Hop til indhold
Herrrman

Luxury girl Melanie... for tiden i Struer

Recommended Posts

Jeg var forbi denne model/ skønhed, jeg havde lidt min tvivl om billederne kunne være ægte, men billederne ER ægte og det ER pigen jeg mødte :wub:

Melanie er ikke dansk men spansk, men taler et perfekt engelsk , hvilket er heldigt da mit spanske er yderst begrænset.

Hun fortalte hun tidligere har været i Frederikshavn før Struer. Og at hun fortsætter sin Tour de Danmark om et par uger.

Jeg kan roligt sige at jeg skal forbi hende snarest igen, hendes charme og utrolig velskabte krop er nok det tætteste på en ren 10er jeg har oplevet i mange år.

Selvom jeg ikke engang nåede at penetrere hende, (hendes lækre lækre fisse gjorde ( i en 69er)) at jeg synes at det var hver en krone værd

Link til hende https://annoncelight.dk/showad/328753

Redigeret af Herrrman
Tilføjelse af sprog

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 23 timer siden:

Er det silikone bryster eller er de økologiske? 

Hmm :huh: synes de var/er flotte og så ingen mærker efter operation, men på den anden side undersøgte jeg dem ikke på den måde:D. Tror de må være hjulpet af silikone eller lignende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhmmm nu er Melanie tilbage i Struer og JEG ved hvor jeg skal hen :)

Det er for mig ufatteligt at en smuk smuk pige som hende kan findes så "vi" kan besøge hende.

Dertil at hun er utrolig sød og nem at kommunikere med er  bare en  yderligere årsag til  at komme forbi hende. 

Billederne er HELT sikkert  af hende der åbner døren og stedet er vel rimelig diskret ( med mindre man kommer fra Struer ;) ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...