Hop til indhold

Recommended Posts

Hej forum. 

Jeg havde kigget på Alice lidt tid, og kunne i andre indlæg forstå det er hende på billederne man møder. 

Jeg tog kontakt til Alice der tog selv tog telefonen, og vi aftalte hurtigt et møde. I telefonen lød hun rigtig smilende og servicemindet, så mine forventninger røg godt op. 

Da jeg kom ind i lejligheden, kunne jeg se at det var hende, dog er billederne af hende taget hvor hun har mega meget make up på, og der ser man ikke hendes lettere rynker. Hun er meget tynd, og de store kuglerunde silikone bryster står enormt i kontrast til den spinkle krop. 

Lejlighed var lettere rodet, og der var også en anden pige jeg passerede og sagde hej til på vej ind i hygge rummet. 

Her fik vi ordnet det økonomiske, 1000 kr for en halv time. 

Selve sexen var ikke videre spændende. Selvom hun snakker løs og er smilende, er der ingen rigtig øjenkontakt, og det hele var meget mekanisk. Først et ultra kort blow med regnfrakke på, så en ganske kort ridetur, hvorefter hun foreslog doggy. Ok, tænkte jeg, hun vil bare hurtigt have det overstået, så jeg tog hende bagfra til jeg kom.

Efter sexen, ordnede hun en hurtig mekanisk aftørring og så ellers bare frem med mobilen og skrive løs. Normalt småsnakker jeg med pigen bagefter, men her gad jeg ikke mere. Det var bare i tøjet og hjem. 

Det tog alt i alt 15 minutter, så jeg var egentlig lidt træt af at have betalt for 30 minutter, når det bare var så hurtig ekspedition. 

Så summa summarum: skal man bare hurtigt have lettet trykket er det ok..... 

Ellers find en anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Tak for anmeldelsen. jeg har også kigget mange gange på de lækre silier

De er så til gengæld rigtig fine, en stram fisse har hun også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh der var ellers en ok positiv anmeldelse fra Vejle. Men ærgeligt hun ikke tilbyder 15 min hvis det var den service du fik.

Men jeg leger mig sgu lidt nu for hun stod på min liste for et besøg... Men nu er jeg da kommet noget i tvivl. Så tak for anmeldelsen... Selvom jeg havde håbet du det havde været en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...