JenniferRomantica 18087 Skrevet 22. Oktober, 2021 Nyde skrev, for 36 minutter siden: Ja søde Jennifer, du sagde det engang jeg var i dit Motown-land: At vi mænd ikke skal prøve at forstå kvinder... I er alt for mystiske... tror jeg også du sagde Tænker jeg har sagt ustabile eller kaldt os for psykopater.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden: Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Ansvaret for at ens essentielle behov bliver opfyldt ligger hos begge parter af et forhold. Hun kan ikke afskrive sig at deltage i en dialog om, hvordan I kan fungere seksuelt (med eller uden hjælp udefra), men dét, at hun ikke kan tage snakken, retfærdiggør ikke, at du omgåes hendes behov for ærlighed og respekt - for ikke at tale om hvad der lyder som et signifikant indhuk i jeres økonomi. Jeg må indrømme, at jeg tænker lidt det samme som et par stykker andre. Hvis du virkelig ville have snakken med hende, havde du fundet en måde at fortælle hende, at du havde brug for at søge sex udenfor jeres forhold, og fortælle hende at dette involverede økonomi, også selvom den snak endte i tårer. Det har du ikke gjort, måske fordi du egentlig er ret tilfreds med det kompromis, du selv er nået frem til? Jeg kan sagtens forstå at det er svært og ubehageligt, og at livet ikke er sort-hvidt. Man kan også godt gøre en dårlig ting uden at være en dårlig person. Mon ikke vi alle selv har gjort noget vi ikke er stolte af? Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke, at der ligger mere i de oplevelser du søger udenfor dit ægteskab, end et seksuelt behov som ikke bliver mødt. Du virker stolt af dine oplevelser og de fylder meget for dig (hvis man skal dømme efter dine indlæg herinde), så jeg kan ikke lade være med at tænke, om du faktisk ville kunne lade være i dag, selv hvis din hustru godt kunne opfylde dine behov? Om du overhovedet har lyst til at gå tilbage til monogami? Man skal ikke have dårlig samvittighed over at krydre sin tilværelse med indspark udefra, men løgne og bedrag? Måske er de det som skal til, for at ens tilværelse kan være fyldt af spænding og sødmefyldt oplevelser og måske er alle parter lykkelige, den ene i uvidenhed, men det er ikke sådan jeg selv vil leve. Jeg sørger altid for at sige direkte i forhold, at ærlighed er hjørnestenen af vores partnerskab. Jeg er villig til at gøre meget og indgå mange kompromisser, for at kunne være lykkelig med den, jeg elsker, men fundamentet skal være tillid. Så er der ingen som kan bilde sig ind, at de "gør det bedste for vores forhold" ved at lyve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden: Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Davs For engangs skyld har jeg lyst til at skrive på en lidt anden måde end jeg plejer....så må det så være op til jer om det er det? Sidebemærkning...jeg kan godt li det der med i er "brødre"....jeres fader i ånden har sandelig haft travlt...hva?... Nå til Sagen.. Hr. Sensual Jeg har læst dit indlæg og tænkt lidt over det, nu ved jeg ikke hvor gammel du er? men det er jo sådan set underordnet, men mange mænd er meget glade for at fremstille sig selv...(jeg siger ikke det er det du gør her) (det er sådan generelt) friske og virile, hvor vi piger/kvinder/koner bliver grimme/tykke/rynkede...(jeg har lige selv fået at vide i en kommentar på en anmeldelse at jeg måtte have fået folkepension, få det havde skriveren fået....VÅS) Mænd træner i fitnesscenteret, for at se godt ud, imens lillemor træner med støvsugeren......"Hun gør ikke noget for at holde sig i form", siger ham, der spæner rundt på et løbebånd og kikker på stramme fitnesspiger. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Når han kommer hjem, så ser hun træt ud, men hun håber på at han har lyst til at holde om hende...kysse på hende, tage hende med ind i sengen og give hende en ordentlig tur, så hun kan vise at hun godt nok har læst "how to "sut rulle"... og hun tager også gerne det der frække sorte tøj på som hun har købt på post-ordre, som får hende til at se ret godt ud.....Hvis han da bare havde ringet og sagt:" skat jeg kommer hjem om 1 time". Så ville hun være omklædt og havde lagt make-up, taget de frække sorte strømper med søm på, og de lange sorte støvler. Men nu kom han aldrig på samme tid, og somme tider duftet han nybadet, trods han havde været på job, hele dagen. Hun vidste godt at en "mæt tyr bliver i folden"....men var han mæt? De havde det jo godt....rigtigt godt, ville de skilles? trods hun vidste, at han nok gik ud og brugte penge på sex? nej for hun fik noget der var meget mere værd, trykhed, nærhed, varme, ømhed, forståelse...al det man har med et andet menneske, som man elsker, og som man ved elsker en. Hun behøver ikke og vil ikke spørge....for det kommer ikke hende ved...Hvor og hvornår han har været noget sted henne. For det er komplet ligegyldigt. Hun ville bare gerne have, at han ikke følte dårlig samvittighed overfor hende, for det behøvede han ikke. For hun elsket ham og hun vidst at han elskede hende....og så var resten jo ligegyldigt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nu er der jo mange grunde til man går ud og køber sex: vi kender de fleste, men der er jo også alle de lyster, som der ikke snakkes så meget om, som de fleste koner, ihvertilfælde ikke vil "hører om".....som selv herinde, er nærmest noget der er ikke velset, noget der er noget fy. Så måske skulle nogle, engang imellem komme nogle, af deres fordomme til livs eller blive lidt klogere på nogle af dem på bdsm-boardet. Redigeret 22. Oktober, 2021 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden: Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Følgende er skrevet med tanke på, at du ikke gør nogen fortræd med dine udskejelser, for jeg bryder mig virkelig ikke om ord som "amoralsk", "svigte" og "dårlig samvittighed" i denne sammenhæng, da sexkøb også kan føre rigtig meget positivt og dejligt med sig. Jeg forstår dog, til fulde, hvor dine følelser kommer fra, og de fleste sexkøbere har eller har haft dem. For svigter du i virkeligheden din hustru, når alt kommer til alt? Går der noget FRA hende, eller giver dine små eventyr dig i bund og grund så meget livsgnist, at de gør dig til en BEDRE ægtemand, og måske endda i yderste konsekvens forhindrer en skilsmisse? I den ideelle verden burde du jo selvfølgelig fortælle sandheden og tage den svære men insisterende snak omkring jeres manglende sexliv, herunder dine behov for andre kvinder osv, men nu er den virkelige verden sjældent ideel, og der kan derfor være mange grunde til, at du undlader at gøre dette - herunder bl.a kærligheden til hende og jeres fælles historik, angsten for at miste det hele osv. Det jeg mener, du bør gøre, ift. dit dilemma, er, at tage et kig på dig selv i spejlet og stille dig selv spørgsmålet om, HVORFOR du gør det, for når jeg læser dine skriv herinde, handler det ikke alene om et større sexdrive men i lige så høj grad om manglende ANERKENDELSE. Fylder den manglende anerkendelse meget, kan du "erobre" nok så mange skønne kvinder, men dit bæger vil vedblive tomt, og din jagt efter endnu et bytte vil fortsætte i det uendelige, hvilket blot forstærker de negative følelser, du har. Så kære @Mr. Sensual, SE på dig selv med ærlige og kærlige øjne, når du stiller dig selv spørgsmålet, for jeg fornemmer ikke, at du er helt ærlig herinde omkring dine virkelige bevæggrunde. Redigeret 22. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 22. Oktober, 2021 Nu har jeg altså læst mange af dine indlæg igennem og der er noget som jeg ikke forstår ud fra din selvkritik. Du virker nærmest stolt over dine udskejelser og et sted, skriver du ovenikøbet at du fortryder at du ikke var startet meget tidligere med at besøge GP er, hvordan hænger det sammen ? Noget andet jeg kan læse mig frem til, er at du kommer med kærlighedserklæringer ligefrem til kvinderne, det er der mine alarm lokker ringer, for så handler det jo ikke kun om sex som du søger uden om . Du kan altså ikke have meget respekt for din kone tænker jeg . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 22. Oktober, 2021 Den lille frøken skrev, for 15 timer siden: Du mærker selv om du har dårlig samvittighed eller ej. Vil det virkelig ændre på noget hvad andre siger du bør - eller ikke bør - føle? Kan man tvinge en følelse frem som ikke er der? Derfor mener jeg spørgsmålet er teoretisk, fordi du kan ikke lade andre diktere dig hvad du bør føle eller ikke føle Men min erfaring og indsigt siger mig at du ved at lyve samt bruge så mange penge ( har i fælles økonomi? ) overfor din livspartner, så graver du en dyb kløft imellem jer. Du skaber et tomrum fordi du lever et liv parallelt til jeres fælles liv, som hun intet ved om. Og det at hun intet ved om det, gør at du langsomt, men meget sikkert, vil grave kløften bredere og bredere, så du vil have svært ved at nå over til hende fordi i vil være for langt væk fra hinanden. Jo mere en hemmelighed fylder - jo mindre plads vil der være til det liv, der leves i det åbne, det fælles liv. Det ærlige liv. Hvis du gerne vil undgå at grave kløften dybere og bredere imellem jer, så er det nok en god ide at tage ansvar for jeres fælles liv og kærlighed og huske på at respekt for ens livspartner også handler om at turde være ærlig. Også selvom det ærlige gør ondt nogle gange. Dine ord rammer. Jeg tænker over dem. Kan godt se dine pointer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 22. Oktober, 2021 Lady Cherie skrev, for 5 timer siden: Davs For engangs skyld har jeg lyst til at skrive på en lidt anden måde end jeg plejer....så må det så være op til jer om det er det? Sidebemærkning...jeg kan godt li det der med i er "brødre"....jeres fader i ånden har sandelig haft travlt...hva?... Nå til Sagen.. Hr. Sensual Jeg har læst dit indlæg og tænkt lidt over det, nu ved jeg ikke hvor gammel du er? men det er jo sådan set underordnet, men mange mænd er meget glade for at fremstille sig selv...(jeg siger ikke det er det du gør her) (det er sådan generelt) friske og virile, hvor vi piger/kvinder/koner bliver grimme/tykke/rynkede...(jeg har lige selv fået at vide i en kommentar på en anmeldelse at jeg måtte have fået folkepension, få det havde skriveren fået....VÅS) Mænd træner i fitnesscenteret, for at se godt ud, imens lillemor træner med støvsugeren......"Hun gør ikke noget for at holde sig i form", siger ham, der spæner rundt på et løbebånd og kikker på stramme fitnesspiger. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Når han kommer hjem, så ser hun træt ud, men hun håber på at han har lyst til at holde om hende...kysse på hende, tage hende med ind i sengen og give hende en ordentlig tur, så hun kan vise at hun godt nok har læst "how to "sut rulle"... og hun tager også gerne det der frække sorte tøj på som hun har købt på post-ordre, som får hende til at se ret godt ud.....Hvis han da bare havde ringet og sagt:" skat jeg kommer hjem om 1 time". Så ville hun være omklædt og havde lagt make-up, taget de frække sorte strømper med søm på, og de lange sorte støvler. Men nu kom han aldrig på samme tid, og somme tider duftet han nybadet, trods han havde været på job, hele dagen. Hun vidste godt at en "mæt tyr bliver i folden"....men var han mæt? De havde det jo godt....rigtigt godt, ville de skilles? trods hun vidste, at han nok gik ud og brugte penge på sex? nej for hun fik noget der var meget mere værd, trykhed, nærhed, varme, ømhed, forståelse...al det man har med et andet menneske, som man elsker, og som man ved elsker en. Hun behøver ikke og vil ikke spørge....for det kommer ikke hende ved...Hvor og hvornår han har været noget sted henne. For det er komplet ligegyldigt. Hun ville bare gerne have, at han ikke følte dårlig samvittighed overfor hende, for det behøvede han ikke. For hun elsket ham og hun vidst at han elskede hende....og så var resten jo ligegyldigt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nu er der jo mange grunde til man går ud og køber sex: vi kender de fleste, men der er jo også alle de lyster, som der ikke snakkes så meget om, som de fleste koner, ihvertilfælde ikke vil "hører om".....som selv herinde, er nærmest noget der er ikke velset, noget der er noget fy. Så måske skulle nogle, engang imellem komme nogle, af deres fordomme til livs eller blive lidt klogere på nogle af dem på bdsm-boardet. Tak Lady Cherie for dine ord. Om tyre og kvinder, alder, og mænd der ser deres koner bliver ældre, men glemmer at iagttage sig selv i spejlet. Til info. Jeg er 61 og stadig liderlig. Jeg har været inde på din side og kunne måske godt trænge.......til at få rusket i nogle fordomme. Men jeg ved ikke om jeg tør. Men kors hvor har du klasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 22. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 6 timer siden: Følgende er skrevet med tanke på, at du ikke gør nogen fortræd med dine udskejelser, for jeg bryder mig virkelig ikke om ord som "amoralsk", "svigte" og "dårlig samvittighed" i denne sammenhæng, da sexkøb også kan føre rigtig meget positivt og dejligt med sig. Jeg forstår dog, til fulde, hvor dine følelser kommer fra, og de fleste sexkøbere har eller har haft dem. For svigter du i virkeligheden din hustru, når alt kommer til alt? Går der noget FRA hende, eller giver dine små eventyr dig i bund og grund så meget livsgnist, at de gør dig til en BEDRE ægtemand, og måske endda i yderste konsekvens forhindrer en skilsmisse? I den ideelle verden burde du jo selvfølgelig fortælle sandheden og tage den svære men insisterende snak omkring jeres manglende sexliv, herunder dine behov for andre kvinder osv, men nu er den virkelige verden sjældent ideel, og der kan derfor være mange grunde til, at du undlader at gøre dette - herunder bl.a kærligheden til hende og jeres fælles historik, angsten for at miste det hele osv. Det jeg mener, du bør gøre, ift. dit dilemma, er, at tage et kig på dig selv i spejlet og stille dig selv spørgsmålet om, HVORFOR du gør det, for når jeg læser dine skriv herinde, handler det ikke alene om et større sexdrive men i lige så høj grad om manglende ANERKENDELSE. Fylder den manglende anerkendelse meget, kan du "erobre" nok så mange skønne kvinder, men dit bæger vil vedblive tomt, og din jagt efter endnu et bytte vil fortsætte i det uendelige, hvilket blot forstærker de negative følelser, du har. Så kære @Mr. Sensual, SE på dig selv med ærlige og kærlige øjne, når du stiller dig selv spørgsmålet, for jeg fornemmer ikke, at du er helt ærlig herinde omkring dine virkelige bevæggrunde. Jeg mener at fornuftige folk kan være uenige om mange ting. Men at sige løgne og bedrag ikke skader nogen er nok noget af det mest naive lort jeg nogensinde har hørt. Der er utallige 1000er af historie bøger der kan fortælle dig præcist hvor meget det skader. Der er mange der klynger sig til ordsproget "Hvad man ikke ved har man ikke ondt af" for at klappe sig selv på skulderen over adfærd de ved ikke er okay. Hvis jeg fodrede dig menneskekød hver eneste dag men holdt det hemmeligt, er det udskejelser der ikke gør nogen fortræd? Du tager ikke skade af det, og hvis jeg fortalte dig det så ville det blot give dig smerte. Alligevel så vil sjovt nok alle personer sige, nej der vil jeg have sandheden at vide! Det er ikke op til dig at afgøre hvad sandhed din partner har brug for at vide og jo det er dybt umoralsk. Jeg kan kun håbe alle dine partnere bliver ved med at lyve og bedrage dig indtil du skifter mening om emnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 23. Oktober, 2021 (edited) Hej Mr. Sensual Jeg har luret en del på dette forum igennem et stykke tid og denne tråd fik mig til at oprette en bruger da jeg har gjort mig en del tanker omkring din situation. Jeg er ligefrem og direkte i min talemåde, så det skal ikke forveksles med nedlandende eller ondsindene intentioner – tværtimod. Se det som "tough love" Første punkt er udenomsknepperiet. Samvittighed eller ej, så bør du forholde dig til virkeligheden du har skabt rent pragmatisk. Du har bundet din partner op i en situation hvor sandheden om dit dobbeltliv vil briste hendes hjerte og meget muligt knække hende psykisk – hendes perspektiv på mænd, følelser om tillid, usikkerhed omkring sig selv. Dette ved du inderst inde godt. Det er det der gør din "hobby" eventyrlig som en gift mand; hazardspillet. Undskyldingerne om endnu en pokeraften hos Leif. Listen rundt i halvskumle lejlighedskomplekser. Det ekstra simkort. Underminere den seksuelle rus der giver dig et smil på læben, skjule den vedhængende duft af en fremmed kvinde under din cologne... Korte af det lange, du ved udemærket godt hvad du har gang i. Du er en high-roller der spiller med et andets menneske hjerte Andet punkt. Kedsomhed i ægteskabet. 20 år er en livstid. Som man siger; "Familiarity breeds contempt". Det er et mønster der går i gengang igen og igen, på tværs af tid, kontinenter og kultur. Man udtømmer simpelthen hinanden. Og hvor der på den positive side er forståelse, medfølelse og empati, så er der på den negative side en tør rutine, forudsigelse og kedsomhed. Jeg siger ikke det her for at være led, men realistisk. Måske tænder din kone ikke længere på dig. Det er ikke hendes egen, gennemtænkte rationelle beslutning, men hendes dybt indgroede, irationelle urinstinkt, hvilket sexualitet er den klareste udtrykkelse. Hendes sexdrift eller ej er underordnet, hvad der er vigtigt er din måde at tænde den som mand. Og intet slukker den hurtigere end kedsomhed. Jeg mindes om et citat fra filmen Hogfather – at mennesket er en "rising ape and fallen angel". Vi kan nok være så ærlige, rationelle, debaterende, civiliserede og moralske, men dyret i os ånder stadigt. Jeg er af den overbevisning at for at et godt ægteskab ikke skal rådne op i forudsigelighedens ædikke, så er det nødvendigt at genopfinde sig selv og forføre sin partner på ny. Altid at have et es oppe i ærmet. Dette gælder begge parter selvfølgelig – mange mænd bruger undskyldningen om lav sexdrift, når de i virkeligheden frastødes af overvægten, det korte hår, den fæle sved, dovenskaben og forudsigeligheden fra deres bedre halvdel. Hvad end man er ung single eller gammel gift, så har vi som mænd truffet det kort givet af moder natur, at vi betaler for den sødeste fissesaft med blod, sved og tårer, hvis jeg må være lidt vulgær. Og det er såmænd en fin handel, for det holder vores bedste kønsbestemte sider i skak. Som mand; styrke, disciplin, selvtillid, og fare (uforudsigelighed, spontanitet, ovarraskelse) GP'er er en lappeløsning. En illusion din liderlighed sætter valuta på. Du har bedre af at bruge din tid og penge på aftenskoler. Forny dig selv gennem tillærte evner såsom dans og kokkeri, smid nogle kilo, ændrer din stil, skærpe din tunge og udstråle en ungdommelig gnist af livsglæde og eventyr. Det går lige i trussen. Forfør din partner igen. Udforsk livet sammen, prøv nye ting og drop gamle vaner, frem for at koge i en opvaskevand der har stået på de seneste 20 år. Lugten alene dræber al lyst Redigeret 23. Oktober, 2021 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. Oktober, 2021 Catsuit skrev, for 3 timer siden: Hej Mr. Sensual Jeg har luret en del på dette forum igennem et stykke tid og denne tråd fik mig til at oprette en bruger da jeg har gjort mig en del tanker omkring din situation. Jeg er ligefrem og direkte i min talemåde, så det skal ikke forveksles med nedlandende eller ondsindene intentioner – tværtimod. Se det som "tough love" Første punkt er udenomsknepperiet. Samvittighed eller ej, så bør du forholde dig til virkeligheden du har skabt rent pragmatisk. Du har bundet din partner op i en situation hvor sandheden om dit dobbeltliv vil briste hendes hjerte og meget muligt knække hende psykisk – hendes perspektiv på mænd, følelser om tillid, usikkerhed omkring sig selv. Dette ved du inderst inde godt. Det er det der gør din "hobby" eventyrlig som en gift mand; hazardspillet. Undskyldingerne om endnu en pokeraften hos Leif. Listen rundt i halvskumle lejlighedskomplekser. Det ekstra simkort. Underminere den seksuelle rus der giver dig et smil på læben, skjule den vedhængende duft af en fremmed kvinde under din cologne... Korte af det lange, du ved udemærket godt hvad du har gang i. Du er en high-roller der spiller med et andets menneske hjerte Andet punkt. Kedsomhed i ægteskabet. 20 år er en livstid. Som man siger; "Familiarity breeds contempt". Det er et mønster der går i gengang igen og igen, på tværs af tid, kontinenter og kultur. Man udtømmer simpelthen hinanden. Og hvor der på den positive side er forståelse, medfølelse og empati, så er der på den negative side en tør rutine, forudsigelse og kedsomhed. Jeg siger ikke det her for at være led, men realistisk. Måske tænder din kone ikke længere på dig. Det er ikke hendes egen, gennemtænkte rationelle beslutning, men hendes dybt indgroede, irationelle urinstinkt, hvilket sexualitet er den klareste udtrykkelse. Hendes sexdrift eller ej er underordnet, hvad der er vigtigt er din måde at tænde den som mand. Og intet slukker den hurtigere end kedsomhed. Jeg mindes om et citat fra filmen Hogfather – at mennesket er en "rising ape and fallen angel". Vi kan nok være så ærlige, rationelle, debaterende, civiliserede og moralske, men dyret i os ånder stadigt. Jeg er af den overbevisning at for at et godt ægteskab ikke skal rådne op i forudsigelighedens ædikke, så er det nødvendigt at genopfinde sig selv og forføre sin partner på ny. Altid at have et es oppe i ærmet. Dette gælder begge parter selvfølgelig – mange mænd bruger undskyldningen om lav sexdrift, når de i virkeligheden frastødes af overvægten, det korte hår, den fæle sved, dovenskaben og forudsigeligheden fra deres bedre halvdel. Hvad end man er ung single eller gammel gift, så har vi som mænd truffet det kort givet af moder natur, at vi betaler for den sødeste fissesaft med blod, sved og tårer, hvis jeg må være lidt vulgær. Og det er såmænd en fin handel, for det holder vores bedste kønsbestemte sider i skak. Som mand; styrke, disciplin, selvtillid, og fare (uforudsigelighed, spontanitet, ovarraskelse) GP'er er en lappeløsning. En illusion din liderlighed sætter valuta på. Du har bedre af at bruge din tid og penge på aftenskoler. Forny dig selv gennem tillærte evner såsom dans og kokkeri, smid nogle kilo, ændrer din stil, skærpe din tunge og udstråle en ungdommelig gnist af livsglæde og eventyr. Det går lige i trussen. Forfør din partner igen. Udforsk livet sammen, prøv nye ting og drop gamle vaner, frem for at koge i en opvaskevand der har stået på de seneste 20 år. Lugten alene dræber al lyst Hej Catsuit, Dette indlæg tør jeg simpelt hen ikke svare detaljeret på, da jeg i så fald kommer til at afsløre mig selv, både privat og professionelt. Men jeg synes, at dine betragtninger er interessante, selv om du rammer en helt anden skydeskive, end den du forventer. Hold da op. Du skulle bare vide.....(slettet af selvcensuren)........ så ville du og flere andre opleve en latter, der er svær at stoppe. Værdsætter direct talk. Er selv sådan......og nu holder jeg kæft. Kompliment og mange hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 23. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden: Hej Catsuit, Dette indlæg tør jeg simpelt hen ikke svare detaljeret på, da jeg i så fald kommer til at afsløre mig selv, både privat og professionelt. Men jeg synes, at dine betragtninger er interessante, selv om du rammer en helt anden skydeskive, end den du forventer. Hold da op. Du skulle bare vide.....(slettet af selvcensuren)........ så ville du og flere andre opleve en latter, der er svær at stoppe. Værdsætter direct talk. Er selv sådan......og nu holder jeg kæft. Kompliment og mange hilsener fra Mr. Sensual Du griner ad @Catsuits velskrevne indlæg. Ha ha ha... hvad sjovt. Han rammer jo helt ved siden af. Men det er jo problemet med at bare være lidt almindeligt semiærlig når man er "hudløst ærlig". Hvordan skal nogen kunne vide? Mange tager dig alvorligt og prøver at sige dig noget udfra vores forskellige erfaringer, men undtaget dem som råder dig at knalde løs eftersom du kun har et liv og dårlig samvittighed bare er noget kirken fundet på og sandheden er ikke altid så god etc.... så falder indlæggene plat i forældet vand. Det hele bliver en gætteleg. Jeg ved ikke noget om dig eller dit liv, men jeg har på fornemmelsen at dit behov for opmærksomhed er lige så stort som dit behov for unikke sko. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 24. Oktober, 2021 Nogle mennesker går over grænsen for, hvad vi betragter som “normale” og bliver en lystløgner. Og så kommer spørgsmålene: gør de det med vilje? Er de opmærksomme på det? Er de klar over den skade, de forårsager andre? Desværre i de fleste tilfælde nej. Og værst af alt, hvis vi forsøger at hjælpe dem, vil de afvise os eller bare fortælle en endnu større løgn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 24. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 14 timer siden: Du griner ad @Catsuits velskrevne indlæg. Ha ha ha... hvad sjovt. Han rammer jo helt ved siden af. Men det er jo problemet med at bare være lidt almindeligt semiærlig når man er "hudløst ærlig". Hvordan skal nogen kunne vide? Mange tager dig alvorligt og prøver at sige dig noget udfra vores forskellige erfaringer, men undtaget dem som råder dig at knalde løs eftersom du kun har et liv og dårlig samvittighed bare er noget kirken fundet på og sandheden er ikke altid så god etc.... så falder indlæggene plat i forældet vand. Det hele bliver en gætteleg. Jeg ved ikke noget om dig eller dit liv, men jeg har på fornemmelsen at dit behov for opmærksomhed er lige så stort som dit behov for unikke sko. Læs "Tak fra Mr. Sensual" og bliv klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 24. Oktober, 2021 Riesenschwanz skrev, for 5 timer siden: Nogle mennesker går over grænsen for, hvad vi betragter som “normale” og bliver en lystløgner. Og så kommer spørgsmålene: gør de det med vilje? Er de opmærksomme på det? Er de klar over den skade, de forårsager andre? Desværre i de fleste tilfælde nej. Og værst af alt, hvis vi forsøger at hjælpe dem, vil de afvise os eller bare fortælle en endnu større løgn. Læs "Tak fra Mr. Sensual" og bliv klogere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 24. Oktober, 2021 Læs og forstå “Mr. Fattigfin” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 24. Oktober, 2021 Sjovt, så mange uskyldige der pludselig dukker op og moraliserer. Mon ikke den ene er ligeså røget som den anden er speget, når alt kommer til alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. Oktober, 2021 Lillemorten skrev, for 23 timer siden: Sjovt, så mange uskyldige der pludselig dukker op og moraliserer. Mon ikke den ene er ligeså røget som den anden er speget, når alt kommer til alt Der rammer du fuldstændig uden for skiven kære ven . Ikke alle er gift eller har en partner som er herinde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 25. Oktober, 2021 AmagerStang skrev, 1 time siden: Ikke alle er gift eller har en partner som er herinde . Jeg har i hvert fald ikke en partner som er herinde. Håber jeg.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Jeg har i hvert fald ikke en partner som er herinde. Håber jeg.... Man skal aldrig sige aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 25. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 21.10.2021 at 21:30: Hej igen, En korrespondance med et par af brødrene herinde fik mig til at reflektere, hudløst ærligt, over - mig selv og min amoralske adfærd. Jeg køber sex hver uge. Svigter dermed min hustru igennem 25 år. Jeg gør det endda uden skrupler, og jeg bruger cirka 6000 kroner hver måned på at blive tilfredsstillet. Penge som jeg kan skjule for hende. I virkeligheden har jeg det ikke så godt med at gøre det, men jeg har brug for pigerne og spændingen, da jeg ikke har noget sexliv derhjemme udover et blowjob om ugen. Hun er sød og smuk, men kan af fysiske /hormonelle årsager ikke gennemføre et samleje. Det er en øm tå og mere end det. Hun vil ikke rigtig erkende det og håber stadig. Men det betyder, at hun ikke prøver at gøre noget ved det. Måske fordi sandheden er svær at se i øjnene for en kvinde, ja for os alle, selv om jeg har bragt emnet op mange gange. Resultater er at problemet bliver parkeret i en slags ingenmandsland, hvilket betyder, at vi ikke har haft sex i 4-5 år. Jeg er viril og frisk og elsker sensualitet. Deraf mit dæknavn herinde. Nyder at lege med pigerne. Nyder nærværet og den intime berøring, og selvfølgelig også klimaks, når to voksne mennesker samarbejder for at opnå erotisk glæde. Så jeg spørger alle her. Skal jeg, og sikkert mange andre mænd, virkelig have dårlig samvittighed over at krydre vores liv med sex spsk. erotik hver uge, når vi ikke kan få det derhjemme? Mange hilsener fra Mr. Sensual Sex er jo flere ting og det er jo det ikke mund,hænder,bryster,numrene der er syg, hvis du tænker på at komme med andre ideer til hende så kunne det blive en nemmere tilgang til god sex igen. PS hun kan få hormon piller til at hjælpe så det ikke gør ondt eller er ubehaligt at have sex. Vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. Oktober, 2021 Caya6 skrev, for 42 minutter siden: Sex er jo flere ting og det er jo det ikke mund,hænder,bryster,numrene der er syg, hvis du tænker på at komme med andre ideer til hende så kunne det blive en nemmere tilgang til god sex igen. PS hun kan få hormon piller til at hjælpe så det ikke gør ondt eller er ubehaligt at have sex. Vh caya Tak for dine forslag Caya6, Vi arbejder med hele paletten, som du er inde på. Noget andet er så, at min lyst/trang til sex er meget større end hendes. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 25. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 55 minutter siden: Vi arbejder med hele paletten, som du er inde på. Noget andet er så, at min lyst/trang til sex er meget større end hendes. Mange hilsener Mr. Sensual En god idé: Bliv selv medicineret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg