Hop til indhold
Johnboy

Bange for købesex

Recommended Posts

Hej - Er det nogen af jer der er bange for at blive smittet med f.eks. aids af en prostitueret, selv om I bruger kondom?

Her tænker jeg på om hendes sekret kan smitte hvis det bliver påført andre steder end rundt om kondomet. Eller hvis en kunde med kønsygdom har sprøjtet sin sperm på hendes bryster, hvorefter en ny kunde slikker hendes bryster 10 minutter efter - er det ikke en risiko?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnboy skrev, for 50 minutter siden:

Hej - Er det nogen af jer der er bange for at blive smittet med f.eks. aids af en prostitueret, selv om I bruger kondom?

Her tænker jeg på om hendes sekret kan smitte hvis det bliver påført andre steder end rundt om kondomet. Eller hvis en kunde med kønsygdom har sprøjtet sin sperm på hendes bryster, hvorefter en ny kunde slikker hendes bryster 10 minutter efter - er det ikke en risiko?

Chancen er meget lille for at blive smittet af HIV, når I bruger kondom.
Ift. din anden betænkning, så bader pigen selvfølgelig mellem hver kunde (medmindre du vælger en af de helt billige oplevelser, hvor pigen kan være tvunget ud i det).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnboy skrev, 1 time siden:

Er det nogen af jer der er bange for at blive smittet med f.eks. aids af en prostitueret, selv om I bruger kondom?

Nej, nej, og meget lidt - så nej.

Desuden bliver man ikke "smittet med AIDS." Det kræver ikke den store Google-søgning at uddanne sig på området. Jeg vil anbefale du starter dér, hvis smitte via obskure veje er noget du frygter :)

Meget kort og simpelt fortalt:
HIV er en virus, som man kan risikere at pådrage sig. AIDS er en sygdomstilstand der følger i kølvandet, såfremt man ikke medicinerer sig mod at HIV udvikler sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort sagt... Så længe der går noget tid mellem kontakt, så er du ikke i smittefare. 

Fx: "kan jeg blive gravid af at sidde på et offentligt toilet?" 

Svar: Ja, hvis du sætter dig på en pik... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...