Advarsel 2793 Skrevet 20. Oktober, 2021 Det er vel en slags anmeldelse af Chocoloving, selvom jeg aldrig har mødt hende. https://annoncelight.dk/showad/292381 Snap: @chocoloving Kik: chocobabydk Første gang var hun i en lejlighed i Vanløse. Da jeg ankom til aftalt tid svarede hun ikke længere. Næste dag sagde hun, at hun var faldet i søvn. Det var ved 21-22-tiden. Anden gang var hun på WakeUp ved Kalvebod. Igen stoppede alle svar da jeg ankom. Næste dag sagde hun, at hun ikke havde modtaget beskeder fra mig (hun havde heller ikke åbnet dem). Tredje gang var på Hotel Sankt Annæ. Samme mønster: Intet svar, da jeg ankom. Skrev næste dag, at hun selv havde være på vej til hotellet, men ikke hørte fra mig. Fjerde gang var i dag på Tivoli Hotel. Samme mønster: Ingen svar eller åbning af beskeder, da jeg ankom og skrev til hende præcis som aftalt. Nu gider jeg ikke mere. Flere har skrevet hun er svær at få en aftale med, men jeg har altså fire gange haft en klar aftale, som hun hver gang har droppet. 1 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 20. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Det er vel en slags anmeldelse af Chocoloving, selvom jeg aldrig har mødt hende. https://annoncelight.dk/showad/292381 Snap: @chocoloving Kik: chocobabydk Første gang var hun i en lejlighed i Vanløse. Da jeg ankom til aftalt tid svarede hun ikke længere. Næste dag sagde hun, at hun var faldet i søvn. Det var ved 21-22-tiden. Anden gang var hun på WakeUp ved Kalvebod. Igen stoppede alle svar da jeg ankom. Næste dag sagde hun, at hun ikke havde modtaget beskeder fra mig (hun havde heller ikke åbnet dem). Tredje gang var på Hotel Sankt Annæ. Samme mønster: Intet svar, da jeg ankom. Skrev næste dag, at hun selv havde være på vej til hotellet, men ikke hørte fra mig. Fjerde gang var i dag på Tivoli Hotel. Samme mønster: Ingen svar eller åbning af beskeder, da jeg ankom og skrev til hende præcis som aftalt. Nu gider jeg ikke mere. Flere har skrevet hun er svær at få en aftale med, men jeg har altså fire gange haft en klar aftale, som hun hver gang har droppet. Ja fire gange er lige i overkanten, til at man kan tale om en smutter. Hun er hermed strøget permanent fra ønskelisten. Det er simpelthen blevet alt for useriøst med en del af pigerne. Jeg er efterhånden blevet vanvittig selektiv i min søgen. Der er desværre rigtig mange annoncer jeg bare glider forbi, fordi jeg ikke er helt sikker på, om de nu også er seriøse. Ærgerligt for dem som måske er seriøse alligevel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 20. Oktober, 2021 Har også forsøgt at møde hende et par gange uden held men gider ikke mere. De ældste anmeldelser tyder jo på, at hun rent faktisk findes, men det lader til at være ret umuligt på det seneste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 20. Oktober, 2021 Hun findes ok - og hun er ok - ikke den største indlevelse, men en flot sort pige. Hun brændte også mig af en gang, men det lykkedes mig at se hende på hotel og dernæst nogle uger senere i en lejllighed i en forstad til københavn. Men ikke noget jeg ville satse på en anden gang heller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 54 Skrevet 20. Oktober, 2021 Tusinde tak til jer alle herinde, og specielt til @Advarsel for det veldokumenterede indslag! Er også blevet brændt af en enkelt gang, påtænker ikke, på baggrund af ovenstående, at jeg skal forfølge det yderliger (på trods af at hun, som @Stangen skriver er en flot puge!). Der er andre fisk i havet, he he…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg er nok også gået kold på hende. Hun er (blevet) rigtig svær at have med at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 21. Oktober, 2021 Langt fra optimal situation. Jeg har prøvet det et par gange (med andre) og der har hver gang været brandærgerligt når man lige har sat sig op til noget frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 260 Skrevet 23. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/292381 Så er chancen der i aften åbenbart - bare at I lige sender et forskud på 500 kr på mobilepay 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 23. Oktober, 2021 Haha - den går forhåbentlig ikke - når hun er så ustabil med almindelige aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. Oktober, 2021 Stangen skrev, for 4 minutter siden: Haha - den går forhåbentlig ikke - når hun er så ustabil med almindelige aftaler Selvfølgelig går den , hun skal nok få overført et pænt beløb. Mænd er for nemme desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 185 Skrevet 23. Oktober, 2021 At du gider efter 1. Og 2. gang er mislykkes. Fool me once, Shame on you. Fool me Twice, Shame on Me. Mænd der styres af det lille hovede er sgu dumme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 23. Oktober, 2021 Thomas28 skrev, for 4 minutter siden: At du gider efter 1. Og 2. gang er mislykkes. Fool me once, Shame on you. Fool me Twice, Shame on Me. Ja, men jeg har før haft oplevelser med amatører, hvor det først var efter flere forsøg. De 4 fire forsøg er også taget over 1½ år eller deromkring. Så jeg hoppede ikke på hurtigt igen. Det er en kalkuleret risiko, og også derfor jeg først nu opretter et indlæg, for med 4 eksempler er det mere end bare '"måske et mønster". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 260 Skrevet 23. Oktober, 2021 Notch Johnson skrev, for 2 timer siden: Så er chancen der i aften åbenbart - bare at I lige sender et forskud på 500 kr på mobilepay Og vupti, så er den med de 500 i forskud slettet fra annoncen, tænker at hun læser med herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anstændige Christian 63 Skrevet 23. Oktober, 2021 Advarsel skrev, 1 time siden: for med 4 eksempler er det mere end bare '"måske et mønster". Jeg elsker at du skriver "måske" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 23. Oktober, 2021 Nå men jeg prøvede også lykken her til aften Var ved døren til aftalt tidspunkt. Intet svar og tavshed. Ventede 20 min og så smuttede jeg igen. Så et nej tak herfra Totalt useriøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 260 Skrevet 23. Oktober, 2021 Cuminyourface1979 skrev, for 1 minut siden: Nå men jeg prøvede også lykken her til aften Var ved døren til aftalt tidspunkt. Intet svar og tavshed. Ventede 20 min og så smuttede jeg igen. Så et nej tak herfra Totalt useriøst. Nederen, men total respekt for at prøve det af alligevel. Hun må være definitionen på en tidsrøver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 23. Oktober, 2021 Notch Johnson skrev, for 3 minutter siden: Nederen, men total respekt for at prøve det af alligevel. Hun må være definitionen på en tidsrøver Hun er i Vanløse nu så det var ikke så langt væk fra mig, så gav det et forsøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 23. Oktober, 2021 Det var godt nok besynderligt, gud ved hvad hun får ud af det . Jeg er en ung fast sugarbabe som er fra etiopien, utrolig sød og smuk pige på 25, men hun er også meget ustabil, måske ligger det bare til de unge sorte piger at de er ustabile og ikke ligger så meget i det med faste aftaler .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 23. Oktober, 2021 Kan måske forklares med dette: https://en.wikipedia.org/wiki/African_time kendt af os der har haft tættere bekendtskaber med folk fra Afrika 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 22. Januar, 2022 Øffe skrev, den 23.10.2021 at 20:00: Kan måske forklares med dette: https://en.wikipedia.org/wiki/African_time Nu blev jeg mindet om denne tråd, så derfor et lidt sent (apropos) svar: Det synes jeg ikke. Det har tværtimod været sådan de tre af gangene, at hun har været meget nøje med præcise tidsangivelser. Bemærk fx at hun ikke accepterede "10.30-10.40", men krævede "senest 10.30". Hun krævede også bekræftelse kort tid før og gik i det hele taget meget op i tidspunkter. Den ene af gangene ventede jeg næsten en time og skrev med mellemrum om hun var klar - helt uden respons fra hende. Alle gange har jeg selv været fremme til tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg