Hop til indhold
Guest Anders-and

Glat ungpige fisse klar til våde tunger (Hillerød)

Recommended Posts

Anders-and skrev, 1 time siden:

Blackmagic2020 - hvad forvirrer dig?

Måske det forvirrer at du opretter en tråd der allerede ER oprettet, for mindre end 6 timer siden, det er bare en tanke......

Og for at det ikke skal være løgn, så var der en efterlysning på den samme, tilbage først i september

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Gløden skrev, for 31 minutter siden:

Måske det forvirrer at du opretter en tråd der allerede ER oprettet, for mindre end 6 timer siden, det er bare en tanke......

Og for at det ikke skal være løgn, så var der en efterlysning på den samme, tilbage først i september

He he det havde jeg sku ikke set :)) men det lyder til at være rigtigt godt jeg ikke tog chancen uden at sprøge herinde :)) 

pyha - at betale for at ligge ved et ikke helt friskt venusbjerg er ikke lige det jeg har mest lyst til. 
tak for oplysningerne !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
perperhansen skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen som har besøgt hende og hvor det rent faktisk var godt ? :-(

Jeg tror ikke der er mange det tager chancen der følger med herinde. 
Det er super ærgerligt, konceptet er faktisk ret lækkert og hun ser dejlig ud på billederne. Men det er ærgerligt hvis man ikke kan være sikker på hun er dejligt selvskab og dufter dejligt forneden, især når det er kerneydelserne i hendes setup :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Men INGEN billeder af den glatte ungpige fisse ;)

Jeg synes egentligt alle kvinder er smukke forneden, men det er vigtigt at kvinden er varm, kærlig og lugter friskt :)

Ellers er det hele ligemeget og det bliver aldrig rigtigt godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...