Hop til indhold
Mikkelræv

Overdrevet dårlig Thai massage i Horsens

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272598

Jeg var i Horsens her i ugen og tænkte jeg skulle ende dagen med en gang god massage mm.

Jeg blev som det første spurgt om "Fuld pakke".. nej ellers tak.

Den ene var grimmere end den anden, men heldigvis var det den kønneste af dem, der skulle massere mig. Vil tro at det er hende på billedet, selv om det nok er 10 år gammelt.

Aldrig har jeg fået smurt så meget olie ud på min krop. Det var helt til grin. Måtte flere gange bede hende om at trykke hårdere, da det var den mest lallede gennemgang af en rutine hun kendte alt for godt. Totalt værdiløst! 

Jeg skulle spørge og forklare med tegnsprog for at få et bad efterfølgende, ude i noget der minder om et køkken alrum/bryggers som var fyldt med mad og ragelse, hvor der stod en brusekabine. Som selvfølgelig var totalt stoppet, så jeg kunne soppe rundt i kønshår og gammel olie og intimsæbe. Fy for satan.

Det er ultimativt den værste oplevelse jeg har haft ved en thai. Jeg vil derfor fraråde på det kraftigste, at man besøger det sted, i nogen som helst sammenhæng ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Mikkelræv skrev, for 24 minutter siden:

Den skulle ha været under anmeldelser. Min fejl:)

Måske der er en admin der vil hjælpe til?

Hvis du er hurtig kan du selv flytte den, du kan redigerer op til en time efter udgivelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkelræv skrev, den 23.10.2021 at 16:51:

https://annoncelight.dk/showad/272598

Jeg var i Horsens her i ugen og tænkte jeg skulle ende dagen med en gang god massage mm.

Jeg blev som det første spurgt om "Fuld pakke".. nej ellers tak.

Den ene var grimmere end den anden, men heldigvis var det den kønneste af dem, der skulle massere mig. Vil tro at det er hende på billedet, selv om det nok er 10 år gammelt.

Aldrig har jeg fået smurt så meget olie ud på min krop. Det var helt til grin. Måtte flere gange bede hende om at trykke hårdere, da det var den mest lallede gennemgang af en rutine hun kendte alt for godt. Totalt værdiløst! 

Jeg skulle spørge og forklare med tegnsprog for at få et bad efterfølgende, ude i noget der minder om et køkken alrum/bryggers som var fyldt med mad og ragelse, hvor der stod en brusekabine. Som selvfølgelig var totalt stoppet, så jeg kunne soppe rundt i kønshår og gammel olie og intimsæbe. Fy for satan.

Det er ultimativt den værste oplevelse jeg har haft ved en thai. Jeg vil derfor fraråde på det kraftigste, at man besøger det sted, i nogen som helst sammenhæng ! 

Jeg har også været der, og kan kun tilslutte mig Mikkelrævs oplevelse.

Det var så ringe en oplevelse, at jeg aldrig sætter mine ben derinde igen. Jeg blev "masseret" af indehaveren selv, og udover at hun (så snart tøjet er faldet af) ligner jeg ved ikke hvad, så kan hun hverken  finde ud af massage eller handjob, så jeg var virkelig glad for, at jeg sagde nej tak til fuld pakke, som jeg i øvrigt blev tilbudt allrede inden jeg kom ind i massagerummet. De prøvede i den grad til, og presser helt vildt på for, at man skal sige ja tak. Det var min klare opfattelse, at du kan få ALT derinde, bare du vil betale godt for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...