Hop til indhold
Amagerdreng83

Pussy Galores - mit første sted

Recommended Posts

Da jeg tilbage i 2014 startede i denne fantastiske GP-verden, var mit første besøg hos @Pussy Galores. Jeg har (for det meste) kun brugt klinikker, da jeg har en forestilling om, at det er ordentlige forhold. Jeg har siden min start besøgt en hel del andre klinikker, bl.a. Cassiopeia Stars (RIP), Romantica, Sexy Club og Hvidovrepigerne. Men det er Pussy Galores, jeg vender tilbage til igen og igen. Jeg synes altid, at man bliver taget rigtig godt imod af de søde telefondamer, man får tilbudt vand eller kaffe og kan få en afslappet lille snak med dem, hvis man har behov for det. Jeg har besøgt en hel del af deres piger og har stort set ikke haft andet end gode oplevelser.

Selvom sengene er blevet noget mindre end da klinikken lå på Finsensvej, elsker jeg stadig at besøge på Pussy Galores, og giver dem mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig flot skrevet! 

Bravo!

Ja, Pussy Galores, eller blot PG, er klart Hovedstadens Bedste Sted og har været det meget længe. 

De andre steder hænger om noget i håndbremsen. Sexyclub (Hvem mindes ikke de danske studiner der omkring 2010-2012?), Romantica og Cassiopeia Stars er milevidt fra PG. 

Pisseærgeligt med sidstnævnte.

De burde om nogen kunne have tiltrukket en del svenske/danske studine modeller, da det både ligger i et eksklusivt område, Østerbro og med gåafstand til toget og 1 time til Malmø.

Nå. Ved ikke hvor danske/svenske studinepiger går hen hvis de vil prøve branchen og tjene til lejlighedsindskud, festtøj, stillethæle og byture for der bliver færre og færre steder i København at tjene relativt "hurtige penge"...

Trist.

Må det gå PG godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 27 minutter siden:

Det nye sted ligger virkeligt diskret, og med gode parkeringsmuligheder i nærområdet - eller bus til døren. 

https://70210026.dk/

Ja'e....

Diskret og diskret...

Lige ud til en motorvej med busstop og stoppested lige ud foran døren, hvor jeg syntes der ofte holder en bil i venteposition..

Havde nu set at indgangen var lidt mere skærmet. Feks indgang på siden af huset, men det er altid en fornøjelse at ringe på klokken ved den blændede dør.

Syntes gården på Finsensvej var noget mere hyggelig på sommeraftener..

Bare PG kommer gennem krisen og kan tiltrække smukke slanke feminine studiner som kysser med tungen, så ingen alarm herfra..

Et minus er dog den meget høje musik fra den trådløse højtaler  i venteværelset.

Det tager noget af/en stor del af spændingen inden et besøg, så måske kan der skrues blot en smule ned..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Det nye sted ligger virkeligt diskret, og med gode parkeringsmuligheder i nærområdet - eller bus til døren. 

https://70210026.dk/

Der er jeg sq heller ikke enig… 
Har svært ved at se diskretionen i at stå og  glo foran en nedlagt butik, ved et busstoppested, ved et af de mest trafikerede kryds i Hellerup…
ALLE ved at det der foregår bag de frostede ruder ikke er noget der skal frem i dagens lys….
De har masser af søde piger jeg godt gad besøge, men den ekstreme mangel på netop diskretion OG at en halv time ligger over 1000,- gør at de bliver fravalgt her….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der bare var i indgang i siden, men hey. Skal man så skal man have taget trykket og så generer det ikke at folk går forbi..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessante betragtninger ift diskretion eller ikke. Hvis man har været hos PG irl så ved man der er en dør man kan åbne og lukke hurtigt - uden at ringe på - og så står man skærmet og i en lille mellemgang. Hvorefter man ringer på. Det er noget af det mest diskrete der findes. 

Jeg tror, at når vi først har valgt at gå ind i denne dejlige, spændende og udfordrende verden, så er der visse risici og diskretions udfordringer vi må leve med eller acceptere. Måske er det også medvirkende til at gøre det pirrende eller spændende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheEagle skrev, for 12 minutter siden:

Måske er det også medvirkende til at gøre det pirrende eller spændende :-)

Det er det måske nogle, og måske ikke for andre….

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 17.10.2021 at 17:27:

Ja'e....

Diskret og diskret...

Lige ud til en motorvej med busstop og stoppested lige ud foran døren, hvor jeg syntes der ofte holder en bil i venteposition..

Havde nu set at indgangen var lidt mere skærmet. Feks indgang på siden af huset, men det er altid en fornøjelse at ringe på klokken ved den blændede dør.

Syntes gården på Finsensvej var noget mere hyggelig på sommeraftener..

Hvor diskret synes du, det var på Finsensvej? Fra alle lejlighederne i forhuset kunne man se, hvem der kom og gik…

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 37 minutter siden:

Hvor diskret synes du, det var på Finsensvej? Fra alle lejlighederne i forhuset kunne man se, hvem der kom og gik…

Tjo..Syntes det var hyggeligere. 

På de varme sommeraftener kunne der være lidt sydlandsk stemning over at komme ind i gården hvor nogle af naboerne hørte musik, andre småsnakkede osv.

Intet slår dog Sexyclub på Vandtårnsvej med deres tynde vægge.

Forhåbentlig får PG skruet lidt ned for musikken i venteværelset fra bluetoothhøjtaleren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...og det må være det eneste lysthus i Danmark med 2 kontaktnumre:

"Fastnet: 70210026 Mobil: 26825262".

Forhåbentlig et det fordi der er rigtig travlt, så alle er glade for at kunne komme igennem.

Er mobilnummeret fra dengang at stedet havde "Pussycall" hvor man....Hvordan var det nu det var:  Kunne booke sig ind og leje et værelse med en bestemt pige på en bestemt dato?

Eller måske hvis der er optaget på fastnettet  når man ønsker tid, så har man en livslinje på mobilen?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 17 timer siden:

...og det må være det eneste lysthus i Danmark med 2 kontaktnumre:

"Fastnet: 70210026 Mobil: 26825262".

Forhåbentlig et det fordi der er rigtig travlt, så alle er glade for at kunne komme igennem.

Er mobilnummeret fra dengang at stedet havde "Pussycall" hvor man....Hvordan var det nu det var:  Kunne booke sig ind og leje et værelse med en bestemt pige på en bestemt dato?

Pussy Galores tilbyder stadig Pussy Call. Man kan lave en aftale med de piger hvor der står "PC" efter navnet:

https://70210026.dk/piger

PS: er enig i din kritik af den alt for høje musik i venteværelset. Synes også musikken var alt for høj i "massageværelset" ved mit sidste besøg. Betaler jeg 1200-1500 kr for 30 minutter sjov vil jeg kunne høre pigen gispe og stønne ordentligt. Ligegyldig popmusik kan jeg høre gratis derhjemme. :P

Helt ærligt synes jeg @Pussy Galores burde gøre noget ved den høje musik. Eller hvorfor ikke bare spørge gæsten hvad han foretrækker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 46 minutter siden:

Pussy Galores tilbyder stadig Pussy Call. Man kan lave en aftale med de piger hvor der står "PC" efter navnet:

https://70210026.dk/piger

PS: er enig i din kritik af den alt for høje musik i venteværelset. Synes også musikken var alt for høj i "massageværelset" ved mit sidste besøg. Betaler jeg 1200-1500 kr for 30 minutter sjov vil jeg kunne høre pigen gispe og stønne ordentligt. Ligegyldig popmusik kan jeg høre gratis derhjemme. :P

Helt ærligt synes jeg @Pussy Galores burde gøre noget ved den høje musik. Eller hvorfor ikke bare spørge gæsten hvad han foretrækker?

Dejligt at det ikke kun er mig som har bemærket dette :)

Ved godt at det for nogle måske er rart ikke at kunne høre hvad der foregår i rummene, men altså for nogle af os ser det ud til at betyde noget.

Bl.a. hos SC i Gladsaxe kunne man lige høre en knirkende seng der (hvis man var heldig) bankede mod væggen og et par ungpige *Støn* *Gips* og  lange tilfredse  *Uuuhmmm* når man ventede. 

Og ja. PG skal tiltrække alle. Både os businessmænd som næsten lige er landet fra en flyrejse og måske dukker op i habit og let krøllet skjorte og så så os afslappede typer i t-shirt, sneakers og cowboybukser, men musikken ER altså for høj @Pussy Galores.

Lidt lavere musik og lidt mere støn (Fake it, 'til you make it-ordsproget kan måske bruges her) fra værelserne til at pirre, vække og skærpe ens sanser for ventede mænd , kunne være en god måde at udvikle forretningen..

Det må være den midlertige konklusion fra gæsterme.

Og, skåret ind til benet:

Det er vel flere gæster glædespigerne ønsker der skal ind af døren?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

I forhold til indgangen så er den så diskret som den kan være. Der stå intet på vores dør eller ved selve indgangen. 

Det er en lille entre, man som gæst kan stå i uden at blive set, døren er altid åben så man nemt og hurtigt kan komme ind.

Det er helt korrekt at vi er ved busstoppestedet og heldigvis holder bussen ikke konstant men 2 til max 3 gange i timenstandser den kort udenfor. Så mon ikke man kan går ned af vejen skulle bussen være lige på det tidspunk man selv stå der. Resten af motorvejstrafikken kører liiiidt hurtigere forbi til at de kan se eller holde øje med hvem der går hvor. 

Hvad musikken angår så styrer pigerne helt selv musikken i deres eget værelse. Derfor kan du/I altide bede pigerne om at skrue ned (det gøres på værelset) hvis det er til gene.

Kram PG ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...