Hop til indhold
DTF

Bellania in Aalborg

Recommended Posts

Guest Hardrock_west

Har taget en for holdet.

Har besøgt hende her til formiddag. Hun er en dejlig service mindet pige. Gør alt hvad hun kan, for at tilfredsstille dig.

Men der er et stort MINUS.  Det sted hun er, er så forfærdeligt at jeg burde ha gået igen.  Det burde være ulovligt, at leje sådan et sted ud til udenlandske pige. Jeg har aldrig været et sted hvor det er så dårligt og totalt under standard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, 1 time siden:

Har taget en for holdet.

Har besøgt hende her til formiddag. Hun er en dejlig service mindet pige. Gør alt hvad hun kan, for at tilfredsstille dig.

Men der er et stort MINUS.  Det sted hun er, er så forfærdeligt at jeg burde ha gået igen.  Det burde være ulovligt, at leje sådan et sted ud til udenlandske pige. Jeg har aldrig været et sted hvor det er så dårligt og totalt under standard.

Er det hende på billederne/video? For jeg har været på samme adresse i dag, dog med Stella, men for at være helt ærlig, så synes jeg ikke Stella lignede hende jeg var sammen med(Ud fra hendes billeder og video) Den pige jeg var sammen med havde nemlig ingen tattoveringer. Tværtimod så lignede pigen Bella. Havde dog hørt begge piger og ved begge er på adressen ved skalborg/aalborg sv, så ved ikke om de har byttet eller hvordan, men som du selv nævner, så var det heller ikke det bedste sted for pigerne, da jeg skulle i bruseren, så sprøjetede det fra alle sider og så ser det generelt slidt ud, både indvendigt og udvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Sharingan skrev, for 1 time siden:

Er det hende på billederne/video?

Det er hende på billederne. Dog vil jeg sige, photoshop har være brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi Bella til en times hygge her i dag, og hun er meget sød og fræk og giver en rigtig god omgang mega til slut  B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, den 13.10.2021 at 12:58:

Har taget en for holdet.

Hun er i Esbjerg nu. Jeg er fristet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...