cocacolazero 99 Skrevet 28. Oktober, 2021 gry skrev, 1 time siden: Jeg arb primært alene, så hos mig vil man ikke opleve en anden der er på arb Jeg tager måske i snit 5-10 kunder om måneden, så det vil aldrig kunne betale sig for mig at booke mig ind et sted, da al min indtjening så skal gå til husleje Ok. Så må jeg jo besøge dig en dag, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ricograziano 37 Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) Viktimisering.... Redigeret 28. Oktober, 2021 af ricograziano Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg var en gang for mange år siden hos en Domina, hvor der var en mand til stede, hvilket sådan set var ok med mig. Jeg opdagede efter seancen, at der var et lille aflukket rum, der stødte op til lokalet, hvor jeg var blevet brugt godt og grundigt, men indgangen til dette lille rum var fra et helt andet lokale. Jeg kunne ikke slippe tanken om, at han havde siddet der, i et lille mørkt rum, og fulgt slagets gang. Det synes jeg ikke er så fedt. Fuld forståelse for, at pigerne skal have noget sikkerhed, for som en sagde engang: "Det er jo ret mange penge", jeg bryder mig bare ikke om det. En anden gang var jeg hos en pige i en Airbnb lejlighed, hvor der på den ene dør var sat en håndskrevet seddel med "privat". Straks da jeg var inde i entreen sagde hun (lidt for højt synes jeg) noget i retning af "lækker mand", hvilket formentlig har været kodeordet til vagten = "han er ok". Andre igen har selv oplyst, at de havde hyret en vagt til at være i et rum ved siden af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. Oktober, 2021 Lady Cherie skrev, for 16 timer siden: Det er drenge der ikke kan opfører sig ordentligt. Eller piger. 5 % af de indsatte er kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 29. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 21 timer siden: Forstår godt at pigen kan have betænkeligheder med hensyn til sin sikkerhed, men med det sagt så synes jeg der er mange der er voldsomt hurtige til at dømme folk der stiller det spørgsmål. Jeg kan sagtens forestille mig at der er mange mænd der er så introverte og/eller generte at de har svært ved at skulle præstere seksuelt vel vidende at folk potentiel kan høre deres udskejelser eller lignede. Fedt for dig hvis du er fuldkommen ligeglad men langtfra alle har et exhibitionistisk forhold til sex. Forstår godt du tænker sådan men vi andre skal også tænke at vi først og fremmest er nød til at passe på os selv, jeg siger heller NEJ TAK en gang for meget end at tage en chance, hvor jeg er i tvivl om vedkommende hensigter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Indrømmet, jeg har ikke den store erfaring i overfald, eller rettere, har ingen erfaring med det. Men skulle jeg en dag af uvisse grunde stå i en situation og skulle overfalde en pige, ville jeg altså ikke skrive og spørge først. Ja undskyld, det lyder nok forkert at sige på den måde. Jeg forstår godt at det er et mærkeligt spørgsmål at skulle svare på for jer piger, for i ved jo hvad der forgår, helt sikkert bedre end jer gør. Men i mit hoved ville en generet mand spørge om du er alene og en overfaldsmand selv finde ud af det. Jeg ville dog aldrig selv stille det spørgsmål, slet ikke nu når jeg ved at det kan gøre jer utrygge. Jeg har det så også fint med at der er andre, sex kan sku også være sjov som holdsport eller med tilskure der hepper. Men vi er jo alle forskellige. Redigeret 29. Oktober, 2021 af Max5000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 30. Oktober, 2021 Interessant tråd, selvfølgelig skal alene pigerne passe på sig selv og må anvende kvindelist . Noget andet når vi ligger en flok fyre på thai klinikken og får hand og blowjobs kun adskilt fra de andre mænd af et gardin og pigen tysser på én 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskvand 42 Skrevet 6. November, 2021 gry skrev, den 27.10.2021 at 14:19: Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. Jeg kan sagtens følge dig, da du ikke kender kunden. Ville nok tænkte det samme i dine sko. Jeg skrev en anmeldelse i dag faktisk om Cecilia Latina, hvor jeg fremhævede, at det for mig var positivt, at hun var alene. Så følte jeg mig meget mere afslappet og tilpas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. November, 2021 Nikita Darling skrev, den 27.10.2021 at 18:02: Derudover skulle de også forcere 4 etagers stejle trapper og Meyer med kosten, så man skulle virkelig ville det Hvem var nu Meyer med kosten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 14. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 20 minutter siden: Hvem var nu Meyer med kosten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 15. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 15 timer siden: Hvem var nu Meyer med kosten? Bare en sjov “fejemand” i opgangen, som nogle gange var mistænkeligt lang tid om at feje på min etage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 15. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 2 timer siden: Bare en sjov “fejemand” i opgangen, som nogle gange var mistænkeligt lang tid om at feje på min etage Tak, for jeg troede han hørte hjemme på Christianshavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 16. November, 2021 Mesterjacob skrev, den 15.11.2021 at 17:19: Tak, for jeg troede han hørte hjemme på Christianshavn Ja, det var egentlig også bare en forældet intern joke, der slap ud dér - jeg prøver at følge med tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 16. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 10 minutter siden: Ja, det var egentlig også bare en forældet intern joke, der slap ud dér - jeg prøver at følge med tiden Fint, bare han ikke intimiderede dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 16. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 48 minutter siden: Fint, bare han ikke intimiderede dig Nu du nævner det… Så henvendte han sig faktisk en dag, da jeg havde været nede med skraldespanden…. Om han måtte komme på besøg. Jeg fik det faktisk lidt underligt, fordi jeg på en måde var i “civil”, og fordi det kun var fordi, han havde observeret lyde og diverse mandlige besøg. Så jeg fik fremstammet at han kunne booke en tid, præcis som alle andre Det blev aldrig til noget… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden: Så jeg fik fremstammet Fremstammet? Så findes der også nisser - I knew it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 38 minutter siden: Nu du nævner det… Så henvendte han sig faktisk en dag, da jeg havde været nede med skraldespanden…. Om han måtte komme på besøg. Jeg fik det faktisk lidt underligt, fordi jeg på en måde var i “civil”, og fordi det kun var fordi, han havde observeret lyde og diverse mandlige besøg. Så jeg fik fremstammet at han kunne booke en tid, præcis som alle andre Det blev aldrig til noget… Han tabte vel selv kuglen(er) på gulvet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. November, 2021 Butch skrev, for 10 timer siden: Han tabte vel selv kuglen(er) på gulvet Antyder du, at han skulle have gået og fejet i bar r..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 1 time siden: Antyder du, at han skulle have gået og fejet i bar r..? Tænker at skaftet er blevet poleret en smule under den brune kittel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 172 Skrevet 17. November, 2021 gry skrev, den 27.10.2021 at 14:19: Jeg har nogle gange oplevet at en kunde spørger inden en aftale om jeg er alene på stedet hvis ikke.. så ønsker vedkommende ikke at booke en tid Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive bekymret over dette spørgsmål eller ej da jeg oftest bare er mig selv på arb. Jeg bliver også spurgt tit, jeg ved ikke helt om det skal gøre mig nervøs, eller om det er et ønske om kun at blive set, af pigen og ingen andre?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 18. November, 2021 Trine49 skrev, den 27.10.2021 at 15:01: Oplever det også af og til at gæsten spørger om det på sms. Hvilket gør mig lidt utryg inden vedkommende evt dukker op. Så lidt en dårlig start på et møde Kommer vel ikke gæster ved om man er alene, eller ej ? og tror alle piger herinde kan garantere at i to ihvertfald er alene i værelset Men giver Landsbytossen ret i at gæsten ikke skal høre lyde, trampen osv ved siden af, det er da total turnoff og mangelfuld respekt for dén besøgende. Ja, det kan jeg sagtens følge dig i, jeg har selv spurgt en gp, om der var flere i huset, men jeg forklarede, hende, selvom der er andre på stedet, så ville jeg kun have hende, som jeg har skrevet sammen med, for at vise min respekt overfor hende og ikke brænde hende af, selvom de andre kunne være interessant. Dog tænder jeg ikke på at gøre, der lægger andre ved siden af og boller løs, samt stønner højlydt, så man ikke kan nyde og føre en samtale med kvinden, som man har betalt for 30min med hele pakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg