Msthi 37 Skrevet 13. Oktober, 2021 hej alle. Er der nogle der kender denne pige. Har skrevet med hende på Snapchat, og har sendt er billede sådan live hvis man kan sige det sådan. Så det burde være hende, men er der nogle der kender hende og kan sige noget mere https://annoncelight.dk/showad/329518 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 13. Oktober, 2021 Msthi skrev, for 5 minutter siden: hej alle. Er der nogle der kender denne pige. Har skrevet med hende på Snapchat, og har sendt er billede sådan live hvis man kan sige det sådan. Så det burde være hende, men er der nogle der kender hende og kan sige noget mere https://annoncelight.dk/showad/329518 Ligner totalt en fake annonce, er også oprettet i dag. tror det er en af dem der måske scanner for mails til reklame. Eller måske leder efter e-mails og telefon numre fra gifte mænd eller kendte de kan afpresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Msthi 37 Skrevet 13. Oktober, 2021 Anders-and skrev, for 4 minutter siden: Ligner totalt en fake annonce, er også oprettet i dag. tror det er en af dem der måske scanner for mails til reklame. Eller måske leder efter e-mails og telefon numre fra gifte mænd eller kendte de kan afpresse Jaa måske, har bare modtaget et live billede af hende, og hun tilbyder så slag af billeder og videoer osv, og rigtigt sex, men altså syntes lige jeg vil høre om folk kan genkende hende eller snapchatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 13. Oktober, 2021 Det er en klassiker af disse billedesalgs “piger” åbner nye konti på al konstant og så bliver lukket når nogle rapporter dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 581 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg gætter på at inden irl møde, som hun selvfølgelig er total klar til, skal du lige købe et par billeder eller video først. Måske blot for 300 kr. Du overfører og i bedste fald får du nogle ligegyldige billeder som du kan finde til overflod af ganske gratis på nettet. Forvent ikke hun svarer yderligere på dine beskeder. Bare kald mig negativ eller andet. Men tvivler på der sker andet end det jeg lige har opridset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Msthi 37 Skrevet 13. Oktober, 2021 Haha. Ja men det undre mig heller ikke hvis det er sådan som du beskriver, men skulle bare høre. Om der nu var nogle der kendte hende mere, eller faktisk har set hende i irl. men sikkert noget fake lort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg