Hop til indhold
Guest Adrian

Vil gerne købe en klinik til en pige

Recommended Posts

Tistørsti skrev, for 4 minutter siden:

Fordi vi ikke er ejendomsmæglere... Og hvorfor ønsker han at delagtiggøre os i sin umådelige generøsitet? Han MÅ gerne, ikke ulovligt, men sært, meget. 

Hov - der KAN jo sådan set godt gemme sig en ejendomsmægler eller 7 her på EG - OK, og der KAN jo også gemme sig et par advokater. Well. 

Men her tror jeg at admins og moderatorer ville gribe ind, hvis Forum blev til et marked for køb&salg af Thai klinikker. Eller forlange procenter.

Men når JEG forærer huse til Gp'er (har jeg skam ofte gjort, øhhh) (ka' slet ikke lade være med at forære huse væk) - så går jeg på nettet og finder en ejendomsmægler.

Men jeg er nok sær. 

Nu er du jo ikke så gammel herinde - iofs kan du jo være en gammel kending med nyt nick, det ved jeg jo ikke - men herinde spørges det til alle mulige ting. Det her spørgsmål er ikke så meget mærkeligere end mange andre. Hvad lige præcis du gør når du forærer huse til GPér er jo ikke særdeles interessant. TS spurgte til hvis vi var bevidst om nogen thaiklinikk til salg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med gaver af den slags her er, at den godhjertede helst vil aflevere den og så ikke føler at have ansvar for noget. Der var gode råd, måske lidt for mange bekymringer, men Adrian virker også lidt provokerende med sin naivitet og umodenhed. Selvfølgelig har du ansvar for kvinden og gaven også efter du har afleveret denne gave. Hvad der uden tvivl er en pæn gestus.

Adrian er meget tilbageholdende med oplysninger, hvad det angår den thailandske kvinde. Har hun opholdstilladelse ? Taler hun dansk/  engelsk, kan hun læse den skrift vi anvender, hvad er med tal ? Er hun dygtig nok til at lave bogføring, skat, moms, læse de breve der kommer, er hun klog nok til at takle alle de udfordringer der kommer.

Min thailandske ekskone købte for flere år siden en butik fra thailandske ejer og jeg kan sige at det ikke er billigt. Den pris bestod også af en købspris plus en sum for de møbler og tæpper der lå der. Som ikke var en krone værd. Men take it or leave it. Du Adrian aner ingen ting om den misundelse der er blandt thai kvinder angående penge, status. Jeg håber for dig at der bagved den kvinde du overgiver butikken til, ikke venter andre der overtager. Fordi kvinden du vil hjælpe, er hjælpeløs i alene at drive virksomhed. 
Mange thai kvinder vil gerne overtage de gamle massagebutikker fordi der ikke vil være ballade med ejeren af ejendommen. Adrian du vælger at overhøre en del gode tips, som du kunne have spurgt ind til. Og en ting er sikkert, du aner ingen ting om den kultur du har mødt, du skulle sidde ned og slappe af og se, om der ikke er andre måder du kan hjælpe på. indtil du er mere afklaret.

jeg syntes at det er flot og modigt, at du har stået frem med din drøm, dine planer i dette Forum. Og ja det er vigtigt at følge sit hjerte, give slip og følge drømmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 4 timer siden:

Nej, fattige mennesker prøver ikke at lokke penge ud af rige - det er rige der susccesfuldt lokker penge ud af fattige, det er derfor de blev rige.

Men nu hvor du drøner løs her på EG med din meget mærkelige ide om at forære en Thai du har købt sex eller massage hos i en periode en klinik, og kommer her på EG - hvorfor starter du ikke med at fortælle os dine bevæggrunde for din gavmildhed? Nej vent, du skriver ikke engang "en periode", men blot "nogle gange"

Er du bare ude på at vi skal synes du er sej og gavmild og generøs? Du må da forstå at folk her undres - det du har gang i lyder, i hvert fald i mne øren, som det mest underlige, sære og uigennemskuelie jeg stort set har hært nogensinde. 

HVAD er din grund til at netop HUN skal begaves? Selvom du siger at det er dig fuldstændig ligegyldigt hvad der sker efter hun har fået gaven, så er der noget der ikke stemmer. 

Måske var det brutalt af mig at foreslå du får dit hovede undersøgt - men i hvert fald bør du prøve med en psykolog. Din OP lyder jo helt hen i vejret. :

"Hej 

jeg er en kunde som igennem nogle gange har besøgt en thai-pige, jeg vældigt godt kan lide, jeg vil gerne hjælpe hende med at få sin egen klinik, for at være sød og da hendes liv ikke lyder til at have været let"

Pænt af dig. Men jeg har aldrig hørt om noget der bare minder om dette før. Du kan umuligt være sandfærdig. 

Men du skal ud på ejendomsmarkedet, og have fat i en advokat for det praktiske. Det at du spørger på EG forum er bare SÅ underligt, som om du vil imponere os med din filantropisme. 

Jeg citerer hele dit indlæg - imod mine principper. Men det er for at jeg er enig i din første sætning, men dybt uenig i resten.

Det kan findes mange grunder til at få hovedet undersøgt. En kunne f.eks. være for at man gerne ville forstå hvorfor man bruger tid og energi på at belære andre om livet - på et forum for købesexkunder??? Det kunne jo være interessant at få at vide og gøre noget ved.

Men nu er det jo sådan at noget skal man fylde livet med, og bliver man nogenlunde tilfreds med det man gør så er det jo bare fint - så længe det ikke bygger på at nedgøre andre mennesker.  Så det der med at få hovedet undersøgt ... er det for at man går omkring med forestillingen at det perfekte menneske findes og at det er sådan man vil blive? I hvert fald synes du tænke at det at hjælpe en thaikvinde hvis man har mulighed, ikke er et eksempel på det perfekte menneskes adfærden.

Med det sagt så finder jeg ikke TS lyst at gøre det han siger, et dyt mærkeligt. Jeg elsker selv at give. Og gør det når jeg har råd. Når jeg drømmer om at vinde på Eurojackpot så er det ikke for at købe en luksusbåd og flytte til Bahamas - det er for at det ville være så utroligt tilfredsstillende at uden at blinke kunne hjælpe dem jeg holder af med de problemer de dagligt har at bestyre med.

Hvis nu TS har råd med sin gave, hvad er det som er så mærkeligt at du aldrig har hørt om noget tilsvarende? Er det det urdanske selvfede sind som springer ucensureret ud fra dig - eller hvad?
For din information så har jeg hørt om lignende situatuioner temmelig ofte. Men så er jeg måske mere af en verdensmand end dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adrian skrev, for 15 minutter siden:

Det var nok også en fejl at søge info herinde, tænkte bare at nogen måske vidste noget..

At jeg har lyst til at hjælpe en jeg har mødt på min vej må være min sag og mine bevæggrunde vel ligeså, jeg blander mig ikke i hvad I andre bruger jeres midler til, om jeg har brug for psykolog eller hvad, er du i din gode ret til at mene selvom du bygger det på ganske lidt, men jeg tror ikke at nogen har gjort dig til dommer over hvem man skal hjælpe, hvem som fortjener hjælp eller hvordan andre skal bruge eller forvalte deres egne midler.

vidste jeg noget om hvad du brugte penge på, så kunne det være at jeg fandt dig vanvittig, uagtet hvad så er din tale og tone uforskammet hele vejen igennem…

Det er da ikke uforskammet at råde dig til, at søge en ejendomsmægler, eller annoncere efter en mindre erhversejendom. 

Og det er faktisk ret underligt, at du vil hjælpe en mere eller mndre tilfældig Thai, men du må gerne. Men det virker mystisk, nærmest som om du vil prale af din "gestus" (som du kalder det) her på Forum. Det er derfor jeg tænkte på psykolog. Kan ikke se at det skulle være uforskammet at opfordre dig til dette? Du bad om "hjælp" . og jeg har hjulpet dig så godt jeg kunne. Tag i mod, eller ignorer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Jeg citerer hele dit indlæg - imod mine principper. Men det er for at jeg er enig i din første sætning, men dybt uenig i resten.

Det kan findes mange grunder til at få hovedet undersøgt. En kunne f.eks. være for at man gerne ville forstå hvorfor man bruger tid og energi på at belære andre om livet - på et forum for købesexkunder??? Det kunne jo være interessant at få at vide og gøre noget ved.

Men nu er det jo sådan at noget skal man fylde livet med, og bliver man nogenlunde tilfreds med det man gør så er det jo bare fint - så længe det ikke bygger på at nedgøre andre mennesker.  Så det der med at få hovedet undersøgt ... er det for at man går omkring med forestillingen at det perfekte menneske findes og at det er sådan man vil blive? I hvert fald synes du tænke at det at hjælpe en thaikvinde hvis man har mulighed, ikke er et eksempel på det perfekte menneskes adfærden.

Med det sagt så finder jeg ikke TS lyst at gøre det han siger, et dyt mærkeligt. Jeg elsker selv at give. Og gør det når jeg har råd. Når jeg drømmer om at vinde på Eurojackpot så er det ikke for at købe en luksusbåd og flytte til Bahamas - det er for at det ville være så utroligt tilfredsstillende at uden at blinke kunne hjælpe dem jeg holder af med de problemer de dagligt har at bestyre med.

Hvis nu TS har råd med sin gave, hvad er det som er så mærkeligt at du aldrig har hørt om noget tilsvarende? Er det det urdanske selvfede sind som springer ucensureret ud fra dig - eller hvad?
For din information så har jeg hørt om lignende situatuioner temmelig ofte. Men så er jeg måske mere af en verdensmand end dig?

Jeg føler ikke trang til at prale med min generøsitet og min rigdom på et forum for anonyme sexkunder. Det har jeg ret til at skrive.

Der er ikke noget "ondt" i at gå til psykolog. Det er GODT. Ovre i Amerika går de rige til psykolog, det er meget prestigefyldt. Jeg ved ikke, om det er DET han (TS) har brug for - men hvem ved. Ingen grund for dig til at skyde mig alle mulige ting i skoene - hvad ved du om MIN generøsitet, for eksempel? INGENTING. Og jeg føler heller ikke behov for at prale af denne over for dig, eller andre. 

Men i stedet for at hakke på mig - så hjælp da TS med at finde den Thai klinik der. Det har JEG gjort. See?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, Lige nu:

Jeg føler ikke trang til at prale med min generøsitet og min rigdom på et forum for anonyme sexkunder. Det har jeg ret til at skrive.

Der er ikke noget "ondt" i at gå til psykolog. Det er GODT. Ovre i Amerika går de rige til psykolog, det er meget prestigefyldt. Jeg ved ikke, om det er DET han (TS) har brug for - men hvem ved. Ingen grund for dig til at skyde mig alle mulige ting i skoene - hvad ved du om MIN generøsitet, for eksempel? INGENTING. Og jeg føler heller ikke behov for at prale af denne over for dig, eller andre. 

Men i stedet for at hakke på mig - så hjælp da TS med at finde den Thai klinik der. Det har JEG gjort. See?

Man bliver altså lidt nysgerrig på dine motiver herinde? Jeg kunne godt lide dit engagemang i tråden om behårede tissekoner - som jo drejede sig om noget du ønskede. Men dit engagemang i at mistænkeliggøre og - ja faktiskt - nedgøre TS i den her tråd, er faktiskt mærkelig.

Jeg oplever overhoved ikke noget praleri fra TS. Ikke i nærheden af dit slikkeripraleri. Men du - og nogle andre - har formentlig lykkets. Han angrer sikkert sit skriv, og vil ikke spørge mere fremledes.

Men sådan er det jo på EG. Back to basics.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad er DINE motiver - ud over at hakke på mig.?  HJÆLP NU MANDEN. Jeg har forsøgt at hælpe ham. Ønsker man en ejendom - så er det en god ide at gå på ejendomsmarkedet/sætte en annonce i. . 

Det er faktisk en form for trådafsporing at hakke løs på mig, og I opnår intet ved det. Se nu bare ham der Århuselsker - han har triumferende sat mig på en eller anden "ignorer" liste. Men det er HAM der har kontaktet MIG, ikke omvendt. 

Og nu skriver jeg ikke flere poster her - det er TS' tråd, ikke min. HJÆLP HAM MED DET HAN BEDER OM.

Redigeret af Tistørsti
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 2 minutter siden:

Og hvad er DINE motiver - ud over at hakke på mig.?  HJÆLP NU MANDEN. Jeg har forsøgt at hælpe ham. Ønsker man en ejendom - så er det en god ide at gå på ejendomsmarkedet/sætte en annonce i. . 

Det er faktisk en form for trådafsporing at hakke løs på mig, og I opnår intet ved det. Se nu bare ham der Århuselsker - han har triumferende sat mig på en eller anden "ignorer" liste. Men det er HAM der har kontaktet MIG, ikke omvendt. 

Og nu skriver jeg ikke flere poster her - det er TS' tråd, ikke min. HJÆLP HAM MED DET HAN BEDER OM.

Det er ingen som hakker på dig. Det er dig som hakker og en eller anden som reagerer på det. Du kan jo prøve at fundere over hvorfor? Jeg siger ikke du skal undersøge dit hoved, men at reflektere lidt indimellem kan være godt.

Og ja, jeg har prøvet at hjælpe ham. Langt mere end dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan i det hele taget ikke se, hvad det skal til for at belære nogen om brug af ejendomsmægler og advokat i aktuelt ærinde.

Det er så indlysende at tråd starter nok havde valgt den vej, hvis det lå lige for.

Det er da meget muligt at insiderviden og uformel velvilje fra nogle der kan hjælpe, er meget mere værd end den lige vej til ejendomsmægler og advokat.

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Adrian

Jeg har bedt eroguide om at få min profil slettet, det er åbenbart noget som skal vurderes herinde, godt at vide hvis man nogensinde skulle finde på at oprette sig igen.

Det som undrer ved denne tråd er at der nu er over 50 kommentarer på en, hvad jeg finder, ret uskyldig forespørgsel omkring om nogen herinde vidste omkring klinik til salg, eller om der fandtes en side eller lignende for den slags, jeg havde aldrig nogensinde troet at det at jeg ville give en gave til et andet menneske, i den grad kunne pisse folk sådan af og gøre dem så mistroiske, ikke kun overfor mig og mine motivet men åbenbart med meget stærke holdninger til hvordan “thai’er” er og deres mentalitet er, som åbenbart er skrevet i sten og ens for alle…

Det er blevet til en kæmpe diskussion omkring legale råd, min naivitet, min psykologiske status osv osv..

Det eneste jeg har lært er at dette forum ikke er for mig, finder nok selv ret let id af resten, men sær dag herinde, tak for støtten fra de få..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adrian skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har bedt eroguide om at få min profil slettet, det er åbenbart noget som skal vurderes herinde, godt at vide hvis man nogensinde skulle finde på at oprette sig igen.

Det som undrer ved denne tråd er at der nu er over 50 kommentarer på en, hvad jeg finder, ret uskyldig forespørgsel omkring om nogen herinde vidste omkring klinik til salg, eller om der fandtes en side eller lignende for den slags, jeg havde aldrig nogensinde troet at det at jeg ville give en gave til et andet menneske, i den grad kunne pisse folk sådan af og gøre dem så mistroiske, ikke kun overfor mig og mine motivet men åbenbart med meget stærke holdninger til hvordan “thai’er” er og deres mentalitet er, som åbenbart er skrevet i sten og ens for alle…

Det er blevet til en kæmpe diskussion omkring legale råd, min naivitet, min psykologiske status osv osv..

Det eneste jeg har lært er at dette forum ikke er for mig, finder nok selv ret let id af resten, men sær dag herinde, tak for støtten fra de få..

Ja, desværre skal man være temmelig hårdhudet herinde. Små drenge bag skærme du ved..... sorry about that. Jeg syntes aldrig din forspørgsel var underlig. Du må gerne skrive PM til mig hvis du har mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adrian skrev, for 8 timer siden:

“thai’er” er og deres mentalitet er, som åbenbart er skrevet i sten og ens for alle…

Nope, det har jeg aldrig skrevet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey.

Jeg har ikke læst alle indslag igennem, men jeg har et godt råd til dig:

Læs bogen "Det onde netværk" af Erik Hauervig. Han er tidligere politimand og skriver om de letlevende damer på Vesterbro.

Skal du købe en lejlighed i København, så taler vi ikke om 50.000 eller lignende. Du skal op i helt andre og mange gange større beløb. 

Typisk er det nogle ret hårde drenge, som sidder på det marked. Jeg tror ikke, at du bare får lov til at åbne en klinik uden at de blander sig. En god stor pose beskyttelsespenge hver måned hjælper :)

Jeg tror du skal finde på noget andet at bruge dine penge på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror ikke, at du bare får lov til at åbne en klinik uden at de blander sig.

Hvis det desværre skulle forholde sig som du beskriver, så er spørgsmålet måske om du kan købe den klinik uden den slags indblanding.

Eller om problemet måske først opstår for thai pigen, når hun sætter sin nye klinik i drift.

Uanset så er det forfærdeligt hvis hun ikke kan drive en klinik helt uden at andre blander sig :(

Jeg blev chokeret da jeg fulgte en thaipiges profil på facebook, jeg vil ikke linke til den!

Et indlæg skrevet på thai i deres alfabet, viste en optagelse fra overvågnings kameraet i en thai klinik.

En med en hættetrøje blev lukket ind, han vendte straks i døren og ledte en flok klædt i sort med elefanthuer ind.

Thai massøsen blev skrigende skubbet til side, og inventar ødelagt med baseball bats.

Mens skuffer blev endevendt og røvet for kontanter.

De bedste intentioner om at ville give en stor gave, skulle ikke gerne få samme tragiske udgang, som videoen på den profil på facebook :angry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...