Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest cfs6254 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej med dig Et spørgsmål. Har du snakket med din kone om hun overhovedet har interessen i at få det til at virke igen...eller om hun reelt måske faktisk har givet slip på den del af sit liv? Altså...pointen er...at der er jo forskel på at: - Have LYST til sex -At have lyst til at have lyst til sex...men reelt ikke har det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 4 minutter siden: Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Siger ikke at gå bag hendes ryg er okay, men hun må da kunne se at det ikke at holdbart at ikke kunne tilbyde dig sex og samtidig forbyde dig at få det andet steds. Har du prøvet at snakke med hende om muligheden for ærlig og åbent at få dækket dine behov andet steds? Med det sagt, hvor rig er du for at du kan bruge 72000 kr om året på sex uden at hun lægger mærke til den udgift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 cfs6254 skrev, for 1 minut siden: Hej med dig Et spørgsmål. Har du snakket med din kone om hun overhovedet har interessen i at få det til at virke igen...eller om hun reelt måske faktisk har givet slip på den del af sit liv? Altså...pointen er...at der er jo forskel på at: - Have LYST til sex -At have lyst til at have lyst til sex...men reelt ikke har det Hej, Tak for dit spørgsmål. Ja, jeg har talt med hende mange gange. Hun har svært ved at se sandheden i øjnene og får ikke rigtig gjort noget ved det. Nu igennem 4-5 år. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 2 minutter siden: Siger ikke at gå bag hendes ryg er okay, men hun må da kunne se at det ikke at holdbart at ikke kunne tilbyde dig sex og samtidig forbyde dig at få det andet steds. Har du prøvet at snakke med hende om muligheden for ærlig og åbent at få dækket dine behov andet steds? Med det sagt, hvor rig er du for at du kan bruge 72000 kr om året på sex uden at hun lægger mærke til den udgift. Tak for din respons. Ja, jeg har berørt dette svære emne flere gange, og det ender i tårer hver gang. Det er hjerteskærende, og jeg spørger mig selv, om det ikke er bedre at holde hende i uvidenhed og stoppe med at bringe emnet op. Vedrørende mit sexforbrug i penge. De 6000 om måneden er, hvad jeg har brugt i den sidste tid. Det tal skal ned. Jeg har ikke råd, og jeg kan ikke skjule denne udgift i længden. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 21. Oktober, 2021 Er i samme situation, dog mange år siden det kun har stået på i 4-5 år, så kender alt til det desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest cfs6254 Skrevet 21. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: Hej, Tak for dit spørgsmål. Ja, jeg har talt med hende mange gange. Hun har svært ved at se sandheden i øjnene og får ikke rigtig gjort noget ved det. Nu igennem 4-5 år. Mange hilsener Mr. Sensual Og når du spørger....spørger du så om hun har lyst til sex her og nu...eller spørger du specifkt om hun overhovedet forventer at få lyst i sit liv igen? eller hvordan spørger du? nogen spørgsmål kan jo være lidt ukonkrete og derfor kan personen der spørges slippe afsted med ukonkrete svar...men jo mere konkret spørgsmål jo mere konkret svar kan man forvente...og er spørgsmålet meget konkret kan man som regel reducere svarmuligherne til JA/NEJ. For eksempel..(og her er fremtonongen nok vigtig så det IKKE virker som et angreb).. Det spørgsmål jeg stiller nu er et JA/NEJ spørgsmål... Spørgsmålet er... Har du HELT ÆRLIGT reelt tro på at du igen får lyst til sex med mig?--Ja eller Nej??? og svarer hun JA, så kan du jo tage den videre med et konkret spørgsmål mere i retning af "OK, det lyder rart, hvad har DU tænkt dig at gøre for det og hvornår og så videre...for JEG kan jo ikke ændre på din indsats eller dine tanker eller hvordan du gør, det er kun DIG der kan det, så hvad har du tænkt dig konkret at gøre for at det igen kommer på skinner?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 5 minutter siden: Tak for din respons. Ja, jeg har berørt dette svære emne flere gange, og det ender i tårer hver gang. Det er hjerteskærende, og jeg spørger mig selv, om det ikke er bedre at holde hende i uvidenhed og stoppe med at bringe emnet op. Vedrørende mit sexforbrug i penge. De 6000 om måneden er, hvad jeg har brugt i den sidste tid. Det tal skal ned. Jeg har ikke råd, og jeg kan ikke skjule denne udgift i længden. Mange hilsener Mr. Sensual Nogle gange så er det nødvendige at fjerne det personlige element fra samtalen. Skriv en email til hende (eller andet skriftligt medie) hvor du beskriver dit syn på situationen, samt mulige forslag. Så bed hende tænke over situationen og skrive tilbage med løsningsforslag som hun synes er holdbare (skrive, ikke tage en snak med dig hvor hun tuder sig væk fra emnet igen), så giv hende 2-3 uger til at skrive tilbage. EDIT: Som sidenote, hvis hun ikke er klar til at anerkende at det aldrig kommer til at ske så kan du også undgå det emne ved at sige at du gerne vil have en løsning indtil hun finder lysten igen. Så kan hun bruge lige så lang tid hun har lyst på at anerkende det eller løse det. Redigeret 21. Oktober, 2021 af Joneleth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 4 minutter siden: Nogle gange så er det nødvendige at fjerne det personlige element fra samtalen. Skriv en email til hende (eller andet skriftligt medie) hvor du beskriver dit syn på situationen, samt mulige forslag. Så bed hende tænke over situationen og skrive tilbage med løsningsforslag som hun synes er holdbare (skrive, ikke tage en snak med dig hvor hun tuder sig væk fra emnet igen), så giv hende 2-3 uger til at skrive tilbage. EDIT: Som sidenote, hvis hun ikke er klar til at anerkende at det aldrig kommer til at ske så kan du også undgå det emne ved at sige at du gerne vil have en løsning indtil hun finder lysten igen. Så kan hun bruge lige så lang tid hun har lyst på at anerkende det eller løse det. Interessant vinkel. Tak. Jeg vil overveje denne model. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 cfs6254 skrev, for 6 minutter siden: Og når du spørger....spørger du så om hun har lyst til sex her og nu...eller spørger du specifkt om hun overhovedet forventer at få lyst i sit liv igen? eller hvordan spørger du? nogen spørgsmål kan jo være lidt ukonkrete og derfor kan personen der spørges slippe afsted med ukonkrete svar...men jo mere konkret spørgsmål jo mere konkret svar kan man forvente...og er spørgsmålet meget konkret kan man som regel reducere svarmuligherne til JA/NEJ. For eksempel..(og her er fremtonongen nok vigtig så det IKKE virker som et angreb).. Det spørgsmål jeg stiller nu er et JA/NEJ spørgsmål... Spørgsmålet er... Har du HELT ÆRLIGT reelt tro på at du igen får lyst til sex med mig?--Ja eller Nej??? og svarer hun JA, så kan du jo tage den videre med et konkret spørgsmål mere i retning af "OK, det lyder rart, hvad har DU tænkt dig at gøre for det og hvornår og så videre...for JEG kan jo ikke ændre på din indsats eller dine tanker eller hvordan du gør, det er kun DIG der kan det, så hvad har du tænkt dig konkret at gøre for at det igen kommer på skinner?" Tankevækkende. Den samtale, som du beskriver, har vi netop haft. Næsten ordret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGentlemanCph 3 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hvad end der gør os til bedre mænd, tænker jeg. Hvad tænker I? God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 TheGentlemanCph skrev, for 14 minutter siden: Hvad end der gør os til bedre mænd, tænker jeg. Hvad tænker I? God aften Alligevel murrer samvittigheden, selv om lysten og liderligheden har en fest. Det hemmelige liv.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
v.j 28 Skrevet 21. Oktober, 2021 Må jeg spørge, hvordan du selv ville have det, hvis din kone gennem 25 år nød sex med en ny fyr ca. hver uge, uden du vidste det? Eventuelt med en lidt yngre model med en markeret mave? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 21. Oktober, 2021 Du starter virkelig mange tråde pt, herr italienske håndsyede sko. Mange med et underliggende spørgsmål. Den her gang synes jeg det er et lidt underligt og overfladiskt spørgsmål du stiller: Skal jeg have dårlig samvittighed? Enten har du det, eller så har du ikke det. Det er ikke noget man skal eller ikke skal. Du har åbenbart det ikke. Hvis du beskriver situationen "hudløst ærligt" som du siger, så mener jeg personligt at det er noget kedeligt noget du har igang. Ikke amoralsk nødvændigvis, men lidt håbløst på nogen måde. Hvis den her adfærden som du beskriver, virkelig er tilfredsstillende for dig så er dårlig samvittighed noget du kan stave til, men ikke føle. Det du gør - og det din kone ikke gør - vil dog ikke holde i det lange løb. Det er som at spænde guitarstrengen hårdere og hårdere og til sidst - brister den. Det vil briste til sidst også for jer. Det er en uløst knude som kræver nogen slags løsning - ikke lapperier. Lige nu lægger i det kun på fremtiden. You can't have the cake and eat it. Det er noget alle opdager til sidst. Uden undtagelse, vil jeg påstå. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 TheGentlemanCph skrev, for 32 minutter siden: Hvad end der gør os til bedre mænd, tænker jeg. Hvad tænker I? God aften Er ret overbevist om at løgne og bedrag ikke gør dig til en bedre mand, medmindre du har en meget unik defnition af "bedre mand" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 v.j skrev, for 5 minutter siden: Må jeg spørge, hvordan du selv ville have det, hvis din kone gennem 25 år nød sex med en ny fyr ca. hver uge, uden du vidste det? Eventuelt med en lidt yngre model med en markeret mave? Hvis du var fysisk ude af stand til at have sex med din kone i flere år. Ville du så tillade hende at blive tilfredsstillet andet steds eller ville du kræve at hun var cølibat resten af sit liv? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej Mr. Sensual, jeg synes du skal fortsætte med den hobby som du sætter stor pris på, det er vi mange andre som også gør. Der er ingen grund til at have dårlig samvittighed i din situation, du er en mand i din bedste alder med en sund appetit på sex og eventyr. Jeg tror det du gør er en nødvendighed for at du kan blive hos din kone som ulykkeligvis har et uløseligt problem. Din dårlige samvittighed er bare et egn på at du holder af din kone, du kan sagtens holde det hjemligt for hende, der er ingen grund til at gøre hende ked af det. Brug mindre penge, som du selv er inde på, dit forbrug skulle nødig afsløre dig - nyd dine små eventyr med god samvittighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
v.j 28 Skrevet 21. Oktober, 2021 Joneleth skrev, Lige nu: Hvis du var fysisk ude af stand til at have sex med din kone i flere år. Ville du så tillade hende at blive tilfredsstillet andet steds eller ville du kræve at hun var cølibat resten af sit liv? Så skulle hun da helt sikkert blive tilfredsstillet et andet sted, hvis jeg ikke kunne præstere noget seksuelt i flere år. Men jeg ville fortælle hende situationen helt ærligt. Jeg ville aldrig lyve og bolle ved siden af. Det ville min samvittighed ikke kunne holde til. Men der er vi jo så forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Du starter virkelig mange tråde pt, herr italienske håndsyede sko. Mange med et underliggende spørgsmål. Den her gang synes jeg det er et lidt underligt og overfladiskt spørgsmål du stiller: Skal jeg have dårlig samvittighed? Enten har du det, eller så har du ikke det. Det er ikke noget man skal eller ikke skal. Du har åbenbart det ikke. Hvis du beskriver situationen "hudløst ærligt" som du siger, så mener jeg personligt at det er noget kedeligt noget du har igang. Ikke amoralsk nødvændigvis, men lidt håbløst på nogen måde. Hvis den her adfærden som du beskriver, virkelig er tilfredsstillende for dig så er dårlig samvittighed noget du kan stave til, men ikke føle. Det du gør - og det din kone ikke gør - vil dog ikke holde i det lange løb. Det er som at spænde guitarstrengen hårdere og hårdere og til sidst - brister den. Det vil briste til sidst også for jer. Det er en uløst knude som kræver nogen slags løsning - ikke lapperier. Lige nu lægger i det kun på fremtiden. You can't have the cake and eat it. Det er noget alle opdager til sidst. Uden undtagelse, vil jeg påstå. Ser ikke at han faktisk stillede det spørgsmål, men selv hvis han gjorde, hvordan er det spørgsmål overfladisk? Og jo dårlig samvittighed er noget man dogmatisk skal eller ikke skal have. Hvilken ting der så skal give dig dårlig samvittighed er op til debat. Men ideen er at man skal have dårlig samvittighed over at gøre umoralske ting og god samvittighed over at gøre moralske ting. Hvad der så er moralsk eller ej afhænger af individet. Men bogstaveligt talt hele pointen med samvittighed er at den reagerer på det moralske aspekt af dine handlinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 v.j skrev, for 14 minutter siden: Må jeg spørge, hvordan du selv ville have det, hvis din kone gennem 25 år nød sex med en ny fyr ca. hver uge, uden du vidste det? Eventuelt med en lidt yngre model med en markeret mave? Dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 6 minutter siden: Hej Mr. Sensual, jeg synes du skal fortsætte med den hobby som du sætter stor pris på, det er vi mange andre som også gør. Der er ingen grund til at have dårlig samvittighed i din situation, du er en mand i din bedste alder med en sund appetit på sex og eventyr. Jeg tror det du gør er en nødvendighed for at du kan blive hos din kone som ulykkeligvis har et uløseligt problem. Din dårlige samvittighed er bare et egn på at du holder af din kone, du kan sagtens holde det hjemligt for hende, der er ingen grund til at gøre hende ked af det. Brug mindre penge, som du selv er inde på, dit forbrug skulle nødig afsløre dig - nyd dine små eventyr med god samvittighed. Synes du at løgne og bedrag er generelt okay? Eller at de kun okay nogle gange, og hvis ja i så fald under hvilken omstændigheder er det okay for din partner at lyve og bedrage dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 11 minutter siden: Du starter virkelig mange tråde pt, herr italienske håndsyede sko. Mange med et underliggende spørgsmål. Den her gang synes jeg det er et lidt underligt og overfladiskt spørgsmål du stiller: Skal jeg have dårlig samvittighed? Enten har du det, eller så har du ikke det. Det er ikke noget man skal eller ikke skal. Du har åbenbart det ikke. Hvis du beskriver situationen "hudløst ærligt" som du siger, så mener jeg personligt at det er noget kedeligt noget du har igang. Ikke amoralsk nødvændigvis, men lidt håbløst på nogen måde. Hvis den her adfærden som du beskriver, virkelig er tilfredsstillende for dig så er dårlig samvittighed noget du kan stave til, men ikke føle. Det du gør - og det din kone ikke gør - vil dog ikke holde i det lange løb. Det er som at spænde guitarstrengen hårdere og hårdere og til sidst - brister den. Det vil briste til sidst også for jer. Det er en uløst knude som kræver nogen slags løsning - ikke lapperier. Lige nu lægger i det kun på fremtiden. You can't have the cake and eat it. Det er noget alle opdager til sidst. Uden undtagelse, vil jeg påstå. Måske, men jeg er god til at dække mine spor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 21. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Måske, men jeg er god til at dække mine spor. På et tidspunkt burde du seriøst spørge dig selv, ikke om du kan slippe afsted med det, men om du burde. Sandsynligheden for afstraffelse burde ikke drive dine handlinger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 12 minutter siden: Hvis du var fysisk ude af stand til at have sex med din kone i flere år. Ville du så tillade hende at blive tilfredsstillet andet steds eller ville du kræve at hun var cølibat resten af sit liv? Jeg ville tillade det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 21. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 7 minutter siden: Hvad der så er moralsk eller ej afhænger af individet. Men bogstaveligt talt hele pointen med samvittighed er at den reagerer på det moralske aspekt af dine handlinger. Lige præcis - det afhænger af individet. Så hvis jeg siger du skal have dårligt samvittighed for noget, eller du siger at Mr Sensual skal have det - så har det jo ingen betydning. Hvis man ikke har det - så har man ikke det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg