Hop til indhold
Guest matrix

SWEET SOPHIE Bording

Recommended Posts

Sweet Sophie skrev, for 13 timer siden:

Fat - is bad, skinny - is bad, but I am not a 100 k dollars to be liked by everyone :D I love myself and appreciate those, who enjoy and appreciate my company, no matter if I am blond/dark/skinny/fat (thank you guys <3

You were never fat by no means, that’s not the point I and others are making.

You were the type which appealed to us that’s it. 

Your weight loss has brought you happiness and a new customer segment all praise to that, we are different as humans and what makes us click.

Thats just life.

Del dette indlæg

Link til indlæg
matrix skrev, for 3 timer siden:

Ja, hun er en perle :),  et besøg hos hende, så går man ikke galt i byen <3

Ja hun er top doller   Man har nok aldrig besøgt hende hvis der stod i annoncen at hun vejer 90 kg.

for det er jo det hun vejede på et tidspunkt.   det er godt gået af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stigstig skrev, for 21 minutter siden:

Ja hun er top doller   Man har nok aldrig besøgt hende hvis der stod i annoncen at hun vejer 90 kg.

for det er jo det hun vejede på et tidspunkt.   det er godt gået af hende.

Believe me, I was diamond even that time :D it’s not about weight at all. It’s about personality and chemistry B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke tit jeg får besøgt @Sweet Sophie, men var i området i starten af ugen og fik lavet en aftale. Som tidligere blev jeg modtaget af en smilende Sophie med let til grin, smil og snak. Startede med lidt snak om hvad der er sket siden sidst og så i bad.

Uden at gå i detaljer, så er det jeg godt virkelig af hendes glade og umiddelbare væsen. Der gør for mig at sexdelen bliver endnu bedre. Efter første omgang med en masse kyssen og legen var der tid til lidt snak, nussen og massage inden vi gik i gang med anden omgang. Desværre bragte anden omgang ikke på udløsning men stadig fantastisk.

Så gensynets glæde var dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sophie er umiddelbart sød, men jeg har haft oplevelsen af at møde hendes ikke så venlige side, og der er hun ubehagelig.

Så “sweet Sophie” kan også være en anden person, og den bryder jeg mig ikke om, så kommer aldrig mere tilbage til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mobo skrev, for 16 timer siden:

Sophie er umiddelbart sød, men jeg har haft oplevelsen af at møde hendes ikke så venlige side, og der er hun ubehagelig.

Så “sweet Sophie” kan også være en anden person, og den bryder jeg mig ikke om, så kommer aldrig mere tilbage til hende.

I know who you are and how low of man to “revenge”that way after so many years that I was too nice to you. I totally don’t care of your absolutely greedy and out of reality comment here, poor you :) what comes around goes around. Take care

Del dette indlæg

Link til indlæg
mobo skrev, den 4.10.2024 at 14:02:

Velkommen i klubben. Ro på der er mange andre søder piger. 

Meget skal man finde sig i og læg ører til hvis vil besøge Sweet Sophie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 3 timer siden:

Yes, totally agree :) if you not follow my requests and rules - not possible to visit me. Simple. There are planty of girls, we are all free to choose on both sides.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 3 timer siden:

Kender i hende privat ?? for syntesi kke at jeg har set hende i lang tid. Godt nok lang tid siden jeg har set besøgt hende.

Men hun har vel hellere ikke været der i rigtig lang tid. Lidt mærkeligt der bliver skrevet i en meget gammel tråd om hende også negativt ??

Har faktisk aldrig set det før. Plejer altid at blive rost helt vild. Mit kendskab til hende er også positivt. 

Sweet Sophie it is lovely girl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mobo skrev, den 4.10.2024 at 15:02:

This one got offended that I cancelled appointment in polite way, as every other of my regulars who have made appointments with me for those 2 days, as I felt not well and not even activated my advert. I come to Denmark only for 6 days a month and I lost half of my work due to these unplanned 2 days off. Last day I felt good and opened my advert again. He texted from new number and introduced as someone else to book time. After all I got huge drama on messages that I lied and don’t want to see him bla bla. Do I have no right to have days off and cancel in advance? I thought slavory is no longer legal. But this person sees nothing more than his nose and I got enough of such disrespect. I respect privacy of my clients and never text them first as I know most of them has personal life and why to text, if that only one my last day might not fits them anymore, I don’t have such habbit. In last few years I got few blackmailing, 2 stalkers and they all were my regulars. Some of them forgets that we meet on both free will and I always talk and explane when something goes wrong or person try to do/doing or offer - not ok with me. I never say good bye with no reason. But some of them got mad/offended and do not accept that. Then I see no any other way as to stop to meet. Fortunally I am happy to come for few days a month and mostly meet people I know for a while and we still keep great connection and enjoy our time ❤️ thanks for attention and wish you all nice weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er desværre også en af dem, som har haft en mindre god oplevelse med Sweet Sophie.

Min oplevelse er tilbage fra da seneste bølge af covid "rasede", men hvor der lige var blevet lukket op igen efter vacciner osv.

Hun virker sød og imødekommende først, men blev ret ubehagelig og urimelig da jeg på et tidspunkt, som en henkastet bemærkning, nævner jeg lige havde fået vaccinen og derfor havde smerter i armen. Hun tog den helt store sølvpapirshat på, skældte mig ud for at tro på det, og var tydeligt vred over det. Jeg var ret overrasket over reaktionen og polaritetsskiftet - hun gik fra at være normal og venlig til at fortælle mig hvor dum jeg var, og at jeg skulle bruge hovedet og alt muligt andet.

Jeg er ligeglad med hendes trosretning - men at skælde mig hæder og ære fra for noget så ligegyldigt er i min optik ikke tegn på et raskt sind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JDI skrev, den 12.10.2024 at 12:35:

Jeg er desværre også en af dem, som har haft en mindre god oplevelse med Sweet Sophie.

Min oplevelse er tilbage fra da seneste bølge af covid "rasede", men hvor der lige var blevet lukket op igen efter vacciner osv.

Hun virker sød og imødekommende først, men blev ret ubehagelig og urimelig da jeg på et tidspunkt, som en henkastet bemærkning, nævner jeg lige havde fået vaccinen og derfor havde smerter i armen. Hun tog den helt store sølvpapirshat på, skældte mig ud for at tro på det, og var tydeligt vred over det. Jeg var ret overrasket over reaktionen og polaritetsskiftet - hun gik fra at være normal og venlig til at fortælle mig hvor dum jeg var, og at jeg skulle bruge hovedet og alt muligt andet.

Jeg er ligeglad med hendes trosretning - men at skælde mig hæder og ære fra for noget så ligegyldigt er i min optik ikke tegn på et raskt sind.

As I said, I am not an dollar to be liked by everyone. Same as I have right to refuse of taking people. No one force to come to me. If you act with disrespect - you get the same back, do not surprise and do not visit me please. I have enough of great gentlemen to meet. You are free to choose too. 

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkelig diskussion. 

Jeg har besøgt Sweet Sophie mange gange over årene, selvom det er læmge siden på grund af geografi og kalender. Jeg er altid blevet mødt venligt og imødekomment. At arbejde, som hun gør er indlysende sårbart. Vær dog venlig ved hende eller bliv væk, og lad hende være det lyspunkt hun er, for os som værdsætter hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I am not regular call girl anymore, I am only 5-6 days a month here (my advert says that too) and it’s an very small part of my life. I don’t live up to that and date only for fun/good time, not only money matters. My safety and comfort is most important. Sex and being close to someone - very sensitive topic to me, it’s not just “sex&go”. I have no time for playing around and accept everything or be nice to misbehave. 
When you meet me - you meet real me, not an character. This is how I build true genuine connection. Some people not used to that when visit call girl, I understand that too. I love to meet people with whom we click, then it’s a true joy to meet. I rather refuse to meet than to have both bad exprience. When someone do not accept NO and still insist - it leads to my strict answer, but usually just “block” :)

Sorry, if I don’t meet someones expectations, I can not help you. If you don’t like the way I am - please do not contact and do not visit me. Thank you for attention here and wish you good luck!

Those who we still meet with and ejoy great time or had good experience and I left sweet memories - sending you my love and kiss :D<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 9 timer siden:

As I said, I am not an dollar to be liked by everyone. Same as I have right to refuse of taking people. No one force to come to me. If you act with disrespect - you get the same back, do not surprise and do not visit me please. I have enough of great gentlemen to meet. You are free to choose too. 

How was I in any way acting disrespectful? We were getting along great, laughing and talking, and you were being so nice - then out of nowhere, you turned very unpleasant and started verbally attacking me for just saying "my arm is hurting because of the covid vaccine" That was literally it. I don't see any rational way to justify that?

Also, as angry as you seemed, you didn't at any point reject me. We didn't really have a discussion - you were just telling me off. And I was standing like a deer in headlights trying to figure out what the hell is going on.

Whatever caused you to get that angry that day, i hope it's all better now. Because you were truly nice to be around up until that moment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasTengo skrev, for 7 timer siden:

Mærkelig diskussion. 

Jeg har besøgt Sweet Sophie mange gange over årene, selvom det er læmge siden på grund af geografi og kalender. Jeg er altid blevet mødt venligt og imødekomment. At arbejde, som hun gør er indlysende sårbart. Vær dog venlig ved hende eller bliv væk, og lad hende være det lyspunkt hun er, for os som værdsætter hende.

Jeg kan ikke helt dekode om jeg er en af dem du mener - men jeg var intet andet end venlig overfor hende fra start til slut. Deraf min overraskelse da hun tog den drejning drejning hun gjorde.

Der er intet odiøst i at nævne min erfaring med hende her, bare fordi den ikke er positiv. Det er nu engang min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JDI skrev, for 13 timer siden:

How was I in any way acting disrespectful? We were getting along great, laughing and talking, and you were being so nice - then out of nowhere, you turned very unpleasant and started verbally attacking me for just saying "my arm is hurting because of the covid vaccine" That was literally it. I don't see any rational way to justify that?

Also, as angry as you seemed, you didn't at any point reject me. We didn't really have a discussion - you were just telling me off. And I was standing like a deer in headlights trying to figure out what the hell is going on.

Whatever caused you to get that angry that day, i hope it's all better now. Because you were truly nice to be around up until that moment.

I don’t know who you are and I can not remember all texings and situations to explane anything.  Nothing happen for no reason. I have no wish to discuss pointless things. Yes, I can be sad/angry/happy, I am human, not sex doll. Have a nice day

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT123 skrev, den 6.10.2024 at 16:39:

Kender i hende privat ?? for syntesi kke at jeg har set hende i lang tid. Godt nok lang tid siden jeg har set besøgt hende.

Men hun har vel hellere ikke været der i rigtig lang tid. Lidt mærkeligt der bliver skrevet i en meget gammel tråd om hende også negativt ??

Har faktisk aldrig set det før. Plejer altid at blive rost helt vild. Mit kendskab til hende er også positivt. 

Sweet Sophie it is lovely girl. 

Når hun kan kan skrive pænt til en over et par mindre ting hun syntes der skulle laves om. 

Starter med at svine en til godt og grundigt. Så hvad problemer var. 

Kunne nemt blevet løst på anden måde. 

Eks at hun skrev. Det ville gøre mig rigtigt glad hvis du undlader disse ting.

Eller, vil du gøre mig en tjeneste og undlader disse ting tak. 

Det er nemt at være bagklog. 

Det andet førte ikke noget godt med sig og træt af det endte på den måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, den 6.10.2024 at 16:40:

In last few years I got few blackmailing, 2 stalkers and they all were my regulars. Some of them forgets that we meet on both free will and I always talk and explane when something goes wrong or person try to do/doing or offer - not ok with me. I never say good bye with no reason

Hold da op, grimt. For gper. Og alligevel er man jo ikke overrasket, når man selv har set flere gperes indbakke og opkaldsliste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...