Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Hej jeg er en kunde som igennem nogle gange har besøgt en thai-pige, jeg vældigt godt kan lide, jeg vil gerne hjælpe hende med at få sin egen klinik, for at være sød og da hendes liv ikke lyder til at have været let.. Er der nogen herinde som ved om klinikkerne udbydes et sted eller hvor man finder lokaler til den slags, uden en eller anden idiot skal have ekstra husleje osv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Nu skriver du ikke hvor i landet det evt. skal være. Redigeret 29. Oktober, 2021 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 22 minutter siden: igennem nogle gange Det tog kun "nogle gange" at falde i den falde. Det tog mig en årrække. Pas på. Der er en stor potentiel risiko for at du falder i en fælde og ender med at bliver tørret. Jeg har set det indefra. Jeg kender verden, har set flere falde i den fælde. Jeg er selv faldet i den fælede og vil ikke anbefale dig at du går i den retning. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Det skulle helst være i Kbvns området … hvilken “fælde” snakker du om Harran, jeg skal ikke have noget igen fra pigen, ikke engang sex altså ikke som jeg ikke betaler for, det er en gave uden forpligtigelser, fra mig til hende, jeg kan imke se at keg kan blive snørret med noget som helst, andet end at jeg snørret mig selv så…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 3 minutter siden: hvilken “fælde” snakker du om Harran jamen, hvis det "bare" er en gave - som ender med at give ( hende ) og du er afklaret med at du havner som en ven, der konstant giver gaver uden at få noget til gengæld - så er det fint. Jeg var i et semi-romantisk forhold med en Thai. Hun havde lige brug for.... så havde hun lige brug for. osv. osv. Hun var sød og venlig, indtil hun fandt en anden (og flere) velgørere - som hun naturligvis "bare udnyttede" men jeg var naturligvis speciel og noget særligt. Det tog mig noget tid at fange pointen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg er ikke i noget semi romantisk forhold med pigen, og var jeg ,så var det iøvrigt fint at give gaver, og jeg ville ikke føle mig udnyttet hvis ikke det blev gengældt i form af kærlighed, det lyder som om at du tror at du kan købe den slags for penge. jeg ønsker at hjælpe et medmenneske på vej i livet, og hun skylder mig intet bagefter, jeg kunne ikke drømme om at skulle tjene på hendes ydelser, så det er bare det, en gave…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 19 minutter siden: jeg ønsker at hjælpe et medmenneske på vej i livet, og hun skylder mig intet bagefter, jeg kunne ikke drømme om at skulle tjene på hendes ydelser, så det er bare det, en gave…. Synes det er meget storsindet af dig. Om du bliver snydt eller snyder dig selv (lader dig udnytte) gider jeg ikke rigtigt havre en mening om. Men inden du gør noget som helst i den retning synes jeg du lige skal granske loven meget grundigt for at se om du kan komme i klemme (som "pimp") uden du modtager penge. Hvad hvis det du evt. lejer bliver mishandlet/ødelagt eller andet? Så hæfter du for det og kan hurtigt blive meget dyrt. Morale: Selvom man bare vil være flink og gøre det bedste for andre.... Tænk dig om... Ja ja ja... Skal nok holde min kæft med moral-prædiken... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Der vel to kategorier af opmærsomhedområder. Den juridiske (gaveafgift, rufferilovgivning, skattelovgivning, opholdstilladelse, interessekonflikter mm) og så er der den personlige (forelskelse, forventningsafstemning, ulykkelig kærlighed, jalouxi mm). Husk hun jo nok har en familie som på et tidspunkt har ligeså meget brug for hjælp. Men jeg forstår jo godt at netop hende du har mødt er anderledes. Så hvis du er afklaret med det personlige - så vil jeg anbefale du rådfører dig med en advokat, og en god thailandsk tolk så du er sikker på at hun og du er 100% afstemt med kærligheden og juraen. Nogle tolke thailandske tolke kan også være en god sparringspartner til kulturoversættelsen (forventningsafstemningen). Redigeret 29. Oktober, 2021 af Jogge 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Oktober, 2021 En af kulturkonflikterne mellem Danmark og thaifolk, er cash kontra bank/skat. Mange af klinikkerne er lejemål, så først køber du klinikken - dvs briksen og nogle duftlys og blingblinopenskiltet i vinduet - og siden betaler du leje hver måned til dem/den som virkelig ejer lokalet. Hvis du finder en af de klinikker som er til salg, så vil de med stor sandsynlighed have pengene kontant. I øvrigt er der mange danske mandfolk som har købt klnikker til sine thaikvinder - så intet nyt der. Hvis din veninde ikke har nogle thaikontakter i Kbh, så kan i bare gå ind på nogle klinikker og spørge hvis de er bekendt med nogen klinik som er til salg. Thaikvinderne snakker med hinanden og ved det meste. Hørte den anden dag om en klinik som er til salg - men det drejer sig om 200 000 kr sort. For briksen og skiltet og muligtvis det gode ry. Hvis du vil gå den hvide vej og købe en lokal og istandsætte den, så er det nog fornuftigt at lade din veninde stå som ejer. At leje en almindelig lokal direkte fra fastighedsejeren og istandsætte den til klinik er en anden mulighed. Også i det fald er det fornuftigt at lade veninden stå som lejer. Men det kan være svært at finde udlejere som accepterer massageklinik. Fastighedsfolk er som bankfolk - de vil oftest ikke have med thaier at gøre. Men lykke til med projektet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Tak for jeres gode råd og mindre gode rådmom kærlighed, som dette altså ikke handler om, pigen skal selvfølgeligt selv stå som ejer, og jeg skal ingen profit eller tilbagebetaling have, det er som sagt en gave, har ingen problemer med cash eller andet og hvad hun misligeholder på lejemålet falder tilbage på hende og det indskud som jeg evt smider, og detber hendes sag… jeg kan forstå at en masse herinde er mest bange for at blive udnyttede, men i dette tilfælde er det noget jeg tilbyder som en gave og kan ikke se mig udnyttet på nogen måde. Jeg har slet ikke brug for råd omkring kærlighed/udnyttelse eller lign, jeg leder efter om nogen skulle have info omkring Thai klinikker til salg eller steder hvor den slags evt forhandles ? kun det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 29. Oktober, 2021 Hvis det er en gave, så er der vel en gaveafgift/skat som hun skal betale.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 2 minutter siden: Tak for jeres gode råd og mindre gode rådmom kærlighed, som dette altså ikke handler om, pigen skal selvfølgeligt selv stå som ejer, og jeg skal ingen profit eller tilbagebetaling have, det er som sagt en gave, har ingen problemer med cash eller andet og hvad hun misligeholder på lejemålet falder tilbage på hende og det indskud som jeg evt smider, og detber hendes sag… jeg kan forstå at en masse herinde er mest bange for at blive udnyttede, men i dette tilfælde er det noget jeg tilbyder som en gave og kan ikke se mig udnyttet på nogen måde. Jeg har slet ikke brug for råd omkring kærlighed/udnyttelse eller lign, jeg leder efter om nogen skulle have info omkring Thai klinikker til salg eller steder hvor den slags evt forhandles ? kun det @Bananas har opsummeret fremgangsmåden ret godt allerede. Og som han også skriver, du er langt fra den første danske mand som hjælper en thai med at få etableret sig med klinikpraksis, af alle mulige forskellige årsager. Den den del som indebærer at tage kontakt ind i thai-miljøet i den by I kigger på er langt den nemmeste. Og du vil måske blive overrasket over hvor meget viden der deles og florerer indbyrdes i disse netværker af typisk thaier, deres danske mænd/kærester og familier, nærmest ligegyldig hvilken by i DK der er dit udgangspunkt. Du skal også være opmærksom på, at det er en balance mellem venskaber, sociale bånd og hjælpsomhed på den ene side og benhård ("kynisk" i vores vestlige verdensbillede) konkurrence, forretning, indbyrdes udlån og gæld på den anden side. Noget som nogle gange kan virke meget fremmed for vores kultur, men altså helt normalt inden for en sydøstasiatisk kultur. Af samme årsag vil metoden med at etablere noget uden om det eksisterende thai-netværk nok ikke være særlig nem (forvent benhård "konkurrence" fra etablerede thaier). Rent juridisk vil det nok nærmere være diverse hvidvaskningslove og reguleringer end rufferi du kunne komme i konflikt med ved at give så store kontantgaver, som det nok kræver. Men har du allerede adgang til det uden at skulle trække dem ud af almindelige bankkonti er det sikkert ikke noget problem, så længe 1) I er afklaret omkring det hele, rent "følelsesmæssigt" (det siger du du er) og 2) du er på det rene med at omgå skattelovgivningen (diverse afgifter på gaver mm.). Jeg tror ikke du skal forvente specifikke kontakter, navne eller mulige adresser på dette forum. Jeg ville i hvert fald være betænkelig ved at man begyndte at dele noget konkret her. Og det kunne uforvaret blive dybt skadeligt for andre personer. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 autobahn skrev, for 3 minutter siden: @Bananas har opsummeret fremgangsmåden ret godt allerede. Og som han også skriver, du er langt fra den første danske mand som hjælper en thai med at få etableret sig med klinikpraksis, af alle mulige forskellige årsager. Den den del som indebærer at tage kontakt ind i thai-miljøet i den by I kigger på er langt den nemmeste. Og du vil måske blive overrasket over hvor meget viden der deles og florerer indbyrdes i disse netværker af typisk thaier, deres danske mænd/kærester og familier, nærmest ligegyldig hvilken by i DK der er dit udgangspunkt. Du skal også være opmærksom på, at det er en balance mellem venskaber, sociale bånd og hjælpsomhed på den ene side og benhård ("kynisk" i vores vestlige verdensbillede) konkurrence, forretning, indbyrdes udlån og gæld på den anden side. Noget som nogle gange kan virke meget fremmed for vores kultur, men altså helt normalt inden for en sydøstasiatisk kultur. Af samme årsag vil metoden med at etablere noget uden om det eksisterende thai-netværk nok ikke være særlig nem (forvent benhård "konkurrence" fra etablerede thaier). Rent juridisk vil det nok nærmere være diverse hvidvaskningslove og reguleringer end rufferi du kunne komme i konflikt med ved at give så store kontantgaver, som det nok kræver. Men har du allerede adgang til det uden at skulle trække dem ud af almindelige bankkonti er det sikkert ikke noget problem, så længe 1) I er afklaret omkring det hele, rent "følelsesmæssigt" (det siger du du er) og 2) du er på det rene med at omgå skattelovgivningen (diverse afgifter på gaver mm.). Jeg tror ikke du skal forvente specifikke kontakter, navne eller mulige adresser på dette forum. Jeg ville i hvert fald være betænkelig ved at man begyndte at dele noget konkret her. Og det kunne uforvaret blive dybt skadeligt for andre personer. Jamen klar tale at jeg spørger i det forkerte forum… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 29. Oktober, 2021 Som det allerede er nævnt, skal du få en thai tolk OG en advokat ind over projektet, så alt ligger krystalklart, og skal du stå for evt. husleje eller andet i fremtiden, så sørg for at der findes en kontrakt på det, som er udarbejdet af en advokat, så du ikke kommer til at få ubehageligheder med fx politiet. Derudover, så kan du være 99,9999% sikker på, at hendes familie på et tidspunkt kommer til at få brug for din hjælp. Deres traktor er gået i stykker, deres ko er blevet syg (ja, den samme som døde sidste år), de er nødt til at bygge nyt hus, da det gamle er faldet i en storm, de skal på sygehuset, og regningen er enorm, de har fået et rigtig godt tilbud på at købe noget jord, hvor de kan dyrke afgrøder, de skylder i skat, og har du én gang sagt ja, kommer du ikke til at sige nej igen, så længe du har den smukke indstilling om, at du bare gerne vil hjælpe (hvilket er meget dansk og utrolig ædelt - og ja, det mener jeg). Vores kultur er bare meget forskellig, og thaier er ikke blege for at tømme din bankkonto. Det er set SÅ mange gange før med andre mænd. Men uanset hvad, håber jeg, at I begge bliver glade for det hele, og at du så i det mindste får lidt gratis massage i ny og næ, nu hvor du betaler for klinik og evt. husleje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden: Som det allerede er nævnt, skal du få en thai tolk OG en advokat ind over projektet, så alt ligger krystalklart, og skal du stå for evt. husleje eller andet i fremtiden, så sørg for at der findes en kontrakt på det, som er udarbejdet af en advokat, så du ikke kommer til at få ubehageligheder med fx politiet. Derudover, så kan du være 99,9999% sikker på, at hendes familie på et tidspunkt kommer til at få brug for din hjælp. Deres traktor er gået i stykker, deres ko er blevet syg (ja, den samme som døde sidste år), de er nødt til at bygge nyt hus, da det gamle er faldet i en storm, de skal på sygehuset, og regningen er enorm, de har fået et rigtig godt tilbud på at købe noget jord, hvor de kan dyrke afgrøder, de skylder i skat, og har du én gang sagt ja, kommer du ikke til at sige nej igen, så længe du har den smukke indstilling om, at du bare gerne vil hjælpe (hvilket er meget dansk og utrolig ædelt - og ja, det mener jeg). Vores kultur er bare meget forskellig, og thaier er ikke blege for at tømme din bankkonto. Det er set SÅ mange gange før med andre mænd. Men uanset hvad, håber jeg, at I begge bliver glade for det hele, og at du så i det mindste får lidt gratis massage i ny og næ, nu hvor du betaler for klinik og evt. husleje. Tak men jeg skal ikke have noget gratis massage eller andet, har pigen en klinik kan hun sikkert selv tjene til at hjælpe familien og hende og jeg kommer iøvrigt nok ikke til at have den store kontakt bagefter.. jeg får ingen problemer med politiet da mit navn ikke vil figurere nogetsteds og gjorde jeg så er det ligemeget da pengene er lovlige osv, SKAT kunne have en sag men ikke hvis pigen eksempelvist har den eneste kopi af et lånepapir… for satan da hvor I mænd herinde er meget bange for at blive brugt og udnyttet, I er klar over at os som er herinde betaler for sex ikke ? jeg elsker at betale, så er der ingen som kan kræve noget af mig efter, i form af relationer eller lignende… uagtet hvad så tak for alle jeres råd, omend de er uønskede og at jeg ikke bryder mig om jeres generelle holdning til piger som arbejder og faget i det hele taget, så er de sikkert velmente, vi er dog meget meget langt fra hinanden…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 2 minutter siden: ...uagtet hvad så tak for alle jeres råd, omend de er uønskede og at jeg ikke bryder mig om jeres generelle holdning til piger som arbejder og faget i det hele taget, så er de sikkert velmente, vi er dog meget meget langt fra hinanden…. Du skal ikke tage dig af det. Mange herinde elsker at mistænkliggøre og gerne vide mere om branchen end pigerne selve som arbejder med det. Det er bare sådan det er. Når det gælder thaikvinder og danske mænd (eller svenske for den delen) så er der faktiskt nogle stykker som har betalet mere end de tænkt sig og fået mindre tilbage end de regnede med. Men det er jo ikke noget problem for en som ikke regner med noget, og du virker helt afklaret med den del. Hvor henne er det i ønsker at finde klinikken? Kbh? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Du skal ikke tage dig af det. Mange herinde elsker at mistænkliggøre og gerne vide mere om branchen end pigerne selve som arbejder med det. Det er bare sådan det er. Når det gælder thaikvinder og danske mænd (eller svenske for den delen) så er der faktiskt nogle stykker som har betalet mere end de tænkt sig og fået mindre tilbage end de regnede med. Men det er jo ikke noget problem for en som ikke regner med noget, og du virker helt afklaret med den del. Hvor henne er det i ønsker at finde klinikken? Kbh? Tak ven Ja tak gerne eller i området et sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, Lige nu: for satan da hvor I mænd herinde er meget bange for at blive brugt og udnyttet jeg ikke bryder mig om jeres generelle holdning til piger som arbejder og faget i det hele taget Der er absolut ikke tale om at være bange for at blive brugt og udnyttet; eftersom du med 99,9999% sikkerhed bliver brugt og udnyttet, det er et faktum. At du ikke vil indse, at mænd bliver udnyttet af thai-pigers iskolde og kyniske syn på forretning og forhold, er også ok, men sig ikke, at du ikke er blevet advaret, for chancen for at dette er endnu en mand, der falder i fælden, for hende, er meget stor. Du betyder med 99,9999% intet for hende, andet end du er en utømmelig bankkonto. Det er dog ok med dig, og så er det jo fint Det kan godt være, du ikke bryder dig om vores realistiske opfattelse af en anden kultur, som åbenbart ligger dig meget fjernt, men ikke desto mindre bygger vores opfattelse af denne kultur (som også har mange positive sider) på erfaring. Tusindvis af mænd er blevet udnyttet... Men det er selvfølgelig noget andet for dig, du er den 0,0001%. Du har skrevet om det hele her på EG? Er du ekspert i at gemme dig i den digitale verden. Jeg siger ikke, at det er ulovligt, det du gør. Jeg er ikke advokat, men tro ikke, at du er smartere end politiet, hvis de virkelig sætter sig for at efterforske dig. Held og lykke med det hele. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden: Der er absolut ikke tale om at være bange for at blive brugt og udnyttet; eftersom du med 99,9999% sikkerhed bliver brugt og udnyttet, det er et faktum. At du ikke vil indse, at mænd bliver udnyttet af thai-pigers iskolde og kyniske syn på forretning og forhold, er også ok, men sig ikke, at du ikke er blevet advaret, for chancen for at dette er endnu en mand, der falder i fælden, for hende, er meget stor. Du betyder med 99,9999% intet for hende, andet end du er en utømmelig bankkonto. Det er dog ok med dig, og så er det jo fint Det kan godt være, du ikke bryder dig om vores realistiske opfattelse af en anden kultur, som åbenbart ligger dig meget fjernt, men ikke desto mindre bygger vores opfattelse af denne kultur (som også har mange positive sider) på erfaring. Tusindvis af mænd er blevet udnyttet... Men det er selvfølgelig noget andet for dig, du er den 0,0001%. Du har skrevet om det hele her på EG? Er du ekspert i at gemme dig i den digitale verden. Jeg siger ikke, at det er ulovligt, det du gør. Jeg er ikke advokat, men tro ikke, at du er smartere end politiet, hvis de virkelig sætter sig for at efterforske dig. Held og lykke med det hele. At fattige mennesker forsøger at ændre på deres tilstand, ved at lokke penge ud af rigere mennesker er vist et universielt faktum, at jeg blot er en pengepung, passer mig fint, jeg ønsker ikke at være andet. I dine øjne er tusindvis af mænd blevet udnyttet eller har følt sig udnyttet, måske har tusindevis af mænd haft et urealistisk syn på verden og ikke forstået hvad en gave er, fremfor noget for noget som mere lyder som din holdning. En gave gives uden krav om noget igen, modsat er det altså ikke en gave, så er det en betaling for noget ? Men ja jeg lader mig glædeligt “udnytte” hvilket du jo åbenbart også må mene at jeg gør hvergang jeg tilkøber mig en ydelse hos en pige herinde, spørgsmålet er måske hvem der udnytter hvem, for mig er det kun penge, for andre vejer pengene højere, måske fordi der er færre af dem….? Jeg ved det ikke, men jeg ved at jeg har rigeligt og at det intet betyder for mig at gøre denne gestus. Jeg er slet ikke bekymret for politiet, jeg tror mere du udtrykker din egen frygt for samme. Tak for det sidste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Adrian skrev, 1 time siden: At fattige mennesker forsøger at ændre på deres tilstand, ved at lokke penge ud af rigere mennesker er vist et universielt faktum, at jeg blot er en pengepung, passer mig fint, jeg ønsker ikke at være andet. I dine øjne er tusindvis af mænd blevet udnyttet eller har følt sig udnyttet, måske har tusindevis af mænd haft et urealistisk syn på verden og ikke forstået hvad en gave er, fremfor noget for noget som mere lyder som din holdning. En gave gives uden krav om noget igen, modsat er det altså ikke en gave, så er det en betaling for noget ? Men ja jeg lader mig glædeligt “udnytte” hvilket du jo åbenbart også må mene at jeg gør hvergang jeg tilkøber mig en ydelse hos en pige herinde, spørgsmålet er måske hvem der udnytter hvem, for mig er det kun penge, for andre vejer pengene højere, måske fordi der er færre af dem….? Jeg ved det ikke, men jeg ved at jeg har rigeligt og at det intet betyder for mig at gøre denne gestus. Jeg er slet ikke bekymret for politiet, jeg tror mere du udtrykker din egen frygt for samme. Tak for det sidste Det er blot et faktum, man skal kende til, når man har i sinde at gå ind i en thaikvindes verden, og, ifølge min erfaring, er den væsentlig mere udpræget i Thaikulturen, end mange andre steder. Ifølge min erfaring er mange mænd blevet udnyttet fordi de ikke ville forstå, at pigen ikke er forelsket i dem, og primært er sammen med dem pga. deres pengepung og villighed til at betale for diverse ting og sager, og det gælder selvfølgelig for alle dem hun evt. er sammen med samtidigt. At du vil betale for en hel klinik og evt. husleje, er da dejligt for hende, og da du er indforstået med det, så er det jo fint. Du var ikke langt tid om at falde i. Jeg blander ikke den generelle GP ind i dette, så den står helt for din egen regning. Jeg taler om thaikulturen, så vil du begive dig over i en god omgang whataboutisme, så gør du bare det, men det bliver uden mig Jeg laver intet ulovligt, så strømerne har jeg det fint med. Det at du dog bevidst vil forsøge at gemme beviser væk, viser dog, at du gerne vil undgå dem. Selv tak Redigeret 29. Oktober, 2021 af Landsbytossen Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 ALLERFØRST - bør du nok få dit hovede undersøgt - hvis det - mod forventning - ikke viser underlige ting, bør du spørge en advokat til råds, i stedet for at spørge en flok sex--købere her på Eroguide. Det lyder som om du er opmærksomhedssøgende på en mærkelig måde. Har du overvejet at give pengene til Kattens Værn i stedet? Eller til Foreneingen for Evnesvage? Hvorfor vil du dog forære en Thai kvinde som du ikke elsker en klinik, hvor hun bla. tjener sit daglige brød ved at tilfredsstille liderlige, for dig fremmede, mænd sexuelt? Det lyder da totalt plim. Men dig om det serføli. Rager egentlig ikke mig, det er bare det mest underlige jeg har hørt meget, meget længe. Det er derfor at det med at få hovedet undersøgt er det første der umiddelbart falder mig ind. Men held og lykke med både dit og dat - trods alt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 29. Oktober, 2021 Du skriver ikke pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 29. Oktober, 2021 Som Landsbytossen er inde på, så skal man passe på med thaier. De er søde og dejlige på klinikken, og min klare præference til sexkøb herhjemme, men men.. De har et andet forhold til "sandheden". De fortæller dig gerne hvad du gerne vil høre for at nå deres mål. Så pas på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 36 minutter siden: ALLERFØRST - bør du nok få dit hovede undersøgt - hvis det - mod forventning - ikke viser underlige ting, bør du spørge en advokat til råds, i stedet for at spørge en flok sex--købere her på Eroguide. Det lyder som om du er opmærksomhedssøgende på en mærkelig måde. Har du overvejet at give pengene til Kattens Værn i stedet? Eller til Foreneingen for Evnesvage? Hvorfor vil du dog forære en Thai kvinde som du ikke elsker en klinik, hvor hun bla. tjener sit daglige brød ved at tilfredsstille liderlige, for dig fremmede, mænd sexuelt? Det lyder da totalt plim. Men dig om det serføli. Rager egentlig ikke mig, det er bare det mest underlige jeg har hørt meget, meget længe. Det er derfor at det med at få hovedet undersøgt er det første der umiddelbart falder mig ind. Men held og lykke med både dit og dat - trods alt Ok ven, jamen tak for den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Jonze skrev, for 21 minutter siden: Som Landsbytossen er inde på, så skal man passe på med thaier. De er søde og dejlige på klinikken, og min klare præference til sexkøb herhjemme, men men.. De har et andet forhold til "sandheden". De fortæller dig gerne hvad du gerne vil høre for at nå deres mål. Så pas på. Igen hvad er det jeg skal passe på ? Hvilken usandhed skulle være sagt, ingen elsker nogen her …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg