Hop til indhold
Topperharley

Danske Charlotte.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291409

Så fik jeg prøvet at besøge Charlotte. 

Jeg har længe gået med lysten til at være sammen med en kvinde der kan lave sprøjteorgasmer og her faldt valget på Charlotte. 

Jeg fik lavet en aftale hende og jeg måtte lige love for at hun skuffende mig ikke. Vi fik lavet en aftale om at hun skulle sprøjte ud over min brystkasse og jeg blev nærmest badet i kussesaft. Vi lagde os bagefter i en 69'er og hun suttede pik som en drøm. 

Jeg kommer bestemt igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Topperharley skrev, for 22 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/291409

Så fik jeg prøvet at besøge Charlotte. 

Jeg har længe gået med lysten til at være sammen med en kvinde der kan lave sprøjteorgasmer og her faldt valget på Charlotte. 

Jeg fik lavet en aftale hende og jeg måtte lige love for at hun skuffende mig ikke. Vi fik lavet en aftale om at hun skulle sprøjte ud over min brystkasse og jeg blev nærmest badet i kussesaft. Vi lagde os bagefter i en 69'er og hun suttede pik som en drøm. 

Jeg kommer bestemt igen. 

Hej. Jeg har lige et enkelt spørgsmål. Jeg har besøgt hende en enkelt gang, og vil igen, når hun ellers kommer til mit område på ny. 

I annoncen skriver hun at hun er 49 - mit indtryk af hende var, at hun er endog betydeligt ældre end 49 - nok snarere 59 eller mere. Dette gør hende kun endnu mere spændende og attråværdig i mine øjne. Hvad tænker du om hendes alder? Jeg spørger af REN nysgerrighed. Hvor god/dårlig er jeg til at bedømme damers alder? Det er bare det. 

Håber du gider svare. Og håber hun snart kommer til min ende af landet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, den 29.10.2021 at 17:44:

Hej. Jeg har lige et enkelt spørgsmål. Jeg har besøgt hende en enkelt gang, og vil igen, når hun ellers kommer til mit område på ny. 

I annoncen skriver hun at hun er 49 - mit indtryk af hende var, at hun er endog betydeligt ældre end 49 - nok snarere 59 eller mere. Dette gør hende kun endnu mere spændende og attråværdig i mine øjne. Hvad tænker du om hendes alder? Jeg spørger af REN nysgerrighed. Hvor god/dårlig er jeg til at bedømme damers alder? Det er bare det. 

Håber du gider svare. Og håber hun snart kommer til min ende af landet igen.

hmmm jeg vil hun er midt 50'er, men med den krop og den måde hun bruger den på tænker jeg who cares, jeg havde en dejlige times tid med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende første gang i Holstebro i 1989. Så hun har været i gamet i mange år. Dengsng reklamerede hun med at hun var 24 år, hvilket jeg tror var ret tæt på virkeligheden. Så kan I selv regne på ca. hvor gammel hun er nu….dengang var hun et godt knald. Har kun besøgt hende en gang siden for nogle år siden. 

Redigeret af Sailorman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...