Hop til indhold
Dolken21

Danske Cassandra - En frygtelig oplevelse ...

Recommended Posts

Her kommer min anmeldelse af danske Cassandra, der kan besøges hos bl.a. Vordingborgpigerne, Eventyrpigerne og ofte hos Seductiongirls. Sikkert flere steder ...

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/cassandra3/index.php

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/cassandra3/index.php

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/cassandra/

Havde egentlig set frem til mit besøg, da jeg længe har haft kigget på Casandra hos overstående steder, men blev overraskende skuffet.

Billederne passer for det første slet ikke. Hun er mørkhåret og hipster hår (stadig langt) + en masse tatoveringer.

Der var ABSOLUT ingen indlevelse overhovedet ... hun kiggede ikke engang på en. Ingen smil. Ingenting.

Man må stort set ikke røre hende. Hendes bryster er ømme og stenhårde!

Da jeg "trængte" ind i hende, føles det ikke som om det var rigtigt. Da jeg lå der i missionær - lød det som en balje med vand blev skvulpet frem og tilbage.

Er der nogen, som har oplevet noget lignende? Er det normalt, at pigerne har en ballon eller anden genstand op i underlivet og fylder den med vand eller lignende eller er denne tanke helt væk?

Hun lå og sagde små lyde hele tiden. Ved ikke om hun er psykisk ustabil eller andet, men hun virkede relativt væk i øjnene og som sagt ingen indlevelse overhovedet ...

Det var en frygtelig oplevelse ... og lillemanden blev mindre og mindre stiv og kunne slet ikke få det til at fungere - eftersom jeg blev ved med at høre vand skvulpe og kunne ikke få tankerne væk fra, om det bare var en ballon eller andet jeg trængte op i?

Jeg havde en underlig fornemmelse og en tomhed, da jeg kørte hjem igen. 1200 kr. fattigere og en elendig oplevelse, som jeg ikke ønsker for nogen.

Det er første gang, at jeg har oplevet dette med et besøg hos en glædespige, men nu er jeg da i tvivl om jeg overhovedet skal besøge en igen efter denne skrækkelige oplevelse med absolut ingen indlevelse overhovedet!

Sted: 7/10

Pigen: 1/10

Sex: 1/10

Kan absolut overhovedet ikke anbefale denne pige. 

Håber andre kan berette om en lignende oplevelse eller kender til noget alá overstående?

//Dolken - en skuffet mand ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 12 minutter siden:

Var det en vandseng? - Det kunne evt forklare den skvulpende lyd? 

Ingen af stederne har vandseng:P.. Har tilbragt tid alle 3 steder.. Det virker også rimelig upraktisk på et bordel så jeg tænker ikke det er tilfældet.. 

Dog virker det mere plausibelt end at pigen skulle have haft en vandballon oppe i sig:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 11 minutter siden:

Var det en vandseng? - Det kunne evt forklare den skvulpende lyd? 

Hmm, det kan faktisk godt være. Har desværre ingen idé, om hvordan en vandseng føles, men har været der 2 gange før og besøgt andre piger, hvor det bestemt ikke var sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ingen af stederne har vandseng:P.. Har tilbragt tid alle 3 steder.. 

Okay, tak for svar - så kan det ikke være det. Må jeg skrive en privatbesked til dig Jennifer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være, at det her er lidt søgt, men har i ikke prøvet at hoppe rundt umiddelbart efter at have bællet en masse vand eller anden væske (for det gør vi jo alle så tit :D)? Var det sådan en skvulpen? For jeg har faktisk prøvet at høre skvulp fra min mave ved hvert stød efter at have bællet lidt for meget vand lige inden sådan en tur :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

Det kan godt være, at det her er lidt søgt, men har i ikke prøvet at hoppe rundt umiddelbart efter at have bællet en masse vand eller anden væske (for det gør vi jo alle så tit :D)? Var det sådan en skvulpen? For jeg har faktisk prøvet at høre skvulp fra min mave ved hvert stød efter at have bællet lidt for meget vand lige inden sådan en tur :ph34r:

Det er umiddelbart ikke noget jeg selv har oplevet eller hørt om før, men kan da ikke 100 % afkræfte, at det ikke kan være dette ... 

Og nej det var ikke sådan en skvulpen. Det lød mere som sengen eller noget oppe i hende - svært at forklare, men har aldrig set eller hørt det før - ej heller hos andre, så derfor jeg er meget nysgerrig på, hvad søren det har været. I og med at hun virker ret erfaren og professionel og absolut ingen indlevelse, er min første tanke jo, at der må være noget op i hende eller lignende, siden det føles så mærkeligt omkring penis, da vi lå i missionær.

Har bare aldrig oplevet noget lignende :s

Redigeret af Dolken21
Manglede noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, Lige nu:

Det er umiddelbart ikke noget jeg selv har oplevet eller hørt om før, men kan da ikke 100 % afkræfte, at det ikke kan være dette ... 

Har bare aldrig oplevet noget lignende :s

Ja, jeg troede bare, at der var andre end mig, der havde prøvet det :D 

Og hvis stemningen ellers er god, er det jo også bare noget, man griner af og hugg…host…hygger videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Og hvis stemningen ellers er god, er det jo også bare noget, man griner af og hugg…host…hygger videre. 

Lige præcis og er helt enig.

Der var dog som sagt absolut ingen indlevelse, så det var en ret tør og kedelig oplevelse over-all.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være, at nogen der tilbyder gult brusebad kan hjælpe med at opklare mysteriet? De skal vist bælle en del vand for at kunne levere.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 47 minutter siden:

Vand??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 57 minutter siden:

Det hammer irriterende når det sker:lol:.. Har skam prøvet det mere end et par gange og det var umiddelbart også mit bedste bud^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det hammer irriterende når det sker:lol:.. Har skam prøvet det mere end et par gange og det var umiddelbart også mit bedste bud^_^.. 

Med fare for afsporing, så vil jeg sige at skedeprutter er værre end maveskvulp. De kan dog undgås hvis man trykudligner, ved lige trykker dilleren hårdt til siden for hvert 5 prik. 
Og så er der alle de andre lyde som kroppen ufrivilligt afgiver under udførelse af hårdt arbejde :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En virkelig trist oplevelse for dig og 1200 kr ud af vinduet. 

Men når jeg læser sådan noget får jeg mest af alt ondt af pigen for det må være et helvede for hende og hun burde stoppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos franske Jessy i sidste uge, og der var også rigtig høje skvulpelyde i missionæren. Her var dog tale om lyden af red bull i mavsen, udsat for virkelig ophidset ungersvend. Ganske ufarligt, omend lidt distraherende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Der var engang... dengang da du Nikita var aktiv - at mange underskønne danske piger var i denne branche og man kunne have dejlige oplevelser med masser af indlevelse. Jeg synes det er længe siden og jeg tror personligt at branchen er blevet mindre attraktiv for danske piger og derfor er kvaliteten også dalet. Nogle gange kommer de gode gamle dage ikke igen og man må finde gode nye dage :wub:

/B

P.S: Jeg nåede aldrig at få en tid hos dig selvom jeg prøvede flere gange men din kollega Alia var underskøn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 6 timer siden:

Her kommer min anmeldelse af danske Cassandra, der kan besøges hos bl.a. Vordingborgpigerne, Eventyrpigerne og ofte hos Seductiongirls. Sikkert flere steder ...

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/cassandra3/index.php

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/cassandra3/index.php

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/cassandra/

Havde egentlig set frem til mit besøg, da jeg længe har haft kigget på Casandra hos overstående steder, men blev overraskende skuffet.

Billederne passer for det første slet ikke. Hun er mørkhåret og hipster hår (stadig langt) + en masse tatoveringer.

Der var ABSOLUT ingen indlevelse overhovedet ... hun kiggede ikke engang på en. Ingen smil. Ingenting.

Man må stort set ikke røre hende. Hendes bryster er ømme og stenhårde!

Da jeg "trængte" ind i hende, føles det ikke som om det var rigtigt. Da jeg lå der i missionær - lød det som en balje med vand blev skvulpet frem og tilbage.

Er der nogen, som har oplevet noget lignende? Er det normalt, at pigerne har en ballon eller anden genstand op i underlivet og fylder den med vand eller lignende eller er denne tanke helt væk?

Hun lå og sagde små lyde hele tiden. Ved ikke om hun er psykisk ustabil eller andet, men hun virkede relativt væk i øjnene og som sagt ingen indlevelse overhovedet ...

Det var en frygtelig oplevelse ... og lillemanden blev mindre og mindre stiv og kunne slet ikke få det til at fungere - eftersom jeg blev ved med at høre vand skvulpe og kunne ikke få tankerne væk fra, om det bare var en ballon eller andet jeg trængte op i?

Jeg havde en underlig fornemmelse og en tomhed, da jeg kørte hjem igen. 1200 kr. fattigere og en elendig oplevelse, som jeg ikke ønsker for nogen.

Det er første gang, at jeg har oplevet dette med et besøg hos en glædespige, men nu er jeg da i tvivl om jeg overhovedet skal besøge en igen efter denne skrækkelige oplevelse med absolut ingen indlevelse overhovedet!

Sted: 7/10

Pigen: 1/10

Sex: 1/10

Kan absolut overhovedet ikke anbefale denne pige. 

Håber andre kan berette om en lignende oplevelse eller kender til noget alá overstående?

//Dolken - en skuffet mand ...

Jeg havde den samme oplevelse, men hos en anden dame.

Jeg var så påvirket og traumatiseret, at blev nødt til at onanere hjemme, bare for at være sikker på, at jeg ikke mistede min virilitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

Med fare for afsporing, så vil jeg sige at skedeprutter er værre end maveskvulp. De kan dog undgås hvis man trykudligner, ved lige trykker dilleren hårdt til siden for hvert 5 prik. 
Og så er der alle de andre lyde som kroppen ufrivilligt afgiver under udførelse af hårdt arbejde :rolleyes:

Sex afgiver altså bare alskens sjove lyde, væsker og andet snaller - det er ikke for sarte sjæle :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Sex afgiver altså bare alskens sjove lyde, væsker og andet snaller - det er ikke for sarte sjæle :D 

Det er gået op for mig at sex er lidt dyrisk :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...