Malin 0 Skrevet 16. August, 2013 Jeg var lidt i tvivl, hvor min redogørelse skal være og den må gerne blive flyttet til et mer passende sted, hvis det er. Jeg ønsker ikke at starte op noget igen, der er blevet lukket og jeg har det ellers ok, i mit "trøste-hjørne", hvor jeg befundet mig de sidste par dage. Jeg har dog tænkt over, at jeg har ju ikke slettet sms eller samtalslog fra den dag. Jeg ville så kigge på hvordan det passede med den omtalede anmeldelsen og det fik jeg så gjort idag. Anmelderen skriver jeg som R. Her er så min redogørelse for mine 30 minutter hos R: Ankom 14.19 Meget kort snak (R virkede lidt stresset). Det ekonomiske afklaret, kort besøg toilettet. 14.22 Jeg sender en ok til chaufføren. R. spør hvornår tiden starter. Jeg siger tiden er startet og vi skal nok nå det.. Da R. virker stresset tænker jeg at det er bedst at gå igang med detsamme, så jeg skifter ikke til lingerie eller andet, som jeg ellers oftest gør. Vi går ovenpå og går igang. Avslut med at R. sprøjter på brysterne. Da vi er på nej nedfor trappen ringer telefonen 14.42 og jeg har et meget kort snak med chaufføren. Jeg siger til R at jeg går i bad og det gør jeg så. Når jeg har tørret mig og har fået tøj på spørger R hvis han må ta et billed og jeg siger nej, det må du ikke, men ændrer mening og siger ok kun et brystbilled, men jeg er nødt til at godkende det efter. R tar et billed og jeg kigger på det i hans telefon og siger sen ok og tak for idag og goddag. Jeg går 14.50. R skriver at det gik kun 3 minutter fra at chaufføren ringde, til at jeg var gået. Det ville jeg ha svært ved at nå og jeg mener det gik ca 8 minutter, hvilket i den totale tidsregning bliver til 31 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 I stedet for al det fnidderfnadder, ville det være bedre om I beskrev jeres generelle koncept på jeres hjemmeside, så kan potentielle kunder bedre vurdere om, det stemmer overens med deres forventninger. Jeg er nok ikke den eneste, som ikke længere gider at høre om en konkret påstand mod påstand sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malin 0 Skrevet 16. August, 2013 Jeg var lidt i tvivl, hvor min redogørelse skal være og den må gerne blive flyttet til et mer passende sted, hvis det er. Jeg ønsker ikke at starte op noget igen, der er blevet lukket og jeg har det ellers ok, i mit "trøste-hjørne", hvor jeg befundet mig de sidste par dage. Jeg har dog tænkt over, at jeg har ju ikke slettet sms eller samtalslog fra den dag. Jeg ville så kigge på hvordan det passede med den omtalede anmeldelsen og det fik jeg så gjort idag. Anmelderen skriver jeg som R. Her er så min redogørelse for mine 30 minutter hos R: Ankom 14.19 Meget kort snak (R virkede lidt stresset). Det ekonomiske afklaret, kort besøg toilettet. 14.22 Jeg sender en ok til chaufføren. R. spør hvornår tiden starter. Jeg siger tiden er startet og vi skal nok nå det.. Da R. virker stresset tænker jeg at det er bedst at gå igang med detsamme, så jeg skifter ikke til lingerie eller andet, som jeg ellers oftest gør. Vi går ovenpå og går igang. Afslutning med at R. sprøjter på brysterne. Da vi er på nej nedfor trappen ringer telefonen 14.42 og jeg har et meget kort snak med chaufføren. Jeg siger til R at jeg går i bad og det gør jeg så. Når jeg har tørret mig og har fået tøj på spørger R hvis han må ta et billed og jeg siger nej, det må du ikke, men ændrer mening og siger ok kun et brystbilled, men jeg er nødt til at godkende det efter. R tar et billed og jeg kigger på det i hans telefon og siger sen ok og tak for idag og goddag. Jeg går 14.50. R skriver at det gik kun 3 minutter fra at chaufføren ringde, til at jeg var gået. Det ville jeg ha svært ved at nå og jeg mener det gik ca 8 minutter, hvilket i den totale tidsregning bliver til 31 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 16. August, 2013 Jeg er enig med Blue omkring, at det generelle koncept bør beskrives bedre, hvor 30 mins f.eks. blev omdøbt til "quickie". Men derudover må Malin altså have lov til at lægge facts på bordet, som hun gør her (ganske sobert iøvrigt). Så må folk bare selv konkludere ud fra alt det, som efterhånden er skrevet af begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 Jeg var lidt i tvivl, hvor min redogørelse skal være og den må gerne blive flyttet til et mer passende sted, hvis det er. Jeg ønsker ikke at starte op noget igen, der er blevet lukket og jeg har det ellers ok, i mit "trøste-hjørne", hvor jeg befundet mig de sidste par dage. Jeg har dog tænkt over, at jeg har ju ikke slettet sms eller samtalslog fra den dag. Jeg ville så kigge på hvordan det passede med den omtalede anmeldelsen og det fik jeg så gjort idag. Anmelderen skriver jeg som R. Her er så min redogørelse for mine 30 minutter hos R: Ankom 14.19 Meget kort snak (R virkede lidt stresset). Det ekonomiske afklaret, kort besøg toilettet. 14.22 Jeg sender en ok til chaufføren. R. spør hvornår tiden starter. Jeg siger tiden er startet og vi skal nok nå det.. Da R. virker stresset tænker jeg at det er bedst at gå igang med detsamme, så jeg skifter ikke til lingerie eller andet, som jeg ellers oftest gør. Vi går ovenpå og går igang. Avslut med at R. sprøjter på brysterne. Da vi er på nej nedfor trappen ringer telefonen 14.42 og jeg har et meget kort snak med chaufføren. Jeg siger til R at jeg går i bad og det gør jeg så. Når jeg har tørret mig og har fået tøj på spørger R hvis han må ta et billed og jeg siger nej, det må du ikke, men ændrer mening og siger ok kun et brystbilled, men jeg er nødt til at godkende det efter. R tar et billed og jeg kigger på det i hans telefon og siger sen ok og tak for idag og goddag. Jeg går 14.50. R skriver at det gik kun 3 minutter fra at chaufføren ringde, til at jeg var gået. Det ville jeg ha svært ved at nå og jeg mener det gik ca 8 minutter, hvilket i den totale tidsregning bliver til 31 minutter. Hej m. Jeg synes det træls du har haft det skidt og forstår dig, det er aldrig sjovt, at blive anklaget ubegrundet, hvis det er det og det er der ingen der ved ud over jer to...Når det så er sagt, så synes jeg du skal stoppe dig selv. I må begge videre og sket er sket! I denne branche her sker der noget nyt i morgen igen, så lig det fra dig og tag erfaringen og brug den konstruktivt, ændre hvad du kan/ mener du skal og lad så tiden ordne resten. God vind fremover. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 16. August, 2013 Men derudover må Malin altså have lov til at lægge facts på bordet, som hun gør her (ganske sobert iøvrigt). Så må folk bare selv konkludere ud fra alt det, som efterhånden er skrevet af begge parter. Jeg synes også det har været kørt alt for langt ud, men jeg synes også at det er fint nok at Malin lægger en "opgørelse" ud, som illustererer hvordan hun har oplevet forløbet. Det er jo ret tydeligt at hun føler sig uretfærdigt anklaget - hvad der reelt er foregået finder vi andre jo aldrig ud af, men begge parter har lov til at komme med deres version. Når det er sagt synes jeg Line har ret - lad det ligge og kom videre, selvom det måske har såret din proffesionelle stolthed... der kommer alligevel ikke noget konstruktivt ud af at rippe op i den uskønne debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. August, 2013 Det som Malin og EC burde gøre er at præcis fortælle hvad vi kunder kan forvente af tid til sex når man køber 30, 45 eller 60 min, for med de udmeldinger Malin og EC kom med kunne man ikke forvente 30 min samvær med pigen når man købte 30 min hos EC. Men så må vi kunder vel få at vide hvad man så kan forvente men vi har aldrig fået et klart svar og på hjemmesiden får jeg det indtryk at når man køber 30 min så får man 30 min med pigen. Sådan er det ikke blev der sagt på anmeldelsen af Malin. Så fortæl dog hvad man så får når man køber 30 min. Et er at Runaldo synes Malin var uengageret i sengen men en anden ting er tiden, hvor Runaldo også føler sig snydt og Runaldo har en lidt anden udlægning end Malin. Her har EC et ansvar for ikke at fortælle hvad vi kunder kan forvente når vi køber 30 min og det vil de stadig ikke fortælle på deres hjemmeside eller på dette forum. Utroligt at man værger sig imod at fortælle kunderne hvad de kan forvente når de køber noget hos EC. Jeg er helt enig med Bluejacket i at de måske burde få fortalt hvad det er man køber hos EC, det vil undgå misforståelser en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. August, 2013 I stedet for al det fnidderfnadder ..... Jeg er nok ikke den eneste, som ikke længere gider at høre om en konkret påstand mod påstand sag.Nej, det bliver aldrig andet end påstand mod påstand, og det er ikke frugtbart at blive ved at traske rundt i det. Hvad der derimod ville være frugtbart, var, hvis Concorden tog sit concept op til revision og funderede over, om man virkelig kan tilbyde en tilfredsstillende service på 30 min. – alt incl. inden for sekundviserens 30 runder : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 Jeg er nok ikke den eneste, som ikke længere gider at høre om en konkret påstand mod påstand sag.Sikkert ikke, men har du overvejet muligheden af at lade være med at læse indlægget, der er jo ingen, der tvinger dig til det; også selvom du alligevel havde en kommentar til det. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 SMO Det du kalder en kommentar, skulle læses som en opfordring til EC. om at få opdateret deres hjemme side, således at den slags misforståelser kan undgås i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 16. August, 2013 Kæft noget lort at skrive at du gik kl 1450, og at du så tilbragte 8minutter af det betaltebesøg på at tørre skræv og de 30sek vi snakkede. Brækker mig over den retfærdiggørelse du udleder. Giv mig karantæne hvis mine ord er for hårde, men det er virkelig noget kævl at udlede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 Mon ikke den burde tages over PM herfra...???? VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 Runaldo skrev sin version i sin anmeldelse, Malin og EC kommenterede den flere gange. Fint. Nu har Malin givet sin version også. Fint. Der er uenighed mellem Maling og Runaldo. Så kan læseren selv konkludere sit. Begge parter er blevet hørt MANGE MANGE gange om anmeldelsen. Anmeldelsen har givet anledning til en masse tummel blandt en masse mennesker herinde, men nu må nok være nok, ikke. Skal vi ikke prøve at komme videre, jeg har virkelig svært ved at se at hver eneste sten ikke er vendt om den anmeldelse. Det kan jo ikke nytte noget at anmeldelsen bliver årsag til en ny 100 års krig på dette forum. Det tror jeg de færreste ønsker. Så en opfordring skal lyde til at alle mennesker nu kommer videre og lader den anmeldelse være i fred. Og lad være med at jagte Runaldo mere eller Malin for den sags skyld med perfide personlige angreb pga. den anmeldelse. De har begge ret til at være her uden at skulle jordes pga. en anmeldelse. Jeg læser også at en del brugere på denne streng har fået nok af den diskussion om den anmeldelse og hvad vi hører på chatten og PM så er det en holdning, der deles af flere andre. Selvfølgelig er det fint som Borende X gør, at spørge indtil det mere overordnede vedr. hvad EC tilbyder. Men alt det andet personfnidder-fnadder om selve anmeldelsen, stop det nu. Alt er blevet vendt mange gange også af de to involverede parter. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 16. August, 2013 Kære Moderator Godt brølt- 100% enig Men anmeldelsen af Runaldo og Malins redegørelse viser bare, at der er sgu' meget vigtigt for få afstemt forventninger til hinanden, og selvom jeg er en gammel rotte i faget, så falder jeg også i med og få aftalt allle detajler, - surt for begge partner kh Servicesboy ---------- Runaldo skrev sin version i sin anmeldelse, Malin og EC kommenterede den flere gange. Fint. Nu har Malin givet sin version også. Fint. Der er uenighed mellem Maling og Runaldo. Så kan læseren selv konkludere sit. Begge parter er blevet hørt MANGE MANGE gange om anmeldelsen. Anmeldelsen har givet anledning til en masse tummel blandt en masse mennesker herinde, men nu må nok være nok, ikke. Skal vi ikke prøve at komme videre, jeg har virkelig svært ved at se at hver eneste sten ikke er vendt om den anmeldelse. Det kan jo ikke nytte noget at anmeldelsen bliver årsag til en ny 100 års krig på dette forum. Det tror jeg de færreste ønsker. Så en opfordring skal lyde til at alle mennesker nu kommer videre og lader den anmeldelse være i fred. Og lad være med at jagte Runaldo mere eller Malin for den sags skyld med perfide personlige angreb pga. den anmeldelse. De har begge ret til at være her uden at skulle jordes pga. en anmeldelse. Jeg læser også at en del brugere på denne streng har fået nok af den diskussion om den anmeldelse og hvad vi hører på chatten og PM så er det en holdning, der deles af flere andre. Selvfølgelig er det fint som Borende X gør, at spørge indtil det mere overordnede vedr. hvad EC tilbyder. Men alt det andet personfnidder-fnadder om selve anmeldelsen, stop det nu. Alt er blevet vendt mange gange også af de to involverede parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2013 Kære Moderator Godt brølt- 100% enig Men anmeldelsen af Runaldo og Malins redegørelse viser bare, at der er sgu' meget vigtigt for få afstemt forventninger til hinanden, og selvom jeg er en gammel rotte i faget, så falder jeg også i med og få aftalt allle detajler, - surt for begge partner kh Servicesboy ---------- Der er kun en måde at finde ud af det på. Malin er tæt på min to-do liste , så må vi se om det er spildt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2013 Der er kun en måde at finde ud af det på. Malin er tæt på min to-do liste , så må vi se om det er spildt. Go for it Har kun godt at sige om Malin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2013 Der er kun en måde at finde ud af det på. Malin er tæt på min to-do liste , så må vi se om det er spildt. Velkommen tilbage, vi ser frem til din anmeldelse af Malin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
androme 6 Skrevet 25. August, 2013 Jeg ville lige give mine erfaring med Malin med, jeg var sammen med hende for godt 2 år siden, lige før jeg tog til udlandet. Men har ikke glemt hende siden, hun står i min hukommelse om den mest service mindet dame jeg har været sammen med. Det har været mit hensigt at bestille tid hos hende igen efter jeg er kommet hjem, for et par måneder siden, dog har de dage hun har været på vagt bare ikke passet ind i mit skema , men det må jeg se at få gjort noget ved. Men kort sagt husker jeg Malin som noget at det bedste sex jeg har fået samt den bedste GFE jeg har oplevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg