Bull1958 414 Skrevet 21. Oktober, 2021 Har besøgt hende flere gange kan kun sige hun er bund fræk hun bliver bedre for hvergang havde hende i 2 timer super lækker Milf billeder på annonceligt er hende man møder hun skal opleves live https://annoncelight.dk/showad/280914 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 21. Oktober, 2021 Har kun studeret hende. Hun er helt klart med på min ønskeseddel til jul. Hvad ligger hendes priser på? Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. Oktober, 2021 Olympus skrev, for 9 minutter siden: Har kun studeret hende. Hun er helt klart med på min ønskeseddel til jul. Hvad ligger hendes priser på? Hendes priser er rimelige i forhold til hvad man for af hende hun er en ener 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Hun er helt klar en ener. Hende skal vi passe godt på. Det er en fornøjelse at besøge hende. Helt klart kvalitet ud over alle grænser. Redigeret 21. Oktober, 2021 af Vestjyde 45 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 21. Oktober, 2021 Hun har tilsyneladende nogle favoritter i den arabiske kundekreds. Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 21. Oktober, 2021 Lasselas skrev, Lige nu: Hun har tilsyneladende nogle favoritter i den arabiske kundekreds. Ikke forstået? Kan du uddybe tak Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 21. Oktober, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 1 minut siden: Ikke forstået? Kan du uddybe tak Hun skriver på arabisk: "Drenge, I ved hvem I er - I er meget velkomne". Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 21. Oktober, 2021 Lasselas skrev, for 1 minut siden: Hun skriver på arabisk: "Drenge, I ved hvem I er - I er meget velkomne". Okay, men det ændrer ikke mit positive syn på hende! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 21. Oktober, 2021 Nej, det er fair nok. God fornøjelse, hvis du tager chancen. Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 21. Oktober, 2021 Ved ikke hvor du vil hen med det der? Du lyder nærmest som en hun har afvist? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Lasselas skrev, for 26 minutter siden: Hun har tilsyneladende nogle favoritter i den arabiske kundekreds. Ja og du må være vedkomne som ikke kan finde ud af og opføre dig ordentligt Eller en af dem som hun afviser Redigeret 21. Oktober, 2021 af Bull1958 Glemte 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 21. Oktober, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 17 minutter siden: Ved ikke hvor du vil hen med det der? Du lyder nærmest som en hun har afvist? På ingen måde. Synes bare det virker lidt underligt med den tekst. Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 21. Oktober, 2021 Lasselas skrev, for 2 minutter siden: På ingen måde. Synes bare det virker lidt underligt med den tekst. Skyldes måske alle er velkommen Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 21. Oktober, 2021 Lasselas skrev, for 4 minutter siden: På ingen måde. Synes bare det virker lidt underligt med den tekst. Hvad mener du så med god fornøjelse, hvis man tager chancen? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 21. Oktober, 2021 Bull1958 skrev, for 8 timer siden: Har besøgt hende flere gange kan kun sige hun er bund fræk hun bliver bedre for hvergang havde hende i 2 timer super lækker Milf billeder på annonceligt er hende man møder hun skal opleves live https://annoncelight.dk/showad/280914 Godt at høre om folk der har haft en god oplevelse. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 21. Oktober, 2021 Ærgerligt at hun er piercet, men det er smag og behag . Hun ska helt sikkert besøges. Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 22. Oktober, 2021 cassanova skrev, for 14 timer siden: Ærgerligt at hun er piercet, men det er smag og behag . Hun ska helt sikkert besøges. Cassanova her går man ikke forkert i byen Hun er bare mega fræk 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 22. Oktober, 2021 Bull1958 skrev, for 1 minut siden: Cassanova her går man ikke forkert i byen Hun er bare mega fræk Ja de som af den ene eller anden grund ikke besøger hende, snyder sig selv. Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 22. Oktober, 2021 Lasselas skrev, for 20 timer siden: Nej, det er fair nok. God fornøjelse, hvis du tager chancen. Iøvrigt har jeg besøgt hende, og fornøjelsen var ikke til at tage fejl af 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SympathicsInc 18 Skrevet 1. November, 2021 Lasselas skrev, den 21/10/2021 at 13:54: Nej, det er fair nok. God fornøjelse, hvis du tager chancen. Det kunne være at hun bevidst skriver sådan for at sortere din slags fra .Interessant at du lægger kræfter i at oversætte og dele et budskab der intet har med dig at gøre. Har du lyst til at forklare dette? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 1. November, 2021 Nogle piger frabeder sig jo ligefrem besøg af udlændinge. Hende her gør tilsyneladende det modsatte, og det var det, der fangede min opmærksomhed. At oversætte i dag er jo ingen doktorafhandling, så det er ikke mange kræfter, jeg har brugt på det. Om det vedkommer mig eller har med mig at gøre? Måske, hvis jeg havde et ønske om at besøge pigen. Del dette indlæg Link til indlæg
SympathicsInc 18 Skrevet 1. November, 2021 Lasselas skrev, for 8 minutter siden: Nogle piger frabeder sig jo ligefrem besøg af udlændinge. Hende her gør tilsyneladende det modsatte, og det var det, der fangede min opmærksomhed. At oversætte i dag er jo ingen doktorafhandling, så det er ikke mange kræfter, jeg har brugt på det. Om det vedkommer mig eller har med mig at gøre? Måske, hvis jeg havde et ønske om at besøge pigen. Kunne være at hun ønsker at signalere det modsatte af total afvisning ( på baggrund af etnicitet). Mon du står øverst på hendes ønskeliste efter disse udtalelser? Næppe Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 1. November, 2021 SympathicsInc skrev, for 10 minutter siden: Kunne være at hun ønsker at signalere det modsatte af total afvisning ( på baggrund af etnicitet). Mon du står øverst på hendes ønskeliste efter disse udtalelser? Næppe Det er helt gensidigt. Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 1. November, 2021 Ville egentlig have kommenteret på sidste anmeldelse, men den er slettet. Nok også det bedste, da det var direkte dårlig stil som der blev skrevet om Maya. Håber ikke den anmeldelse har ødelagt noget.Det var sørgeligt det gik sådan, på trods af andre havde kommet med flotte ord om Maya. Skal lige tilføjes at jeg ikke har besøgt hende, men hun er bestemt i kikkerten. Ham med det laaange indslag lørdag og næsten gik mere eller mindre ind i de små detaljer syntes jeg personligt var for meget. Ligeledes beskrev han hvor mange timer han havde været der og samtidig hvad han betalte. Dette til trods for at der ikke fremgår pris på Mayas iøvrige tiltalende profil. Personligt synes jeg det er pænt dårlig stil at udlevere oplysninger som ikke fremgår af annonce. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 1. November, 2021 skytten75 skrev, for 6 timer siden: Ville egentlig have kommenteret på sidste anmeldelse, men den er slettet. Nok også det bedste, da det var direkte dårlig stil som der blev skrevet om Maya. Håber ikke den anmeldelse har ødelagt noget.Det var sørgeligt det gik sådan, på trods af andre havde kommet med flotte ord om Maya. Skal lige tilføjes at jeg ikke har besøgt hende, men hun er bestemt i kikkerten. Ham med det laaange indslag lørdag og næsten gik mere eller mindre ind i de små detaljer syntes jeg personligt var for meget. Ligeledes beskrev han hvor mange timer han havde været der og samtidig hvad han betalte. Dette til trods for at der ikke fremgår pris på Mayas iøvrige tiltalende profil. Personligt synes jeg det er pænt dårlig stil at udlevere oplysninger som ikke fremgår af annonce. Dårlig reklame er bedre end ingen reklame. Citat Simon Spies. Del dette indlæg Link til indlæg