Senor 215 Skrevet 14. Oktober, 2021 Kender du Nina i Vanløse? Jeg har ikke fundet noget ved søgning.... https://annoncelight.dk/showad/296683 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 16. Oktober, 2021 Kan det virkelig passe, at den nævnte klinik er helt ukendt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 17. Oktober, 2021 Samme klinik som Pim er, eller har været på i Vanløse. Der er flere indlæg om Pim her inde. Også med adresse. Ring til Nina. Hun taler fint dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 17. Oktober, 2021 Løsgænger skrev, for 6 timer siden: Ring til Nina. Hun taler fint dansk Hvor vil du hen med den bemærkning? TS spørger om nogen kender til hende = vil dele oplysninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden: Hvor vil du hen med den bemærkning? TS spørger om nogen kender til hende = vil dele oplysninger. Hvis du havde læst hvad @Senor skriver inden du brokker dig, så vil du forstå hvad jeg svarer på. Senor skrev, den 16.10.2021 at 14:29: Kan det virkelig passe, at den nævnte klinik er helt ukendt? Redigeret 17. Oktober, 2021 af Løsgænger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 18. Oktober, 2021 Løsgænger skrev, den 17.10.2021 at 22:45: Hvis du havde læst hvad @Senor skriver inden du brokker dig, så vil du forstå hvad jeg svarer på. Jeg forstår bare ikke hvad du mener Senõr skal ringe til hende for. Hvis vi alle skulle ringe og spørge de forskellige, var der vel ingen grund til dette forum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 29. November, 2021 er der nu nogle der vil berette om Nina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 30. November, 2021 Jeg har besøgt Nina, sød sprød og lækker sex.Kan kun anbefale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 30. November, 2021 Zweimal skrev, for 1 time siden: Jeg har besøgt Nina, sød sprød og lækker sex.Kan kun anbefale hende Hvordan var massagen? eller kom du kun for at få (købe) sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 30. November, 2021 Jeg fik også god massage og den var tilpas hård og dyb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg