gry 298 Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Jeg har spurgt om det et par gange men det kun fordi at jeg ikke er så meget for at ligge og høre på en anden knepper i rummet ved siden af…kun derfor …. Og især træls hvis de var igang da jeg kom og stadigvæk er i gang når jeg er færdig ….kald mig mærkelig. Redigeret 27. Oktober, 2021 af cocacolazero 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 27. Oktober, 2021 Nu er jeg på den anden side af kunde/service forholdet, men umiddelbart vil jeg da mene jeg kan være bedøvende ligeglad med om du har en bodyguard, 3 brødre og en svigermor inde ved siden af. Bare jeg ikke skal hilse på dem. 6 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg får kryb over det spørgsmål (og iøvrigt også, når mænd herinde skriver, at pigen er alene i lejligheden), jeg spørger gerne, om han har tænkt sig at slå mig ihjel, siden det er vigtigt. Det vedkommer ingen, om jeg har bodyguards og vagthunde eller ej…. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 27. Oktober, 2021 Personligt synes jeg det er lidt aftændende at drible dyner, når der sidder 117 andre personer og en puddel inde ved siden af. Det er ikke noget jeg spørger om, men oplever jeg for meget trasken rundt udenfor døren eller i rummet inde ved siden af, så kommer jeg med sikkerhed ikke igen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) gry skrev, for 30 minutter siden: Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. Jeg ville blive bekymret, hvis det var mig, for det vedkommer absolut INGEN, om jeg er alene eller ej, og burde heller ikke være vigtigt ift. en aftale med dig - og så må han jo bare blive væk, hvis det er. Brug ALTID din mavefornemmelse når du laver aftaler, for den tager virkelig sjældent fejl, hvis du lytter godt efter. Redigeret 27. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) gry skrev, for 33 minutter siden: Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. Personligt er det mig ligegyldigt om du er alene eller om der er flere på arbejde sammen sted, somsagt hvis jeg har lavet en aftale med dig, så er det dig jeg skal nyde den aftalte tid sammen med, så ønsker jeg ikke at møde de andre på stedet også selvom om det kunne være nogle der skulle beskytte dig, har været på besøg mange steder, hvor jeg kunne høre mænd sidde i køkkenet og snakke mens jeg aftalte og betalte pigen,kvinden,som derefter gik ud og aflevere pengene til dem der sad i køkkenet, hvorefter pigen, kvinden kom ind og vi gik langsomt igang med at nyde hinanden efter aftale. Men hvis du er blevet truet før, er det en god ide at have en i huset, lejligheden hvis der skulle dukke en som du ville følge dig udtryk ved efter samtalen, dog hvis du synes at vedkommende der dukker op lever ikke op til dine forventninger, må man gerne afvise dem og bede dem at gå, selvom måske bliver kunden sur, men f... det og omvendt fra kunden side, hvis jeg ikke selv synes der er god kemi, kontakt ved døren, siger jeg undskyld, men jeg er desværre ikke interesseret alligevel og går med ære og værdighed,samt respekt overfor hende. Redigeret 27. Oktober, 2021 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg er ofte blevet spurgt om det samme, og jeg kan sige at, vi danske piger, der arbejder sammen, aldrig er alene. Vi er to, og hjælper hinanden med diverse ting. Jeg får også myrekryb af spørgsmålet, især da nogle mænd på ingen måde er flinke, men også fordi der findes grupper af mænd, der kommer for at udsætte os for diverse vold og trusler samt voldtægt og iøvrigt også vil have de penge vi måtte have liggende. ikke alle kvinder får anmeldt den slags, og måske især ikke de udenlandske kvinder, men jeg kan forsikre for at vi vil gøre det. Når det er skrevet og sagt, kan jeg også godt forstå mændenes spørgsmål, men det kommer meget an på, hvordan de stilles, og om der er en forklaring med. Mange mænd ønsker diskretion, andre er ligeglade. De mænd, der ønsker diskretion, og helst ikke vil høre at der er andre på stedet endsige møde nogle i opgangen. De mænd fortjener selvfølgelig bedst muligt at vide, hvad de går ind til ved besøget. Er begge vi tøzer optaget på samme tid, går vi altid forrest ud i gangen, og ser om der er fri bane til at komme ud af døren eller for at tage imod. Så for mig/os kommer det meget an på henvendelsen. Hvis der i første besked blot står “ er du alene “ Så kommer der ingen svar retur. fortsat god dag Samantha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trine49 Skrevet 27. Oktober, 2021 Oplever det også af og til at gæsten spørger om det på sms. Hvilket gør mig lidt utryg inden vedkommende evt dukker op. Så lidt en dårlig start på et møde Kommer vel ikke gæster ved om man er alene, eller ej ? og tror alle piger herinde kan garantere at i to ihvertfald er alene i værelset Men giver Landsbytossen ret i at gæsten ikke skal høre lyde, trampen osv ved siden af, det er da total turnoff og mangelfuld respekt for dén besøgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 Ville ALDRIG arbejde alene hvis jeg var massage pige, der er desværre psykopater alle steder . Blokerer dem som spørger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 401 Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg kan godt se hvordan det kan opfattes som et meget upassende spørgsmål. Jeg kan også se hvorfor nogle kunder kunne være interesserede i at spørge uden at det nødvendigvis betyder at de er up to no good. Dels er der perspektivet med at man måske har oplevet at blive distraheret af støj i lejligheden, men det kunne også være kunder der prøver at undgå "handlede" piger og som tænker at hvis der er andre i lejligheden så er det nok en pimp der styrer pigen. Jeg ville ikke have nogen betænkeligheder ved at besøge en pige hvor der er andre i lejligheden - det vil jeg sådan set tro der har været på de fleste af mine besøg. Men det har jeg jo ikke mærket noget til og så er det jo præcis som det skal være. Hvis pigen rent faktisk arbejder alene, kan jeg virkeligt godt forstå hun ikke har lyst til at afsløre det på forhånd. I din situation ville jeg nok svare noget i stil med: "Nej, jeg er af sikkerhedsmæssige årsager ikke alene, men jeg garanterer at det ikke er noget du kommer til at mærke noget til under dit besøg." 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 27. Oktober, 2021 Fuld forståeligt at i afviser kunden på sådan en forespørgsel. Jeg er selv lidt privat anlagt og har endnu ikke spurgt, men hvis jeg skulle spørge, så ville det være for ikke skulle forbi en flok piger eller møde andre kunder og så ville jeg spørge om jeg kan komme diskret ind til pigen uden at skulle konfronteres med en masse andre personer. Der må gerne være andre, men jeg kan ikke lide at møde dem. For mig er det grænseoverskridende bare at skulle møde pigen, inkl. at dele mine fantasier med hende - fantasier som jeg aldrig har delt så åbent med andre. Men sådan er gamet jo. Vi har kun relativ kort tid sammen og så må man bare udlevere hvad der tænder en. Det hele er ret grænseoverskridende for mig, selv om det er business as usual for pigen. Det er ment i respekt, for jeg er med på at i piger også kan finde det udfordrende, når i modtager en ny kunde hvor tungen lander på gulvet og begæret, samt brunsten lyser ud af øjnene inden i har sagt hej. Sådan ville jeg naturligvis aldrig gøre, slet ikke (he, he, vuf, vuf, støn, ralle) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 27. Oktober, 2021 gry skrev, 1 time siden: Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. Kære dig Har oplevede det og ja det giver en meget uro for hvorfor stille det spørgsmål. Men jeg vælger ikke at oplyse personen om noget, så må han jo vælge om han har lyst til at besøge mig. Dit privat liv er dit og har du f.eks en ven som er der for at passe på dig så er det dit valg ikke hans. Bliv ikke nervøs det er det værste du kan blive men lad vær med at svare på det. Vh caya6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 27. Oktober, 2021 jeg ville aldrig spørge om pigen er alene, men jeg fravælger da bestemt piger der tydeligtvis ikke er alene. trafik på gangen, eller at møde andre end den udkårne er 100% no-go for mig. de må gerne være der, men de skal være absolut usynlige for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. Oktober, 2021 Liv skrev, for 1 time siden: Jeg får kryb over det spørgsmål (og iøvrigt også, når mænd herinde skriver, at pigen er alene i lejligheden), jeg spørger gerne, om han har tænkt sig at slå mig ihjel, siden det er vigtigt. Det vedkommer ingen, om jeg har bodyguards og vagthunde eller ej ...nu kan man jo også se spøgelser alle steder, man kan også se på det som en forespørgsel for muligheden for at møde 2 piger...nam nam ...go bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 27. Oktober, 2021 Så længe de andre i lejligheden ikke kommer brasende og blander sig, er det vel ligegyldigt. Jeg har prøvet at besøge en dansk pige, hvor vi, på vej ind i soveværelset, passerede stuen, hvor fyren sad. Jeg sagde hej; det føltes lidt akavet. Men jeg glemte hurtigt ham, og vi havde dejlig sex. Hun var ret vild . Sagde tak for lån på vej ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg har af og til spurgt pigen om hun arbejde alene, alene med det i tankerne at jeg godt kunne tænke mig at være sammen med 2 piger. Jeg har aldrig skænket det den tanke, at mit spørgsmål kunne misforstås. Men forstår nu hvorfor jeg af og til ikke har kunne få svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 36 Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Jeg forstår godt at nogle spørger om dette. Jeg foretrækker ikke at høre andre stønne, og at ingen andre hører mig stønne. Altså foruden GPen. Hvis det er mærkeligt, så må jeg være mærkelig. Jeg har dog alligevel aldrig spurgt en GP om dette, da det ikke er så vigtigt for at jeg får en god tid sammen med hende. Men det er at foretrække for mit vedkommende. Redigeret 27. Oktober, 2021 af gafka 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 27. Oktober, 2021 Tror de fleste af os piger få en dårlig mavefornemmelse når det spørgsmål kommer.. Og det kommer tit.. Jeg vælger altid at svarer at jeg er sammen med en veninde.. Uanset hvad der evt skulle være sandheden.. Men nu har jeg som regel også en kollega med.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 27. Oktober, 2021 En del piger svarer ikke på det som en sikkerhedsforanstaltning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Oktober, 2021 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg får kryb over det spørgsmål (og iøvrigt også, når mænd herinde skriver, at pigen er alene i lejligheden), jeg spørger gerne, om han har tænkt sig at slå mig ihjel, siden det er vigtigt. Det vedkommer ingen, om jeg har bodyguards og vagthunde eller ej…. Jeg brød mig bestemt heller ikke om spørgsmålet, omend jeg godt ved, at der kan ligge andet bag det. Jeg spurgte “hvorfor? Så ingen kan høre mig skrige?” Og så løj jeg nogen gange som Jennifer, og sagde, at jeg havde en veninde der, også når jeg ikke havde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 27. Oktober, 2021 Det har jeg godt nok aldrig spurgt om og jeg forventer også "min" pige har veninder/kolleger på adressen når jeg banker på. Jeg forstår heller ikke de som arbejder alene, både ud fra et sikkerhedsspørgsmål men også ud fra det må være sindssygt kedeligt i længden, for dengang jeg var med bag skranken var der mange timer hvor der intet skete. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 27. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden: Jeg brød mig bestemt heller ikke om spørgsmålet, omend jeg godt ved, at der kan ligge andet bag det. Jeg spurgte “hvorfor? Så ingen kan høre mig skrige?” Og så løj jeg nogen gange som Jennifer, og sagde, at jeg havde en veninde der, også når jeg ikke havde. Du skal først gå i panik, når der kommer et svar tilbage, som er noget i stil med: "Ja, lige præcis; så ingen kan høre dig skrige." Næste SMS: "Jeg tager gerne din sidste tid i morgen..." Sorry, jeg har set for mange film 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Oktober, 2021 Røvslikker skrev, for 1 time siden: ...nu kan man jo også se spøgelser alle steder, man kan også se på det som en forespørgsel for muligheden for at møde 2 piger...nam nam ...go bedring Så kan man jo spørge om det. God bedring? Jeg fejler ikke noget, og du kan se, at de fleste af mine kollegaer der har svaret her i tråden, har det på samme måde. Ha en dejlig aften Hr. Røvslikker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg kan sagtens forstå den helt uskyldige tanke bag spørgsmålet, men det giver også altid mig the creeps. Det får mig altid til at kigge samtalen igennem en ekstra gang, og hvis der er noget som helst andet som giver mig en dårlig fornemmelse, dropper jeg aftalen. Jeg har det lidt på samme måde med dem der i første besked spørger efter adressen som det eneste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg