TheDude69 121 Skrevet 25. Oktober, 2021 (edited) har lige besøgt sexy sara i odense, siden der ingen anmeldelser af hende ville jeg tage en for holdet hvilket jeg så har fortrudt Jeg mødte op til hendes sted og hun var nogenlunde i mødekommende, jeg tog et hurtigt bad og vi begyndte så det der plejede at være det sjove. Hun satte gummi på mig og efter prøvede hun at give et blowjob, men dette varede meget kort. Hun lagede sig så på ryggen og var klar til missionær. Dette var okay, men ingen kys med tunge som stod i annoncen. hun kan heller ikke lide at man tager hende dybt, hun brokkede sig hele tiden over den var for stor(synes ikke selv den er stor). spurgte om hun ville ride mig, men det ville hun ikke pga. størrelsen. Efter 5-7min stoppede hun mig og beskyldte mig for at have taget "drugs" fordi jeg kunne holde i så "lang tid" hvilket endte med jeg gik inden jeg blev færdig. kommer hvert fald ikke igen Obligatoriske link https://annoncelight.dk/showad/329674 Redigeret 25. Oktober, 2021 af TheDude69 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bramfri 58 Skrevet 1. November, 2021 Er hendes billeder repræsentative? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 94 Skrevet 1. November, 2021 (edited) Bramfri skrev, for 4 timer siden: Er hendes billeder repræsentative? Måske er det bare mig, men jeg ser ingen billeder i hendes annonce. https://annoncelight.dk/showad/329674 Der er heller ikke et telefonnummer hun kan kontaktes på. Både anmeldelsen og annoncen gør, at jeg i hvert fald holder mig langt væk fra hende. Redigeret 1. November, 2021 af Montesquieu Manglede link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 1. November, 2021 Montesquieu skrev, for 51 minutter siden: Måske er det bare mig, men jeg ser ingen billeder i hendes annonce. https://annoncelight.dk/showad/329674 Der er heller ikke et telefonnummer hun kan kontaktes på. Både anmeldelsen og annoncen gør, at jeg i hvert fald holder mig langt væk fra hende. der er billeder. med avis og det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 94 Skrevet 1. November, 2021 Randy skrev, for 3 timer siden: der er billeder. med avis og det hele. Nu har jeg prøvet at klikket på linket flere gange, og der er altså ingen billeder i forbindelse med annoncen. Jeg har vedhæftet foto af, hvordan annoncen ser ud lige efter annoncens tekst. Årsagen kan muligvis skyldes, at jeg ser websitet på mobil. Normalt har jeg bare aldrig problemer med at se billeder ved de enkelte annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 1. November, 2021 Montesquieu skrev, for 2 minutter siden: Nu har jeg prøvet at klikket på linket flere gange, og der er altså ingen billeder i forbindelse med annoncen. Jeg har vedhæftet foto af, hvordan annoncen ser ud lige efter annoncens tekst. Årsagen kan muligvis skyldes, at jeg ser websitet på mobil. Normalt har jeg bare aldrig problemer med at se billeder ved de enkelte annoncer. klik på brugernavnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 94 Skrevet 1. November, 2021 For god ordens skyld viser jeg lige, hvordan annoncen ser ud fra starten af. Her kan man se, at der ER tale om den annonce som trådstarteren har henvist til. Det er bare yderst mærkværdigt, at overskriften er “SEXY Sara”, men feltet med kontaktinformation siger “Hot Emma”. Og jeg har altså på ingen måde taget billeder af to forskellige annoncer og på fejlagtig vis sat dem sammen. Jeg håber der er andre, der kan bakke ovenstående op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 94 Skrevet 1. November, 2021 Randy skrev, for 3 timer siden: klik på brugernavnet Tak for tippet. Det hjalp gevaldigt. Nu kan jeg se fotos og info. Men det får mig ikke til at ændre mening. Det bliver ikke til visit for mit vedkommende. Tværtimod. Jeg har det umanerligt svært med piger/kvinder med tatoveringer - specielt store og over hele kroppen. Totalt turn-off for mig. Heldigvis er det et frit land vi lever i og smag og behag er forskellige. Så hende må I gerne beholde for jer selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. November, 2021 Montesquieu skrev, for 5 timer siden: Så hende må I gerne beholde for jer selv. Med den anmeldelse tror jeg da heller ikke hun bliver overrendt med folk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 2. November, 2021 Hvad ville der mund ske hvis man begyndte og råbe og skrige at man vil have sine penge igen. Det er jo en vind vind situation. Hun opholder sig sikkert ulovligt i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 2. November, 2021 (edited) det var den annonce der hedder "sexy sara" som jeg valgte at tage ud og besøge hende ud fra... men billederne under hot emma, passer med den pige jeg mødte... Dog som i kan se gemmer hun sin mave eller sidder på måde hvor man ikke kan se om hun er "en stor pige"... hendes mave er hvertfald noget størrer end jeg havdet regnet med Redigeret 2. November, 2021 af TheDude69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 2. November, 2021 TheDude69 skrev, den 25.10.2021 at 12:57: Efter 5-7min stoppede hun mig og beskyldte mig for at have taget "drugs" fordi jeg kunne holde i så "lang tid" Husk at medbring egen stof-test-apparat næste gang just in case: kunne man foreslå Trunterne at betale pr minut og så have et tikkende ur stående ved siden af: 20-25,- kr pr minut virker vel fair og så kan hun selv bestemme, hvor meget, hun vil tjene og have incitament til ikke at få dig til at komme. At betale timepris for en, der ret beset har interesse i at få dig til at komme (hurtigts muligt for egen skyld), er jo lidt omvendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg