Herrrman 64 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) Jeg var forbi denne model/ skønhed, jeg havde lidt min tvivl om billederne kunne være ægte, men billederne ER ægte og det ER pigen jeg mødte Melanie er ikke dansk men spansk, men taler et perfekt engelsk , hvilket er heldigt da mit spanske er yderst begrænset. Hun fortalte hun tidligere har været i Frederikshavn før Struer. Og at hun fortsætter sin Tour de Danmark om et par uger. Jeg kan roligt sige at jeg skal forbi hende snarest igen, hendes charme og utrolig velskabte krop er nok det tætteste på en ren 10er jeg har oplevet i mange år. Selvom jeg ikke engang nåede at penetrere hende, (hendes lækre lækre fisse gjorde ( i en 69er)) at jeg synes at det var hver en krone værd Link til hende https://annoncelight.dk/showad/328753 Redigeret 19. Oktober, 2021 af Herrrman Tilføjelse af sprog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 19. Oktober, 2021 Er det silikone bryster eller er de økologiske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 64 Skrevet 20. Oktober, 2021 lille_peter skrev, for 23 timer siden: Er det silikone bryster eller er de økologiske? Hmm synes de var/er flotte og så ingen mærker efter operation, men på den anden side undersøgte jeg dem ikke på den måde. Tror de må være hjulpet af silikone eller lignende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holgerdanske72 0 Skrevet 20. Oktober, 2021 Var priserne rimelige og ligger det et diskret sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 20. Oktober, 2021 Hold da op hun er smuk og lækker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 21. Oktober, 2021 Sutter hun uden gummi, eller kun med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 30. Oktober, 2021 Andre som har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 64 Skrevet 22. Januar, 2022 Uhmmm nu er Melanie tilbage i Struer og JEG ved hvor jeg skal hen Det er for mig ufatteligt at en smuk smuk pige som hende kan findes så "vi" kan besøge hende. Dertil at hun er utrolig sød og nem at kommunikere med er bare en yderligere årsag til at komme forbi hende. Billederne er HELT sikkert af hende der åbner døren og stedet er vel rimelig diskret ( med mindre man kommer fra Struer ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg