Sugarmandis 2 Skrevet 26. Oktober, 2021 Hej Boys https://annoncelight.dk/showad/327577 Er lidt i tvivl omkring hende her. Er det fusk (Veri Pigen) ? Det undrer mig at der ikke findes noget om hende herinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 26. Oktober, 2021 Sugarmandis skrev, for 15 minutter siden: Det undrer mig at der ikke findes noget om hende herinde! Hendes AL profil er oprettet i sidste uge(15/09/21), så der er vel ikke noget at sige til at der ikke er nogle anmeldelser af hende endnu. Du kan jo vælge at tage en for holdet. (Dog ville jeg aldrig selv tage til en GP, som har så kort en tekst og ingen billeder.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 26. Oktober, 2021 Erfaringsmæssigt vil jeg holde mig langt, langt væk fra GP med den type annonce, og ingen billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 26. Oktober, 2021 Det svarer til at sælgeen bil på bilbasen uden billeder i sin annonce! Useriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg