Hop til indhold
YNWA

Zita Odense C Fyn

Recommended Posts

Halløj 

https://annoncelight.dk/showad/229497
Jeg er faldet over denne skønhed, men kan på trods af de mange anmeldelser ikke se at der er nogen anmeldelser af nyere dato. 
Har nogen af jer nyere erfaringer med den flotte kvinde? 

Hendes lækre stænger går lige i bukserne, og bare hendes krop generelt. 

Priser ser ok ud, men hvad får man? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 9 minutter siden:

Halløj 

https://annoncelight.dk/showad/229497
Jeg er faldet over denne skønhed, men kan på trods af de mange anmeldelser ikke se at der er nogen anmeldelser af nyere dato. 
Har nogen af jer nyere erfaringer med den flotte kvinde? 

Hendes lækre stænger går lige i bukserne, og bare hendes krop generelt. 

Priser ser ok ud, men hvad får man? 

Da jeg besøgte hende mange gange for år siden, gav hun en super gfe, men efter hun har fået lavet de grimme kanonkugler, har jeg ikke besøgt hende. Men absolut en charmerende og sød pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 29 minutter siden:

Da jeg besøgte hende mange gange for år siden, gav hun en super gfe, men efter hun har fået lavet de grimme kanonkugler, har jeg ikke besøgt hende. Men absolut en charmerende og sød pige

Tak Mr1time for din kommentar. 
Jeg er heller ikke pjattet med silicone babser, men tænker at jeg kan abstrahere fra dem, hvis resten er i top, og det lyder det til. 

Jeg vil overveje et besøg, og hører gerne fra flere derude :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 4 minutter siden:

bare se og kom afsted det vil du ikke fortryde

Fedt :-) Tak Knægten. 
Det rykker allerede gevaldigt i bukserne ved tanken ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 9 minutter siden:

Fedt :-) Tak Knægten. 
Det rykker allerede gevaldigt i bukserne ved tanken ;-) 

kan jeg godt forstå vil selv ønske jeg havde tid til en tur forbi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Har besøgt he de før både med de gamle bryste og de nye. De er lidt hårde, men pænere end de gamle hvis jeg skal være ærlig. 

Hun har haft mange ting på listen før, så som megafransk eller kom i ansigt, om hun ikke gør det mere ved jeg ikke.. Men hun Sutter og rider for vildt.. Hun er meget nede på jorden og Sys hun er super nem at snakke med. 

Har aldrig været skuffet, så bare kom af sted. Hun gør det altså godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The human skrev, for 2 timer siden:

Hej. Har besøgt he de før både med de gamle bryste og de nye. De er lidt hårde, men pænere end de gamle hvis jeg skal være ærlig. 

Hun har haft mange ting på listen før, så som megafransk eller kom i ansigt, om hun ikke gør det mere ved jeg ikke.. Men hun Sutter og rider for vildt.. Hun er meget nede på jorden og Sys hun er super nem at snakke med. 

Har aldrig været skuffet, så bare kom af sted. Hun gør det altså godt. 

Tak human

Det bliver bare bedre og bedre, så nu skal der planlægges et frækt besøg ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 7 timer siden:

Jeg er enig med Mr1time. Besøgte hende for cirka 1 år siden, jeg var ok tilfreds med servicen men brysterne var ikke lige mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, 1 time siden:

Sidst jeg var der nok 1 år tilbage spurgte hun om hun ikke skulle lege med sin dildo mens jeg slikkede hende til hun kom

hun er dejlig 

Den kommentar gjorde det pludselig endnu mere interessant at besøge den skønne kvinde ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...