sejer 319 Skrevet 16. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/321028 Nogen der har besøgt hende? Disse voldsomme bryster kunne godt checkes Der er ingen hits på Yandex og Tineye på billede 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Msogart 0 Skrevet 16. Oktober, 2021 Følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 16. Oktober, 2021 Følger også gerne med her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reign Over Me 6 Skrevet 16. Oktober, 2021 Jeg tør også godt indrømme, at hun nemt og hurtigt fangede mit blik da jeg kiggede på annoncer tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2411 Skrevet 16. Oktober, 2021 Jeg kan se på nogle af billederne at de er taget i Danmark, så tænker at det er da bare med at komme af sted gutter Kunne godt tænke mig en tilbage melding på om de enorme bryster er ægte eller silikone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 16. Oktober, 2021 @lille_peter - hvordan kan du se at de er taget i DK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 16. Oktober, 2021 Selected9000 skrev, for 4 timer siden: @lille_peter - hvordan kan du se at de er taget i DK? LK stikkontakter? /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2411 Skrevet 17. Oktober, 2021 Selected9000 skrev, for 12 timer siden: @lille_peter - hvordan kan du se at de er taget i DK? Det kan jeg se på afbryder og stikkontakten som er en type der kun anvendes i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeps. Korrekt med danske stikkontakter. Er der ikke en Nordjyde der kan besøge hende og rapportere? Jeg har en ret lang køretur til Ålborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 22. Oktober, 2021 Billeder er gode nok , MEN service ikke noget at skrive hjem om ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 23. Oktober, 2021 HardBond: Vi må lige høre lidt mere.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 23. Oktober, 2021 sejer skrev, for 11 timer siden: HardBond: Vi må lige høre lidt mere.......... Ja, undskyld det var lidt kortfattet. Har besøgt hende for et stykke tid siden! Hun er egentlig meget sød, men var meget opsat på der skulle en pige mere med på værelset hvilket jo også kunne være meget sjovt, men ikke noget jeg havde brug for den dag. Ingen kysseri og måtte ikke røre ved de fantastiske atributter. SF næsten udeblivende. Men måske andre har bedre held end mig, men søger andre veje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 24. Oktober, 2021 Godt vi har denne erfaringsudveksling. Efter HardBonds historie har jeg ikke lyst til at bruge 1½ time i bil til Ålborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg