Guest BlackMagic2020 Skrevet 19. Oktober, 2021 https://ekstrabladet.dk/krimi/mand-i-latex-sad-med-reb-om-kroppen/8919023 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 19. Oktober, 2021 Det er Torbenmadsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Oktober, 2021 Hans Domoina havde vel afstraffet han Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 19. Oktober, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden: Hans Domoina havde vel afstraffet han Præcis som han bad om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. Oktober, 2021 Havde jeg mødt manden sidde der bundet til et træ havde jeg lige tjekket om han var bundet ordentlig hvis ikke så havde jeg lige strammet rebet lidt mere og sørget for han aldrig kom fri igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 20. Oktober, 2021 Madame Illona skrev, for 18 timer siden: Havde jeg mødt manden sidde der bundet til et træ havde jeg lige tjekket om han var bundet ordentlig hvis ikke så havde jeg lige strammet rebet lidt mere og sørget for han aldrig kom fri igen. Så kan han lære det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg