. På stedet kan du finde de her to: https://annoncelight.dk/showad/328901 https://annoncelight.dk/showad/328664 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senpaidk 0 Skrevet 18. Oktober, 2021 Sadisticdane skrev, den 14.10.2021 at 19:05: Var den anden dag forbi Storegade i Esbjerg. Der var en meget petit thai pige som gav en god hård massage, og som også var ferm med hånden. Om hun sælger en tur i 2’eren ved jeg ikke, men hun er i hvert fald petite. Hvor i storegade er det og hvordan finder jeg pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 18. Oktober, 2021 Senpaidk skrev, 1 time siden: Hvor i storegade er det og hvordan finder jeg pigerne? Ja har du et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg