sofus 2 63 Skrevet 19. Oktober, 2021 Nogen der ved om det er en sted hos de dejlige Thai piger de giver Anal / prostata massage og pire stjernen under vejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 623 Skrevet 19. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/326979 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 19. Oktober, 2021 Hej, jeg søger lidt det samme, men der er ikke mange der tilbyder det, og det undre mig lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 623 Skrevet 19. Oktober, 2021 I kan begge få dét i søger ved indehaveren af linket jeg gav, bare ikke lørdag søndag for der holder hun fri.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 19. Oktober, 2021 Så vidt jeg læser om den frække 3 kant i Vejle, så er der hvis mange som har en Bagdør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 9. December, 2021 Max Power skrev, den 19.10.2021 at 12:30: https://annoncelight.dk/showad/326979 Hvor befinder hun sig? Der står ingen bynavn i annoncen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 10. December, 2021 midtjyden skrev, for 4 timer siden: Hvor befinder hun sig? Der står ingen bynavn i annoncen… Altså lige undtagen der hvor der står "You can visit me in vejle...". Nogle gange kan man finde mange informationer hvis man læser teksten og ikke bare kigger billeder 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 10. December, 2021 møgsvinet skrev, for 21 timer siden: Altså lige undtagen der hvor der står "You can visit me in vejle...". Nogle gange kan man finde mange informationer hvis man læser teksten og ikke bare kigger billeder Og nogle gange har man bare travlt med at være smart… Vil du låne mig dine læsebriller så jeg kan se hvor det står… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 10. December, 2021 midtjyden skrev, for 1 minut siden: Og nogle gange har man bare travlt med at være smart… Vil du låne mig dine læsebriller så jeg kan se hvor det står… Tja, det stod der da jeg skrev min kommentar. Så må det være fjernet igen ... Gik så bare ud fra at det havde stået der hele tiden eftersom annoncen var dateret d. 19/10, men man kan så åbenbart godt redigere i annoncen uden at datoen bliver ændret ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 12. December, 2021 Ældre thai der kan sit håndværk Napha Thaimassage Marselisborg alle 24 Århus 52 90 71 44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 12. December, 2021 møgsvinet skrev, den 11.12.2021 at 00:53: Tja, det stod der da jeg skrev min kommentar. Så må det være fjernet igen ... Gik så bare ud fra at det havde stået der hele tiden eftersom annoncen var dateret d. 19/10, men man kan så åbenbart godt redigere i annoncen uden at datoen bliver ændret ... Bare fordi det er i et forum kan man jo godt holde en god tone, og en undskyldning ville da også være på sin plads, når man uberettiget gør nar af andre… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg