Hop til indhold
Servciesboy

Dansk latino på Frederiksberg, gl kending

Recommended Posts

Haløjsa i gæve skævbenede københavner , I har sgu' gemt guld ude  på Frederiksberg, havde lige fornøjelsen af en lækker latino, - hin har været på i mange år, men jeg kunne ikke finde anmedelser på hende.

Jeg var omkring her i eftermiddag,før turen gik hjem til Jylland, hun skriver i annoncen: Kom med dine ønsker" det gjorde jeg, og uden og gå i detajler, leverede hun bare varen, eneste minus er plastik patter, gider dem ikke, men resten er som på foto, og sjældent harjeg mødet så lækker og sød en tøs.

Hun bor pænt og rent og jeg er bare ærgelig over jeg ikke før har besøgt hende, men det kommer jeg til

Smut omkring og hold hende liderlig

knus

https://annoncelight.dk/showad/276323

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Servciesboy skrev, for 18 minutter siden:

Haløjsa i gæve skævbenede københavner , I har sgu' gemt guld ude  på Frederiksberg, havde lige fornøjelsen af en lækker latino, - hin har været på i mange år, men jeg kunne ikke finde anmedelser på hende.

Jeg var omkring her i eftermiddag,før turen gik hjem til Jylland, hun skriver i annoncen: Kom med dine ønsker" det gjorde jeg, og uden og gå i detajler, leverede hun bare varen, eneste minus er plastik patter, gider dem ikke, men resten er som på foto, og sjældent harjeg mødet så lækker og sød en tøs.

Hun bor pænt og rent og jeg er bare ærgelig over jeg ikke før har besøgt hende, men det kommer jeg til

Smut omkring og hold hende liderlig

knus

https://annoncelight.dk/showad/276323

Har været der. Billederne er ikke hende, ifølge mig. Så skal hun da have være stadset ekstremt godt op den dag, fotografen kom.  Jeg synes desuden ikke, der er meget latino over denne noget rutineprægede og ærkedanske kvinde.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 14/10/2021 at 13:32:

Djævlen ligger i detaljen, en latino er en mand, og en latina er en kvinde. ;-) 

Kære hr Skolelærer, tak for oplysningen, men jeg skriver altid latino, fordi det provokere nogle bruger herinde, skriver du aldrig anmedelser, synes ikke jeg kunne finde nogen, men masser af kommentar til andres indlæg

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 15.10.2021 at 21:35:

Kære hr Skolelærer, tak for oplysningen, men jeg skriver altid latino, fordi det provokere nogle bruger herinde, skriver du aldrig anmedelser, synes ikke jeg kunne finde nogen, men masser af kommentar til andres indlæg

knus

Jeg er nu ikke skolelærer, så ville jeg nok ikke have råd til denne hobby i det omfang, som jeg har.

Jeg tænker, at du nok ikke har opdaget forskellen på en latino og en latina ;-) Det kan jo nok osse være svært at se forskel hvis operationen er foretaget pænt.

Men ellers vil jeg nu nok mene, at der vil være en tydelig forskel, personligt er jeg ikke til den slags, men giv den endelig gas, jeg har ingen fordomme.

Anmeldelser har jeg faktisk en del af på bagen, og ja...jeg bidrager gerne med kommentarer på andres besøg, og har jeg selv besøgt den omtalte, byder jeg også gerne ind der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 19 timer siden:

Linket er allerede dødt. Er der nogen - måske trådstarter - der kan oplyse et virksomt link? 

Pft. 

Nej, jeg undre mig også, og jeg har glemt og skrive hendes nr ned, men mon ikke hun kommer tilbage, har efter min hukommelse været på i flere år, måske bare lidt efterårsferie 

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sensuel- du har nok kun været der en enkelt gang, så du ved ikke noget om kvinden.

jeg tror hun har flest faste gæster, som betragter hende som en virkelig god sex veninde.

Hun er jo helt fantastisk. indlevende og positiv

Skorpio

Del dette indlæg

Link til indlæg
miss Lissa skrev, den 21/10/2021 at 08:20:

Sensuel- du har nok kun været der en enkelt gang, så du ved ikke noget om kvinden.

jeg tror hun har flest faste gæster, som betragter hende som en virkelig god sex veninde.

Hun er jo helt fantastisk. indlevende og positiv

Skorpio

Du har fuldstændig ret,  i dinevurderinger af hende, og jeg er træt af hun sådan pludselig blev væk for mig

knus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 12 timer siden:

Fik du logget ind med den forkerte profil, Lissa /Scorpio?

@Skorpio er tydeligvis Brunella eller en Alfons for Brunella/MisLis etc. og de andre i kælderen på Frederiksberg (jeg har altid haft svært ved at gennemskue, hvor mange de er, da der bruges flere navne og falske billeder for samme GP). Jeg har nu anmeldt indlægget og brugeren Skorpio.

Det er unfair at blande "Scorpio" ind i det, som tydeligvis slår sine folder i Jylland og er en reel kunde.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 17.10.2021 at 10:56:

Jeg er nu ikke skolelærer,

Nej, for så havde du bemærket, at Servciesboy har problemer med skriftsproget (prøv at se stavningen af brugernavnet), og din vittighed derfor rammer et ømt punkt, som du næppe havde intentioner om. Hvis du var skolelærer, ville du også vide, at på dansk er "latino" kønsneutralt. Så dine indlæg er et skud i egen fod, for det er forkert, hvad du skriver, men ikke hvad han skriver.
https://dsn.dk/ordbog/ro/latino/
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=latino&entry_id=11029881

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Nej, for så havde du bemærket, at Servciesboy har problemer med skriftsproget (prøv at se stavningen af brugernavnet), og din vittighed derfor rammer et ømt punkt, som du næppe havde intentioner om. Hvis du var skolelærer, ville du også vide, at på dansk er "latino" kønsneutralt. Så dine indlæg er et skud i egen fod, for det er forkert, hvad du skriver, men ikke hvad han skriver.

Tak for hjælpen, jeg er gået ud af 9 kl og går ikke så meget op i stavning/. Grammatik , synes det er vigtigere vi får anmeldt nogle piger herinde, fremfor og bruge god tid på at rette hinanden

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Det er unfair at blande "Scorpio" ind i det

Det var ikke et forsøg på at blande andre ind i tråden. Blot en simpel stavefejl. Beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 24.10.2021 at 10:43:

Jeg havde ikke forventet andet fra din side :D

Desuden forsøgte jeg på ingen måde at nedgøre andres stavemåde, men du kan da tro hvad du vil. Vil dog mene, at det tjener et formål at klargøre om der er tale om han- eller hunkøn, når vi taler om besøg hos en kvinde eller en "kvinde", selvom man jo juridisk set er en kvinde, når man er bygget om. Derfor min kommentar omkring detaljen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 13 timer siden:

Jeg havde ikke forventet andet fra din side :D

Ditto. Ude af stand til at indse egne fejl eller sige undskyld for at såre andre. Bare selvretfærdiggærelse.

Thomsen skrev, for 13 timer siden:

Desuden forsøgte jeg på ingen måde at nedgøre andres stavemåde

Jeg har slettet resten af din tekst i citatet, for der taler du bare uden om i stedet for at forklare, hvad du egentlig ville. Ingen kan være i tvivl om at det handler om en kvinde, for der er link til annoncen, anmelderen skriver "hun", kalder hende sød tøs" og "latino" dækker kvinder.

Du beder jo ikke alle andre skribenter klargøre om det er en kvinde, de anmelder, så din bortforklaring er uden argument.

Du kan selvfølgelig ikke klare at sige undskyld, men jeg håber da du holder op med at mobbe, især når du mobber med noget der viser sig at være din egen uvidenhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Ditto. Ude af stand til at indse egne fejl eller sige undskyld for at såre andre. Bare selvretfærdiggærelse.

Jeg har slettet resten af din tekst i citatet, for der taler du bare uden om i stedet for at forklare, hvad du egentlig ville. Ingen kan være i tvivl om at det handler om en kvinde, for der er link til annoncen, anmelderen skriver "hun", kalder hende sød tøs" og "latino" dækker kvinder.

Du beder jo ikke alle andre skribenter klargøre om det er en kvinde, de anmelder, så din bortforklaring er uden argument.

Du kan selvfølgelig ikke klare at sige undskyld, men jeg håber da du holder op med at mobbe, især når du mobber med noget der viser sig at være din egen uvidenhed.

Jeg havde ingen intention om at mobbe Servciesboy, og føler han sig mobbet, så undskylder jeg gerne. Det er ikke, og har aldrig været, min hensigt at mobbe eller udstille dig.

Du tilkender mig alt for mange intentioner, Advarsel, som jeg slet ikke er på denne side for at foretage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...