Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

3 glade piger i Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

https://annoncelight.dk/showad/329054

Besøgte Naya på stedet. 

En dejlig og pirrende massage startede vi med. Hun var nøgen fra starten så mens hun kravlede rundt og masserede kunne jeg mærke hendes varme hud mod min. Lækkert, og det satte gang i den gamle mand. Dejlig glat og blød hud, søde bryster i mellemstørrelse og en lille rund numse. Dertil hendes smil og gode humør. Naya taler et fint dansk. 
Det blev også til lidt massage af forsiden, men hurtigt kom det til at dreje sig om den lille fyr. Dejlig blød berøring som ikke var et "op og ned" håndjob, men mere lingam massage. Der kom blow med i det, lige så stille, og pludselig havde jeg en smuk og friskt smagende mis, så mine læber og tunge kunne nå den. Hun var ikke nærig med adgangen til den eller resten af kroppen. 
Der lå vi længe inden hun gled ned og hoppede på mig. Kondomet var kommet på uden jeg bemærkede det.  Vi tumlede godt rundt i sengen, og nåede at prøve en del forskellige stitlinger, indtil den totale nedsmeltning. Vi var ret varme og svedige og vores humør var helt i top. 
Stedet er gammel kendt af byens lystige drenge, men konceptet er helt anderledes. Der er 3 piger på stedet og de skiftes til at være der og sommetider er der 2 eller dem alle 3. Det er pigernes eget sted, forklarede de.  Der er et ok badeværelse, og stedet har i det hele taget fået en ordentlig tur med rengøringsmidlerne. 
Jeg hilste på en anden pige på stedet, Maya, som ser vældig sød ud og synes at være godt skruet sammen.

cleardot.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at høre at den gamle er tilpas. Men det kan man vel heller ikke undgå efter sådant et besøg. Hendes nøgenhed fra starten, er det standard, eller måtte du have de bedende øjne i spil? Der lader jo ikke til at være tillæg og fradrag for dit og dat, så får man et standard program, eller plukker man bare løs af alle frugterne på træet, alt efter appetit?

En virkelig god annonce, som giver en lyst til et besøg. Ikke noget med guds gave til hankønnet, kom og knep mig i alle huller og verdens bedste til dit og dat. Kort og kontant, men fortæller alligevel hvad de vil og kan. Skrevet på fint dansk, og virker velovervejet og indbydende. Man føler at de er seriøse og værd at besøge.

Det eneste der mangler er dokumentation for ret pæne piger i trediverne. Jeg håber du fik boostet selvtilliden hos Naya og Maya, så kommer der nok også billeder med flotte thaiformer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaitossen skrev, for 12 timer siden:

Uden at fortælle hvor i Langenæs de er, men kan du fortælle om det er diskret indgang? 

Og matcher det med teksten at de er i 30'erne?

Det er en velkendt adresse i kælderen, ikke specielt diskret. 

Jeg var forbi hende der kaldte sig Minny, sidst i 30erne, naturlige bryster, strækmærker på maven, helt utrimmet og alt foregår med kondom. Dårlig kommunikation, da hun forsøgte sig på dansk, hvilket ikke gjode det hele nemmere. Til gengæld var hun let antændelig, hvilket gjorde vi kom i mål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Storspilleren skrev, den 18.10.2021 at 23:14:

Godt at høre at den gamle er tilpas. Men det kan man vel heller ikke undgå efter sådant et besøg. Hendes nøgenhed fra starten, er det standard, eller måtte du have de bedende øjne i spil? Der lader jo ikke til at være tillæg og fradrag for dit og dat, så får man et standard program, eller plukker man bare løs af alle frugterne på træet, alt efter appetit?

En virkelig god annonce, som giver en lyst til et besøg. Ikke noget med guds gave til hankønnet, kom og knep mig i alle huller og verdens bedste til dit og dat. Kort og kontant, men fortæller alligevel hvad de vil og kan. Skrevet på fint dansk, og virker velovervejet og indbydende. Man føler at de er seriøse og værd at besøge.

Det eneste der mangler er dokumentation for ret pæne piger i trediverne. Jeg håber du fik boostet selvtilliden hos Naya og Maya, så kommer der nok også billeder med flotte thaiformer.

Nøgenheden var hendes egen ide. Der er vist ikke ekstra betaling for noget som helt. Det pigerne vil være med til, er incl i prisen. 
Som LarsB skiver ,så er Minney til blow med kondom, Naya gør uden. Det er jo 3 selvstændige piger som har hver deres shop i shoppen, som jeg har forstået det, så inden fælles afraler tror jeg.  
Jeg var ikke sammen med Minney, så hende kun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...