Guest longdong Skrevet 13. Oktober, 2021 Er der mon nogen, som har været hos hende her? Hun er nem at skrive med, men med lidt lange svartider https://sugardaters.com/da/profile/Y.WdlqN4zp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 13. Oktober, 2021 Hun har haft en profil længe men hun svare men det bliver aldrig til noget. Jeg tror ikke hun er dansk og hendes skriftssprog er ret mangelfuldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 13. Oktober, 2021 TorbenMadsen skrev, 1 time siden: Hun har haft en profil længe men hun svare men det bliver aldrig til noget. Jeg tror ikke hun er dansk og hendes skriftssprog er ret mangelfuldt Det ved jeg alt sammen, men spørgsmålet var om der var nogen som havde været hos hende - ikke om hendes skriftsprog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 4. November, 2021 Hun holder til på Vagtelvej Er det en skummel adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 4. November, 2021 Fuglebakke-kvarteret, som Vagtelvej er en del af, er øvre-middelklasse og bestemt ikke noget skummelt - men det betyder jo ikke, at der ikke kan bo skumle personer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 4. November, 2021 Jeg kender godt kvarteret. Spørgsmålet var om der var nogen som vidste at nogle af de mere gustne holder til der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 9. December, 2021 Hun er aktiv igen. Nogen der har besøgt hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 13. December, 2021 TorbenMadsen skrev, den 9.12.2021 at 11:39: Hun er aktiv igen. Nogen der har besøgt hende for nylig? Hun taler bedre Dansk end hun skriver. Hun er en dejlig lille, stram latino. Med dejlige bryster, ikke for små ikke for store. Der er ikke tale om massage, men mere nussen, som også kan være dejligt. Jeg vil sige at hun er Semi-Pro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 14. December, 2021 SnowmanDK skrev, for 18 timer siden: Hun taler bedre Dansk end hun skriver. Hun er en dejlig lille, stram latino. Med dejlige bryster, ikke for små ikke for store. Der er ikke tale om massage, men mere nussen, som også kan være dejligt. Jeg vil sige at hun er Semi-Pro Ingen sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 14. December, 2021 TorbenMadsen skrev, for 17 minutter siden: Ingen sex? Jo da, men hun ikke SB. Hun køre med timepriser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 14. December, 2021 SnowmanDK skrev, for 3 timer siden: Jo da, men hun ikke SB. Hun køre med timepriser Holder hun tiden stramt? Jeg fik et tilbud fra hende på en time til en fornuftig pris, men jeg er lidt i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 14. December, 2021 longdong skrev, for 5 timer siden: Holder hun tiden stramt? Jeg fik et tilbud fra hende på en time til en fornuftig pris, men jeg er lidt i tvivl Ja, det gør hun - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 26. December, 2021 Hej Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu. I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce. Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde. Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL: https://annoncelight.dk/showad/297855 Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden. Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 26. December, 2021 (edited) Hun har fået en nyt navn på profilen https://sugardaters.com/da/profile/Y.WdlqN4zp Redigeret 26. December, 2021 af longdong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1286 Skrevet 27. December, 2021 Rasser7098 skrev, for 15 timer siden: Hej Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu. I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce. Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde. Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL: https://annoncelight.dk/showad/297855 Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden. Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant. annoncen er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 27. December, 2021 Hun er stadig på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 29. December, 2021 Rasser7098 skrev, den 26.12.2021 at 20:18: Hej Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu. I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce. Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde. Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL: https://annoncelight.dk/showad/297855 Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden. Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant. det er ikke det telefonnummer som hun giver på siden ?? tror ikke det er hende , måske vil du bare have guldklumpen for dig selv ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 29. December, 2021 Gammel rotte skrev, den 27.12.2021 at 11:41: annoncen er væk den er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1286 Skrevet 29. December, 2021 nydad skrev, for 13 timer siden: den er der ikke på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 30. December, 2021 nydad skrev, den 29.12.2021 at 08:55: det er ikke det telefonnummer som hun giver på siden ?? tror ikke det er hende , måske vil du bare have guldklumpen for dig selv ?? Jeg skrev med hende igen i går på SD og der kom hun med en lang forklaring om at det nr. jeg havde fået var til hendes søster, men at jeg kunne skrive til hende direkte på et andet nr. Dette er ikke koblet op på en annonce på AL. Jeg skrev aldrig, men sagde at hvis hun var seriøs, så kunne hun skrive til mit nr. Det gjorde hun aldrig. Jeg har ikke planer om yderligere dialog med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg