skytten75 84 Skrevet 2. November, 2021 El Caliente skrev, for 4 timer siden: Dårlig reklame er bedre end ingen reklame. Citat Simon Spies. Som jeg husker det, blev det mere eller mindre end katestrofe for ham @JJ1986. Tænk sig at udlevere oplysninger som ikke fremgår af annonce som Maya havde på. Hvad fanden tænker han på, hvis han da overhovedet kan tænke. Vedkommende må da have indtaget et eller andet som han ikke kunne tåle. Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 2. November, 2021 skytten75 skrev, for 13 timer siden: Ville egentlig have kommenteret på sidste anmeldelse, men den er slettet. Nok også det bedste, da det var direkte dårlig stil som der blev skrevet om Maya. Håber ikke den anmeldelse har ødelagt noget.Det var sørgeligt det gik sådan, på trods af andre havde kommet med flotte ord om Maya. Skal lige tilføjes at jeg ikke har besøgt hende, men hun er bestemt i kikkerten. Ham med det laaange indslag lørdag og næsten gik mere eller mindre ind i de små detaljer syntes jeg personligt var for meget. Ligeledes beskrev han hvor mange timer han havde været der og samtidig hvad han betalte. Dette til trods for at der ikke fremgår pris på Mayas iøvrige tiltalende profil. Personligt synes jeg det er pænt dårlig stil at udlevere oplysninger som ikke fremgår af annonce. @SympathicsInc Vil du kommentere om du syntes det er iorden at der bliver videregivet info, som ikke fremgår på profil? Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 2. November, 2021 skytten75 skrev, for 4 timer siden: Som jeg husker det, blev det mere eller mindre end katestrofe for ham @JJ1986. Tænk sig at udlevere oplysninger som ikke fremgår af annonce som Maya havde på. Hvad fanden tænker han på, hvis han da overhovedet kan tænke. Vedkommende må da have indtaget et eller andet som han ikke kunne tåle. At fejle er menneskeligt, og den fejl er han ikke den første der har lavet. Hvad han har indtaget aner jeg ikke, men du må spørger ham. Omtalen var da positiv (det jeg læste) pris oplyses vel også ved henvendelse, og med de ydelser der gives er xxxx kr vel en fair pris. Man bestemmer jo selv om man vil deltage eller ej, og tror ikke omtalte bliver arbejdsløs på den konto. Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 2. November, 2021 El Caliente skrev, for 28 minutter siden: At fejle er menneskeligt, og den fejl er han ikke den første der har lavet. Hvad han har indtaget aner jeg ikke, men du må spørger ham. Omtalen var da positiv (det jeg læste) pris oplyses vel også ved henvendelse, og med de ydelser der gives er xxxx kr vel en fair pris. Man bestemmer jo selv om man vil deltage eller ej, og tror ikke omtalte bliver arbejdsløs på den konto. At fejle ja det er der vist ingen der kan sige sig fri af.Syntes alligevel at man må godt må bruge den indvendige side af hovedet, når man anmeldeler. Man er jo rimelig tæt på et andet menneske. Men at ændre, som kan modbevises det er da toppen af dumhed.Du har dit syn på hvad man kan tillade sig at videregive, jeg har så en anden mening. Nej håber da bestemt ikke det rammer Maya for meget, men nu er det lagt ud hvad man kan forvente med tid og pris.Og lige det syntes jeg stadig er mega dårlig stil, at han gjorde.. Om det som der er lagt ud også er gældende for fremtidige gæster må vise sig. Det må vel være ens for alle. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 2. November, 2021 skytten75 skrev, for 40 minutter siden: At fejle ja det er der vist ingen der kan sige sig fri af.Syntes alligevel at man må godt må bruge den indvendige side af hovedet, når man anmeldeler. Man er jo rimelig tæt på et andet menneske. Men at ændre, som kan modbevises det er da toppen af dumhed.Du har dit syn på hvad man kan tillade sig at videregive, jeg har så en anden mening. Nej håber da bestemt ikke det rammer Maya for meget, men nu er det lagt ud hvad man kan forvente med tid og pris.Og lige det syntes jeg stadig er mega dårlig stil, at han gjorde.. Om det som der er lagt ud også er gældende for fremtidige gæster må vise sig. Det må vel være ens for alle. Nu er skaden sket, dette kan ingen ændre på. Nu har jeg ikke bakket op om, at det med at slå priser op er ok. Og at manden fik mere tid end han havde bestilt er da kun positivt (der kigges ikke på uret som han skrev) Hvor længe man har lyst til at knalde, må jo være en sag mellem kunde og gp. Har selv for år tilbage fået mere end jeg betalte for, det klagede ingen over (og slet ikke Moi) Hvis “sød musik og sympati” opstår, så dem om det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 2. November, 2021 (edited) @Skytten45 og @Vestjyde 45 deltager ikke i forum i lang tid Det er strengt forbudt at skrive med flere brugernavne i samme tråd. Jeg låser denne tråd og tjekke de andre tråde om samme pige. Keeper Redigeret 2. November, 2021 af Keeper Del dette indlæg Link til indlæg