Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Jogge skrev, for 36 minutter siden: Du skriver ikke pænt. Er det mig som ikke skriver pænt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 6 minutter siden: Er det mig som ikke skriver pænt ? Tror ikke det var rettet imod dig. Held og Lykke med dit projekt - oprigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 29. Oktober, 2021 Jamen er der ingen følelser på spil, og det er ligegyldig hvor sandfærdig hun er, og har du godt med penge, så er det jo bare at kontakte en god advokat med erfaring på området. Så laver man et setup. Medmindre du finder sådan en og enhver beskyttelse af dig selv unødvendig . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 OldGentlemann skrev, for 13 minutter siden: Tror ikke det var rettet imod dig. Held og Lykke med dit projekt - oprigtigt. Tak ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg forstår ikke helt din såkaldte gavekonstruktion. Men i det tilfælde, at du vælger at købe et lokale el. lign. og derefter overdrager ejendomsretten til din veninde, så vær opmærksom på, at hun skal betale indkomstskat af “beløbet” og at få tinglyst rettigheder på ejendommen. Du kan også selv vælge at beholde ejendomsretten til lokalet, og så indgå en forpagtningsaftale med din veninde. Min anbefaling vil dog være, at rådføre dug med en sagkyndig såfremt du vitterlig ønsker at fuldføre dit ønske. Vedrørende lokalerne, så kunne en idé være, at fysisk undersøge de områder som er relevante og se om noget er til salg/leje. Ellers kan man som nævnt andetsteds i tråden, forhøre sig hos allerede eksisterende klinikker. Desuden findes der søgebaser på nettet som kan findes med en simpel google-søgning. Vælger du et lokale, som ikke er en massageklinik, i en boligforening, så være opmærksom på lokale vedtægter. Held og lykke med foretagendet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg tror at den eneste holdbare tilgang er hvis du kan og vil købe og betale kontant. For at forære hende købet som en gave, du afskriver på stedet som en udgift for din regning. Med en klar præmis om at der herefter ikke er mere at hente, og at hun i øvrigt herefter kan gøre med gaven hvad hun vil. Leje ud, sælge, hvad som helst. Du er færdig, ude og borte! Men det kræver godt nok en solid økonomi at kunne gøre det, og har du det, så fint, gør det. Men ellers så er jeg enig med alle de forbehold der udtrykkes. Regn med at mere vil have mere, går den så går den. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Man skulle have været thai.. Ment på en yderst respektfuld måde.. Jeg synes det er en hammer pæn gestus af dig.. Det lyder til du har helt styr på det hele og ellers så har jeg ingen praktisk erfaring på området men der har mange andre jo bidraget med så her fra bare et kudo.. Redigeret 29. Oktober, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 29. Oktober, 2021 Alle de der advarsler om at de bare vil ha mere og mere er iofs rigtigt mange gange. Især eftersom mange thaikvinder spiller væk en masse penge, låner til ågerrenter og hurtigt havner i en rentecirkus. Jeg forstår nogle gange ikke hvordan de kan udholde det, men det er som at det nemt bliver hverdag. På den anden side: når spørgsmålene kommer er det jo faktiskt en mulighed at sige nej. Det har jeg gjort nogle gange, uden at det har ødelagt en god relation. Man kan vel sammenfatte det sådan: thaikvinder er generelt gode til at temmelig ugenert forsøge udnytte de pengepunge som dykker op, men skandinaviske mænd er på den anden side ofte dårlige på at sætte grænser for det. TS virker afklaret med at han gerne vil give en gave, og ikke forventer sig noget særligt i retur. Det må vi vel tro på, eftersom vi hverken kender ham eller kvinden. Dog tror jeg at gaven vil koste omkring de 200.000 kr allermindst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Bananas skrev, for 35 minutter siden: Dog tror jeg at gaven vil koste omkring de 200.000 kr allermindst. Ja og for nogle er det et greb i lommen, og det er 1 million kr også for en del mennesker. Og er det tilfældet, så vær da endelig gavmild Det er kun hvis det ikke er tilfældet, også hvis det er det, og en velhaver dybest set ikke er afklaret med at ville afskrive relationen, og er klar til at at afvise opfølgende forsøg på at opnå mere. At jeg mener man bør lade være med at give. Jeg har selv givet 50 dollar og 50 euro + moms på only fans, det er lige som det niveau jeg kan være med på, på den præmis. Derfor begrænser jeg mig også til det JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden: Man skulle have været thai.. Ment på en yderst respektfuld måde.. Jeg synes det er en hammer pæn gestus af dig.. Det lyder til du har helt styr på det hele og ellers så har jeg ingen praktisk erfaring på området men der har mange andre jo bidraget med så her fra bare et kudo.. Hvorfor ikke forsøge at få dit eget Jennifer, på et noget for noget grundlag. Det kan måske være at der er flere der vil spytte 50000 kr i et projekt, og det kan du jo bare afdrage over et halvt til et helt år efter gensidig aftale, med fribesøg på dine vagter. Eller som Sugar Babe Du kunne jo oprette en tråd med et projekt, og se om du kan tiltrække interesse? Det er selvfølgelig ikke hvem som helst der vil kunne forvente den tillid det vil indebære, at ville stille med pengene. Men den tillid tror jeg at du har over flere år, kendt af mange. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 29. Oktober, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Adrian skrev, for 5 timer siden: At fattige mennesker forsøger at ændre på deres tilstand, ved at lokke penge ud af rigere mennesker er vist et universielt faktum, at jeg blot er en pengepung, passer mig fint, jeg ønsker ikke at være andet. I dine øjne er tusindvis af mænd blevet udnyttet eller har følt sig udnyttet, måske har tusindevis af mænd haft et urealistisk syn på verden og ikke forstået hvad en gave er, fremfor noget for noget som mere lyder som din holdning. En gave gives uden krav om noget igen, modsat er det altså ikke en gave, så er det en betaling for noget ? Men ja jeg lader mig glædeligt “udnytte” hvilket du jo åbenbart også må mene at jeg gør hvergang jeg tilkøber mig en ydelse hos en pige herinde, spørgsmålet er måske hvem der udnytter hvem, for mig er det kun penge, for andre vejer pengene højere, måske fordi der er færre af dem….? Jeg ved det ikke, men jeg ved at jeg har rigeligt og at det intet betyder for mig at gøre denne gestus. Jeg er slet ikke bekymret for politiet, jeg tror mere du udtrykker din egen frygt for samme. Tak for det sidste Nej, fattige mennesker prøver ikke at lokke penge ud af rige - det er rige der susccesfuldt lokker penge ud af fattige, det er derfor de blev rige. Men nu hvor du drøner løs her på EG med din meget mærkelige ide om at forære en Thai du har købt sex eller massage hos i en periode en klinik, og kommer her på EG - hvorfor starter du ikke med at fortælle os dine bevæggrunde for din gavmildhed? Nej vent, du skriver ikke engang "en periode", men blot "nogle gange" Er du bare ude på at vi skal synes du er sej og gavmild og generøs? Du må da forstå at folk her undres - det du har gang i lyder, i hvert fald i mne øren, som det mest underlige, sære og uigennemskuelie jeg stort set har hært nogensinde. HVAD er din grund til at netop HUN skal begaves? Selvom du siger at det er dig fuldstændig ligegyldigt hvad der sker efter hun har fået gaven, så er der noget der ikke stemmer. Måske var det brutalt af mig at foreslå du får dit hovede undersøgt - men i hvert fald bør du prøve med en psykolog. Din OP lyder jo helt hen i vejret. : "Hej jeg er en kunde som igennem nogle gange har besøgt en thai-pige, jeg vældigt godt kan lide, jeg vil gerne hjælpe hende med at få sin egen klinik, for at være sød og da hendes liv ikke lyder til at have været let" Pænt af dig. Men jeg har aldrig hørt om noget der bare minder om dette før. Du kan umuligt være sandfærdig. Men du skal ud på ejendomsmarkedet, og have fat i en advokat for det praktiske. Det at du spørger på EG forum er bare SÅ underligt, som om du vil imponere os med din filantropisme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, 1 time siden: Måske var det brutalt af mig at foreslå du får dit hovede undersøgt - men i hvert fald bør du prøve med en psykolog I kan jo tage hinanden i hånden, i så tilfælde. Du er da helt igennem ubehagelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, 1 time siden: Men du skal ud på ejendomsmarkedet, og have fat i en advokat for det praktiske. Det at du spørger på EG forum er bare SÅ underligt, som om du vil imponere os med din filantropisme. Det godt du lige kan sørge for at opretholde janteloven herinde.. Gud forbyde nogen skulle glemme det et øjeblik.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) fejl Redigeret 29. Oktober, 2021 af Tistørsti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Det godt du lige kan sørge for at opretholde janteloven herinde.. Gud forbyde nogen skulle glemme det et øjeblik.. I stedet for at hakke på mig, så hjælp dog manden med at finde en "Thai klinik til salg". Det har jeg lige gjort, eller prøvet at lede ham på vej i det mindste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden: I kan jo tage hinanden i hånden, i så tilfælde. Du er da helt igennem ubehagelig. Hvad mener du med at jeg er ubehagelig?? Jeg synes at DU er meget, meget ubehagelig over for MIG. Jeg skriver intet grimt til ham, som du til mig, jeg sætter et stort, fedt spørgsmålstegn til hele hans underlige projekt. Hvis man er på udkig efter en erhvervsejendom (for det er han jo åbenbart), så kikker man efter en sådan hos en ejendomsmægler, og søger under "mindre erhvervslejemål" f.eks. eller sætter en annonce i avisen "mindre erhversvejendom søges i indre København." Det er et højst mærkeligt forum han har valgt at søge i. Og Thai klinikker forhandles næppe som "Thai klinikker", vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Adrian skrev, for 8 timer siden: At fattige mennesker forsøger at ændre på deres tilstand, ved at lokke penge ud af rigere mennesker er vist et universielt faktum, at jeg blot er en pengepung, passer mig fint, jeg ønsker ikke at være andet. I dine øjne er tusindvis af mænd blevet udnyttet eller har følt sig udnyttet, måske har tusindevis af mænd haft et urealistisk syn på verden og ikke forstået hvad en gave er, fremfor noget for noget som mere lyder som din holdning. En gave gives uden krav om noget igen, modsat er det altså ikke en gave, så er det en betaling for noget ? Men ja jeg lader mig glædeligt “udnytte” hvilket du jo åbenbart også må mene at jeg gør hvergang jeg tilkøber mig en ydelse hos en pige herinde, spørgsmålet er måske hvem der udnytter hvem, for mig er det kun penge, for andre vejer pengene højere, måske fordi der er færre af dem….? Jeg ved det ikke, men jeg ved at jeg har rigeligt og at det intet betyder for mig at gøre denne gestus. Jeg er slet ikke bekymret for politiet, jeg tror mere du udtrykker din egen frygt for samme. Tak for det sidste Kære Adrian Jeg kan mærke på mig selv, at du er en ordentlig mand med reale tanker og holdning og dem er der meget få af. Så jeg har stor sympati for dig. Faktisk banker mit hjerte hurtigt når jeg ser dine indlæg. Jeg kan mærke at jeg føler en indre glæde når jeg læser dine ord, jeg bliver helt varm indeni. Jeg syntes det minder om kærlighed. Nu er jeg bare en stakkels pige, der savner, faktisk bare dig i mit liv, jeg har ikke så mange midler, men jeg får da mad til dagligt. Men hvis jeg kan låne dit dankort lidt så vil jeg være glad, husk jeg vil også låne pinkoden. 1 månedes husleje kan også gøre meget for mig eller en ferie på Bali....jeg har ikke fået nok sol....vi piger sidder jo meget indendørs. og vi behøver ikke dyrke sex, da jeg kan hører det ikke lige er dig. Jeg ser frem til at hører fra dig, skat KYS KYS Redigeret 29. Oktober, 2021 af Lady Cherie 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, 1 time siden: Jeg skriver intet grimt til ham Psykolog, undersøgt hovedet osv osv. Nej det er da så pænt og høfligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Psykolog, undersøgt hovedet osv osv. Nej det er da så pænt og høfligt Det er i hvert fald ærligt og reelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 6 minutter siden: Det er i hvert fald ærligt og reelt. Du ryger på min ignorer liste sammen med en lille flok andre uden empati og det der er værre. Vorherre til hest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti, helt enig at det er lidt mærkeligt. Måske er det dit kinky nick, der tricker folk. Har man pengene, så er det formentligt ret ukompliceret. Kontakt relevante mæglere og/eller kig lidt omkring. For ikke at damen og ham selv skal stå med en stor skat, og hvis han ikke vil ind i det selv, så skal han vel tilbyde hende et meget fordelagtigt men dog for Skat acceptabelt lån, og så kan han gå og trippe rundt sammen med hende og hjælpe med indretningen, og der falder sikkert lidt fp af. Det lyder som et hyggeligt fritidsprojekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Du ryger på min ignorer liste sammen med en lille flok andre uden empati og det der er værre. Vorherre til hest Hvilken frygtelig straf. Hvorfor skriver du så hele tiden til mig, og "reagerer" på mig, i stedet for bare at øhh"ignorere" mig? Det er da utroværdigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Jonze skrev, for 2 minutter siden: Tistørsti, helt enig at det er lidt mærkeligt. Måske er det dit kinky nick, der tricker folk. Har man pengene, så er det formentligt ret ukompliceret. Kontakt relevante mæglere og/eller kig lidt omkring. For ikke at damen og ham selv skal stå med en stor skat, og hvis han ikke vil ind i det selv, så skal han vel tilbyde hende et meget fordelagtigt men dog for Skat acceptabelt lån, og så kan han gå og trippe rundt sammen med hende og hjælpe med indretningen, og der falder sikkert lidt fp af. Det lyder som et hyggeligt fritidsprojekt. Ja såmænd. Men sært at han spørger til råds her. Han må gerne, men sært er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 22 minutter siden: Ja såmænd. Men sært at han spørger til råds her. Han må gerne, men sært er det. Du tænker det er sært fordi .... det her ikke er et sært sted?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 9 minutter siden: Du tænker det er sært fordi .... det her ikke er et sært sted?? Fordi vi ikke er ejendomsmæglere... Og hvorfor ønsker han at delagtiggøre os i sin umådelige generøsitet? Han MÅ gerne, ikke ulovligt, men sært, meget. Hov - der KAN jo sådan set godt gemme sig en ejendomsmægler eller 7 her på EG - OK, og der KAN jo også gemme sig et par advokater. Well. Men her tror jeg at admins og moderatorer ville gribe ind, hvis Forum blev til et marked for køb&salg af Thai klinikker. Eller forlange procenter. Men når JEG forærer huse til Gp'er (har jeg skam ofte gjort, øhhh) (ka' slet ikke lade være med at forære huse væk) - så går jeg på nettet og finder en ejendomsmægler. Men jeg er nok sær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Adrian Skrevet 29. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 3 timer siden: Nej, fattige mennesker prøver ikke at lokke penge ud af rige - det er rige der susccesfuldt lokker penge ud af fattige, det er derfor de blev rige. Men nu hvor du drøner løs her på EG med din meget mærkelige ide om at forære en Thai du har købt sex eller massage hos i en periode en klinik, og kommer her på EG - hvorfor starter du ikke med at fortælle os dine bevæggrunde for din gavmildhed? Nej vent, du skriver ikke engang "en periode", men blot "nogle gange" Er du bare ude på at vi skal synes du er sej og gavmild og generøs? Du må da forstå at folk her undres - det du har gang i lyder, i hvert fald i mne øren, som det mest underlige, sære og uigennemskuelie jeg stort set har hært nogensinde. HVAD er din grund til at netop HUN skal begaves? Selvom du siger at det er dig fuldstændig ligegyldigt hvad der sker efter hun har fået gaven, så er der noget der ikke stemmer. Måske var det brutalt af mig at foreslå du får dit hovede undersøgt - men i hvert fald bør du prøve med en psykolog. Din OP lyder jo helt hen i vejret. : "Hej jeg er en kunde som igennem nogle gange har besøgt en thai-pige, jeg vældigt godt kan lide, jeg vil gerne hjælpe hende med at få sin egen klinik, for at være sød og da hendes liv ikke lyder til at have været let" Pænt af dig. Men jeg har aldrig hørt om noget der bare minder om dette før. Du kan umuligt være sandfærdig. Men du skal ud på ejendomsmarkedet, og have fat i en advokat for det praktiske. Det at du spørger på EG forum er bare SÅ underligt, som om du vil imponere os med din filantropisme. Det var nok også en fejl at søge info herinde, tænkte bare at nogen måske vidste noget.. At jeg har lyst til at hjælpe en jeg har mødt på min vej må være min sag og mine bevæggrunde vel ligeså, jeg blander mig ikke i hvad I andre bruger jeres midler til, om jeg har brug for psykolog eller hvad, er du i din gode ret til at mene selvom du bygger det på ganske lidt, men jeg tror ikke at nogen har gjort dig til dommer over hvem man skal hjælpe, hvem som fortjener hjælp eller hvordan andre skal bruge eller forvalte deres egne midler. vidste jeg noget om hvad du brugte penge på, så kunne det være at jeg fandt dig vanvittig, uagtet hvad så er din tale og tone uforskammet hele vejen igennem… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg