Isenvad 71 Skrevet 16. Oktober, 2021 Dejlig sød pige i Vejle Hun mødte mig latex caitsuit. Hvilket klæder hende mega godt. Der er lynlås i skridtet og brysterne. Så hun er rigtig knep bar. Det eneste hun mangler er lårlange støvler, så var den helt hjemme. Hun er mega sød og fræk. Billeder er 100% hende. Så se at komme afsted. Sexen, meget indlevende og service mindet Så kom afsted, og giv hende noget.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 16. Oktober, 2021 Isenvad skrev, for 2 timer siden: Dejlig sød pige i Vejle Hun mødte mig latex caitsuit. Hvilket klæder hende mega godt. Der er lynlås i skridtet og brysterne. Så hun er rigtig knep bar. Det eneste hun mangler er lårlange støvler, så var den helt hjemme. Hun er mega sød og fræk. Billeder er 100% hende. Så se at komme afsted. Sexen, meget indlevende og service mindet Så kom afsted, og giv hende noget.... https://images.app.goo.gl/JFZyhZTeS4fD54Ph9 Er vi i blomst afdeling Go' weekend Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 16. Oktober, 2021 Sebmus skrev, for 49 minutter siden: Er vi i blomst afdeling Tjaeeh det kan man vel godt sige har lige været et smut forbi til en 1/2 time med kys og sexy sexy. Super god oplevelse med en rar og imødekommende pige, der er nem til at føre en samtale med. Startede med kys og kram og afklædning, så på sengen i en 69'er og så ellers sexy sexy i forskellige stillinger - no rush attitude.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 16. Oktober, 2021 Har også haft fornøjelsen at besøge hende. Det var en rigtig GFE. Thumbs up og anbefaling af hende. Hun er god. Leverer varen. Dybe kys, fantastisk blowjob, sex i alle positioner . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Oktober, 2021 Isenvad skrev, for 5 timer siden: Dejlig sød pige i Vejle Hun mødte mig latex caitsuit. Hvilket klæder hende mega godt. Der er lynlås i skridtet og brysterne. Så hun er rigtig knep bar. Det eneste hun mangler er lårlange støvler, så var den helt hjemme. Hun er mega sød og fræk. Billeder er 100% hende. Så se at komme afsted. Sexen, meget indlevende og service mindet Så kom afsted, og giv hende noget.... Link til annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 16. Oktober, 2021 lurik skrev, for 3 timer siden: Tjaeeh det kan man vel godt sige har lige været et smut forbi til en 1/2 time med kys og sexy sexy. Super god oplevelse med en rar og imødekommende pige, der er nem til at føre en samtale med. Startede med kys og kram og afklædning, så på sengen i en 69'er og så ellers sexy sexy i forskellige stillinger - no rush attitude.... Det gør ondt helt ind i sjælen hver gang jeg læser at hun også har sex med andre end mig , nå spøg til side , ja hun er megalækker og dejlig. Det er den GP jeg ser mest frem til at mødes med igen, hun er et naturtalent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 16. Oktober, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 5 timer siden: Link til annonce https://annoncelight.dk/showad/321092 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 26. Oktober, 2021 lurik skrev, den 16.10.2021 at 22:02: https://annoncelight.dk/showad/321092 Whaaat.....neeeeej.....hun er vel ikke rejst hjem?? Hun var/er en TOP ENER!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 27. Oktober, 2021 kingdane68 skrev, for 9 timer siden: Whaaat.....neeeeej.....hun er vel ikke rejst hjem?? Hun var/er en TOP ENER!!! Tag det roligt, hun skulle komme tilbage i starten af november 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg